Keloğlan: Azimli ve dürüst bir çocuktur. Bilge Can Dede'den hep bir şeyler öğrenir. Sakar biri olsa da iyi bir çocuktur. Annesiyle beraber yaşar. Babası ölmüştür. Konuşan bir kirpisi vardır.
Balkız: Keloğlan'ın sevdiği bir arkadaşıdır. Sarı saçlıdır.
Kara: Keloğlan'ın arkadaşıdır. Hareketlidir. İyi futbol oynar.
Sivri: Genelde arkadaşı Kara ile balık tutmaya gider. Köyde çok çalışır. Keloğlan'ın en iyi arkadaşıdır
Örgülü: Çekingen biridir. Turuncu saçlıdır.
Sinek: Rekabetçi bir karakterdir. Keloğlan ile rekabet etmeyi sever.
İnatçı: Adından da anlaşılacağı gibi inatçıdır. Sinek'in plan kurmasında hep yardımcı olmuştur.
Tomurcuk: Sinek'in arkadaşıdır. Balkız'la çok dalga geçer.
Uzun: Yemeği çok sever. Huysuzun arkadaşıdır. Bir kere Keloğlan'la arkadaş olmuştur. Uzun boyludur.
Huysuz: Parayı ve altını çok sever. Bundan dolayı birçok soruna neden olmaktadır.
Bilge Can Dede: Çok akıllıdır. Kitap okumayı çok sever. Çocuklara bilmedikleri konularda öğütler verir. Bazen unutkanlık yapar. İcatları vardır.
Çirkin Cadı: Bir cadıdır. Bilge can dedeyi sevmez. Güçlerini geri kazanabilmek için hep büyü yapar.
Kara Vezir: Düşmandır. Çirkin Cadı'ya hep yardım eder. Her yerde askerleri vardır. Dizinin en kötüsüdür.
Mucit: Kara Vezirin sağ koludur. Kara Vezir'e icatlar yapar.
Prenses: Konuşan bir kirpidir.
Keloğlan'ın annesi: Keloğlan'ı her zaman korur. Sinirlenince yüksek sesle bağırır.
Karakaçan: Keloğlan'ın eşeğidir. Yük taşır. Keloğlan'a yardım ede
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgi Film Karakterleri VE Karikatürler
FanfictionÇizgi Filmlerin karakterleri bilmediğiniz òzellikleri