Isaac : 13 yaşında, Dr. Coleman oğlu. O çok küçükken annesini kaybetmiş ve babası ve teyzesi ile büyüdüm. O mühendislik de, çünkü babası çok iyi ve mühendislik onun hobi. Babası gibi, o terlik giyen seviyor ve o hoşnutsuz zaman başlayacak - uzak ve - kendi ayakkabı. O maçta saldırgan olmayı sever. Bazen kibirli, ama o kazanmak için sağlam bir kararlılık vardır. Ekibi karşı gol zaman sert meydan ediliyor ise, ya da, o incessantly.He yaratıcı ve o maçı kazanmak için çok garip yolları kullanmayı seven bir kalem sarıyor olarak o oldukça endişeli olduğunu görmek kolaydır. O bir merkez ileri Myth kontrol eder.
Shawn : karışık kan 14 yaş, eski Alman ve İtalyan genç. Yakışıklı ve sanat bir aileden geliyor. Ailesi tarafından etkilenerek, onun yaşam tarzının çok yüksek beklentileri vardır ve o da piyano iyidir. Bazen bir gurur, kibirli kişi olarak yanlış karşısına çıkıyor. İshak ve arkadaşları toplantı sonrasında, ancak, o GGO maçları biraz bit.He her zaman sakin açtı, ve o en savunmak vurgulamak olduğunu. O bir orta saha Dinamo ve kaleci Gölge kontrol eder. Her maçta bir bardak su içiyor, cam boyutu de rakibin yeteneğini nasıl düşündüğünü ifade eder.
Timmy : 13 yaşında, İshak eski bir arkadaşı. O şişman çocuk, o sosis yemeyi seviyor, ama o dürüst. O daha önce hırs yok, ama Isaac'in nüfuz, o da, GGO maçında yer almak. GGO maçlarda, o Titan bir Stoper kontrol eder. O GGO yetenek yok, ama o maçları ciddi olduğunu ve hep yenilgiden ders.
Karl : 13 yaşında, Isaac'in eski dostum. O, risk almak seven bir kumarbaz kişiliğe sahip, ancak para, sadece şans bahis asla. Hep ona şanslı bir sikke vardır - diye bir şey karar veremez, o madeni para alacak ve konu başlıkları veya kuyrukları tarafından karara bağlanacaktır. O biraz kısa olduğu için onun saç modeli ve kıyafet çok övünen nafile görünüyor. Onun düşünce çevik ve aynı zamanda güvenilir bir dostudur. GGO maçlarda, o bir çevik kanat-uydu kontrol eder.
Kat : 14 yaşında, Isaac sınıf arkadaşı. O aktif bir kız ve o giyinmek seviyor. O Teyze Betty ekmek sınıfları yapmak alır ve Betty etkisi altında gelir çünkü o da sinirli olduğunu. O GGO ilgilenen değil, ama o Barefoot Takımı yöneticisi olduğunu iddia ve o shawn sever matches.she GGO bir libero swift kontrol
Tiran : 17 yaşında, Angry Demons ekibinin lideri, İngiliz asalet. Duke ortalama, uğursuz bir kişiliğe sahip - o kazanmak için her şeyi yapmak ve rakibini karşı izin asla. GGO maçlarında, onun savunma ve hücum eşit güçlü - Isaac ve Shawn birlikte iyi çalışması gerekir onu yenmek için. Onun altında çalışan dört adam hiçbir isim, onun ekibine katıldı Tyrant onlara verdi sadece numaraları var.
Profesör Stan : 40 yaşında bir insan biyolog. O GGO oyuncular oluştururken Dr. Coleman ve Profesör GGO ile çalışır. Onun hayali mikroçip yardımıyla insan hayatını iyileştirmek için bir umut olduğunu. 'Futbol hayatınızı değiştirebilir' ilk projedir.
Ajan kA: Yaklaşık 30 yaşındayım, sık sık GGO maçlarda görünür gizemli bir figür. Aslında, o Profesör Stan'in Şanghay astları biridir. GGO maçları izlerken, o sürekli üst GGO oyuncular ve denetleyicileri arar. Sık sık piposunu sigara iken soğuk kibirli bir gülümseme giyer.
Nicholas : 13 yaşında, Takım Sky-tekerlek kaptanı. Nicholas sürekli yeni iyi planlanmış hileler gelişmekte olan içine kapanık olduğunu. Açık onların geç ebeveynleri tarafından geride kaldı şehriye dükkanı tutmak için, Nicholas ve kız kardeşi daha sonra dükkan içine enjekte edebilir para ödülü kazanmak umuduyla, Şanghay elemeleri katılmak. Onun maçı kaybettikten sonra, Ajan kA dünyanın her yerinden gelen Profesör Stan nokta yetenekli GGO oyunculara yardım etmek Nicholas acemi.
Dr. Coleman : 38 yaşında, İshak'ın babasıydı. Dr. Coleman onun görünümü hakkında az umursamayan son derece yetenekli bir elektronik mühendisi. O şaka ve oynamayı seviyor ve eserleri üzerinde duruldu 200% 'dir. Yedi yıl önce, Profesör GGO araştırma merkezinde çalışmaya başladı, bir sonucu olarak, o artık Isaac ile fazla zaman harcamak başaramadı ve yavaş yavaş, baba ve oğul dışında kayması başladı. GGO futbol içinde yakalandılar olan komplo keşfettikten sonra, Dr. Coleman bir finans topluluklarından tarafından yakalanır. Bunu engellemek için, o amca Ball yeni geliştirilmiş GGO oyuncu Myth gönderir.
Sayın Glanz : 60 yaşında, uşak, Shawn ihtiyaçları sonra seyir sorumlu. O oldukça soğuk dış kabuğu olmasına rağmen, o aslında çok sıcak kalpli olduğunu. Her zaman kusursuz bir takım elbise, Sayın Glanz son derece kibar ve her seferinde bir süre içinde, o Shawn için önerilerde bulunacaktır.
Teyze Betty : 30 yaşında, Coleman'ın kız kardeşi, Isaac teyzesi. Yine tek bu hayatta onun en büyük pişmanlıklar biridir ve evlilik onu üstteki arzuları biridir. O bir fırın mağaza sahibi. O duyguların bir dizi ile bir tür kadın - virtüözlük ve yumuşaklığı ve henüz o çok hızlı öfke vardır ve dobra dobra kaba olabilir. Sabahtan akşama kadar, onun ekmek fobisi sonuçlanan onu yeni ekmek dışında Isaac testini yapar ...
Amca Ball : 40 yaşında, emekli bir hakem. O refereethen dolayısıyla onunla oldukça yakın bir ilişki geliştirerek, yaptığı araştırma çalışmaları ile Dr. Coleman yardım için gitti. O Isaac evinin yakınında pazarda "Ball balık" olarak adlandırılan bir deniz durak açtı. Tabii ki, sahada tecrübesi uzun yıllar var, - - Isaac onu kolayca zarar görebilir durak ekipmanları, amca topu düzeltmek yardımcı karşılığında, bir şeyler tamir oldukça iyi olduğundan Isaac nasıl karşıtlarının aklına görmek için öğretir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgi Film Karakterleri VE Karikatürler
FanfictionÇizgi Filmlerin karakterleri bilmediğiniz òzellikleri