Çok uzun zaman oldu yazmadım. Belki yanlışlıkla buralara kadar gelirsiniz ve okursunuz. O günlerden sonra her şey çok değişti. Çok kavgalar edildi ama çok da güzel günler yaşandı.
'' Okulun son günlerine yaklaşmıştık. On ikinci sınıf bitiyordu. Son sınavımızı olmuştuk ve sınıfta eğleniyorduk. Herkes Lys derdinde bir daha okula gelmeyecekti. Bizim aramızdaki buzlar erimişti. Hatta fazla erimiş olacak ki farklı şeyler oluyordu.
Yanımda oturuyordu. Sınıfta eğlenenleri izliyorduk. Bir anda gün bitti ve herkes vedalaşmaya başladı. Herkesle vedalaştım bir tek o kaldı. ''Gel hadi '' dedim açtım kollarımı, bana öyle bir sarıldı ki... Hiç kimse böyle sarılmamıştı inanın. Sanki sonmuş gibi, bir daha olmayacakmışız gibi.. Bana susamış gibi... Bırakmadı beni. Bende bir öküzlük yaparak '' Tamam tamam öleceğim şimdi!'' dedim. ''
O günden sonra arada bir mesajlaştık. Sonra bir gece dört saat kadar konuştuk. Arada susuyorduk ama o bile güzeldi. Sonra ağlamaya başladı.. Bir erkek benim için bana ağladı.. '' Yeter artık '' dedi '' Yeter dayanamıyorum sensizliğe. Bir şey söyle artık bana. Ya gel güzelleşsin hayatım ya da git bitsin her şey. '' Ne diyebilirdim. Çok uzun bir süre sessiz kaldım. Gitsin istemiyordum ki artık ama sevdiğimden de emin değildim. Tam telefonu kapatacaktı ki ''Gitme!'' diyebildim sessizce... (14.05.14)
***
O gece çok konuşuldu. '' El ele verince her şeyi başarırız.'' demişti. İyice düşündükten sonra yine telefonda konuşurken aniden '' Seni seviyorum!'' dedim.
Galiba kimseyi bu kadar mutlu edememiştim. (15.05.14- 00:41)
İşte o günden sonra gerçekten çok şey değişti. Çok şeyi birlikte başardık. Lys ye birlikte çalıştık, geleceğimiz için birlikte çabaladık. Hala daha çabalıyoruz. Aynı üniversiteyi kazandık.
Sevin. Çok sevin..
2 yıl 3 ay 8 günün her saniyesinde çok sevdim.
Darısı size.
Okuduğunuz için teşekkürler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat
RomanceO sınıfa ilk girdiğimizde ikimizde ne yaşayacağımızı bilmiyorduk. Her şey bir anda olmuştu. Onun oturduğu sıranın önünde bulmuştum kendimi. Muhabbetler güzeldi. Sürekli güler eğlenirdik. Ta ki o güne kadar... Önce fazlasıyla nefret ettim. Sonra se...