De dimineata ma trezesc la ora 6 .
Ma uit in pat Liam nu era la baie nu era mam dus si la ceilalți, nici ei nu erau.
Fiindcă m.am plictisit am inceput sa citesc .După o ora aud un ciocanit in usa. Ma ridic de pe canapea si merg incet spre usa.Deschid usa dar nu era nimeni, ma uit împrejur apoi dau cu piciorul de o cutie micuța. Ma pun din nou pe canapea si ma gândesc daca sa deschid sau nu cutia. Poate e pentru mine? Sau poate nu? Pana la urma ma decid sa o deschid si înăuntru găsesc un plic alaturi de un pandantiv. Ce drăguț din partea lui Liam!!!
Deschid plicul si vad ca nu Liam este cel care l-a scris sau l-a trimis. Era o fata! Si era o scrisoare!
" Iubitule,
Nu am mai vorbit de mult si asta ma întristează. Poate ca ai uitat de mine si ca nu mai stii cine sunt, dar eu inca te iubesc si țin la tine foarte mult. In seara asta ne vedem la locul nostru secret! Te iubesc!
Cu drag, iubita ta Mary.
Lacrimile deja curgeau pe obrajii mei. Deschid pandantivul si acolo era o poza cu ei doi sarutandu-se. Il inchid si pun la loc plicul si pandantivul. Ma duc la baie si ma sprijin de chiuvetă plângând. Ma uit in oglindă si ochii mei verzi acum erau rosii din cauza plansului. Ma spăl pe fata pentru ca nu vreau ca Liam sa afle ca am citit scrisoarea si pandantivul sau ca am plâns. Imi revin putin apoi usa se aude iar vocile prietenilor mei isi face aparitia. Ies din baie cu zâmbetul pe buze iar Jenn spune:
-Hei. Scuze ca nu ti-am spus ca plecam, dar dormeai.spune ea si isi asează geaca in cuier la fel ca ceilalti.
-Ce ai facut pana acum?ma intreaba Louis.
-Am citit.spun eu simplu.
-Bravo. Vreti sa mergem la film mai încolo?ne intreaba Harry iar noi aprobam.
-Dar unde ati fost?ii întreb eu ridicând din sprâncene.
-Am fost la studio. Ne-a chemat managerul pentru o piesa noua.spune Louis.
-Am inteles.spun eu.
-Nu mâncăm si noi ceva?spune Niall zambaret.
-După film iesim in oras.spune Abby.
- Bine.spunem toți apoi mergem in camerele noastre sa ne pregătim. Mergem in camera mea toate si ne pregătim. Ne machiam simplu apoi ne îmbrăcăm.
Jenn:Abby:
Lola:
Eu:
Coborâm jos si băieții erau deja gata. Mergem in masina cu toții iar Harry conduce. Liam sta în fața, iar noi restul in spate.
Am ajuns la film iar Niall se ceartă cu Louis ce film sa vedem.
-Ajunge.spune Harry si Jenn la unison deja enervati.
-Nu contează ce film vedem. Ok?spune Abby iar ei doi aprobă.
-Ne uităm la asta.spune Lola arătând cu degetul spre un film 3D de groaza.
Intrăm in sala si ne așezăm pe scaune asteptând sa înceapă filmul. Jenn sta langa Harry imbratisati, Lola langa Louis, Abby langa Niall tot imbratisati, iar eu stau langa Liam dar despartiti. Cred ca măcar acum o sa stau cu el si nu o sa fiu supărată. Ma dau mai langa el si imi capul pe umărul lui el imbratisandu-ma si pupandu-ma pe frunte.
La unele scene de groaza noi ne-am speriat si am luat strâns băieții in brate ca pe niste perne. Partea buna e ca sala era doar a noastra. Băieții au inchiriat-o.După ce s-a terminat filmul acum ne îndreptăm spre un restaurant pe care băieții l-au ales.
Ne asezam la o masa iar ospatarul ne aduce meniurile. Ne comandam fiecare ceva macare si pana vine mâncarea începem sa discutăm despre anumite subiecte.
-Si ce mai faceti?spun eu la un moment dat.
-Păi uite bine. Asteptam mâncarea. Tu?spune Niall sarcastic.
-Haha. Ce amuzant esti tu Niall!spun eu.
-Foarte matur.spune Jenn si Abby in acelasi timp.
-De parca voi sunteti mai mature.spun eu din nou.
Ele deschid gura sa spună ceva dar chelnerul soseste cu mâncarea. Eu si fetele ne-am comandat cate o salata iar băieții paste. Si bineinteles ca Niall pe langa paste si mai luat o pizza si o friptura cu o porție de cartofi prăjiți! Ma mir cat poate sa mănânce omul asta! Începem sa mâncăm si niciunul dintre noi nu mai spune nimic.După ce am mâncat băieții au plătit iar noi am mers spre masina. Pornim la drum si nimeni nu mai spune nimic. Doar radioul se mai aude.
Tot drumul a fost foarte tăcut si linistit. Ajunsi acasa mergem in camerele noastre. Imi fac un dus apoi ma schimb in pijamale. Vreau sa ma pun in pat dar un ciocanit in usa se aude. Ii spun sa intre si se conformează.
-Hei.spune Harry timid închizând usa in urma lui.
-Hei.spun eu.
-Vreau sa te întreb ceva.Imi spune el si vine mai aproape de mine.
-Sigur.Spune.il îndemn eu.
La un moment dat Harry se impiedica si buzele noastre se ating formând un sărut. Rămânem câteva secunde asa pana cand usa se deschide, pe ea intrând.................................................
Hei! Am venit cu un capitol nou si imi pare rău ca nu am mai postat pentru carte! O sa ma străduiesc sa scriu mai des dar nu promit nimic. Sper sa va placa capitolul si ne vedem in capitolul următor!😜😜
Si v-am lăsat in suspans!