De dimineata am fost trezita se un miros delicios.
Am coborât si mama a facut micul de jun. Îmi era dor de mâncarea mamei.Am urcat si m-am pregătit.
Mama ne-a chemat pe toți jos fiinca trebuie sa ne vedem cadourile.
Mie mi-a adus o rochie ,o trusă de machiaj si o tabletă noua.
Lui Justin niste casti ,un costum si o pereche de adidași Nike.
Lui Jenn o fusta forțe drăguțe si un lucru de buze pe care si-o dorea foarte mult.
Iar la băieții cate un tricou la fel.Am pupat-o pe ba a la fel si Justin iar băieții si Jenn i-a multumit.
Am plecat la mall .
Am fost sa ne uităm la un film "Cinderela"Niall a vrut dar a fost tare frumos.
Cand filmul s-a terminat am fosta sa mâncăm ceva apoi sa ne mai cumpărăm cate ceva.Am ajuns acasa si m-am pregătit
Am dormit foarte mult.M-Am trezit la 13:00 stiu forte tarziu.
M-am îmbrăcat intr-o bluză cu colturi , o pereche de pantaloni rupti si in picioare o pereche de tenesi albi cu negru.
Am coborât si mama ma ajtepta cu micul de jun .
-Buna dimineata somnoroasa .Imi spune mama.
-Buna.
Ma duc la masa si incep sa mănânc.
-Hei mama unde este Jenn?
-Păi a zis ca a vorbit cu mama ei si a zis ca a in regula sa locuiască cu Harry .
-Aaaaaa.Ziua asta a fost plictisitoare .Am stat toata ziua pe telefon sau pe laptop si am mâncat dulciuri si mâncare de la fast food.
M-am culcat la 04:00 noaptea.
Asta e cam tot din ce s-a intamplat azi.+×÷=+×÷=+×÷=+×÷=+×÷=+×÷=
Hei gata si acest capitol
Sper sa va placa si scuze pentru greseli.
Pwp😇😇😇😇