A doua zi eu cu fetele am hotărât sa mergem la mare doar noi pentru ca băieții aveau turneu deci o lună o sa stam fara ei.
Ne-am facut bagajele pentru doua zile:prosoape ,creme , haine si costumele de baie , astea sunt unele lucruri pe care le vom lua cu noi.
Vom sta la hotelul care il deține tata.Am coborât si am luat micul de jun .
-Buna draga .Imi spune mama si tata la unison.
-Buna.răspuns eu si fetele.Mâncăm si ne pregătim sa plecăm.
-Pa draga sa te distrezi.
-Merci mama .
Si plecam.Am ajuns după 3 ore de călătorit cu trenul .
Din data ce am ajuns am luat un taxiu si i-am spus sa merg a direc spre plaja.
După 10 minute am si ajuns.I-am zis sa mergem ole plaja si nu la hotel pentru ca hotelul este aproape de plaja .La doar 15 minute am ajuns.
-Buna ziua .
-Buna z, numele va rog.
-Sara Smith .raspund eu încrezătoare.
-A da duca sefului nu-
-Da.
-Tatăl tau a rezervat un apartament.Poftiți cheia.
-Super.spun eu lund cheia.Am urcat cu liftul pana la etajul 6.
Am intrat in apartament si totul era super. Locul era pe gusturile mama si ale fetelor .
Apartamentul era destul de mare.:doua băi , trei dormitoare , o bucătărie , o terasa si un hol destul de mare.Ne-am instalat si am coborât direc la plaja. Eu eram îmbrăcată intr-un costi de baie albastru frumos decorat si cu o esarfa albastre puri transparenta iar in picioare niste papuci cu deget elefanți.La fel erau si fetele îmbrăcate numai ca la Jenn esarfa si costumul de baie era roz iar la Abby galben.
Am ajuns pe plaja ne-am luat sezlonguri , ne-am dat cu crema si ne-am relaxat .
După o ora de bronzat am intrat si in apa .Apa era foarte calda si curata.
Am iesit din apa si am facut o mica sedinta foto.La ora 4 am plecat la hotel.
Ne-am facut un dus ne -am ibracat si am luat o gustare.
După am iesit la o plimbare in parcul din apropiere.
Ne-am plibat si după doua ore am fost deja la hotel.
Ne-am facut dus si ne-am îmbrăcat in pijamale.
Ne-am culca imediat .A doua zi ne-am trezit la 8 si am mers pe plaja pana la ora 13:00.
Am venit la hotel si am mâncat la restaurantul de langa hotel.Am venit si ne-am culcat o ora pentru ca la 5 vom pleca iar la plaja.
Am stat doua ore apoi am plecat.
Am ajuns si ne-am facut un duş apoi ne-am facut bagajele.Am fost la mall si imediat când am venit ne-am facut un duş si am adormit îndată ce ne-am suit in pat .
A doua zi ne-am trezit mai tariziu ne imracam ne luam bagajele si plecam .
Ii dau cheia omului care era la intrare apoi ne îndreptăm spre un taxi.
Am ajuns la gara si ne-am urcat in trenul care era trecut in biletele noastra.Am ajuns acasa si i-am povestit mamei ce am facut.
Ne Am facut cate un dus si mama ne -a adus o gustare.
÷×%×_+%=×=×=+%_+_+==×=×=×%+__+%×=×=×=×=Gata si acest capitol Sper sa va placa
Pwp☺😊😀😁😂😃😄😅😆😇😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉