İbi

433 3 0
                                    

Her Baldiyarlı kendi serüvenini yaşamak için hayatı boyunca en az bir kere Baldiyar topraklarını adım adım dolaşıp onu keşfeder. İbi de on yaşına bastıktan sonra en yakın dostu Tosi ile Baldiyar’ı keşif yolculuğuna çıkar. Serüvensever Hoppa ve Pumba da onlarla birliktedir. İbi ve arkadaşları, karşılaştıkları sorunları çözerken matematik ve fen bilgilerini, problem çözme yeteneklerini kullanarak eğlenceli çözümler üretirler. Böylelikle çocuklara, matematiğin ve bilimin günlük yaşantılarının her yerinde var olduğu da hissettirilir.

Karakterler

KarakterSeslendirenHakkındaİbiElif Küçük10 yaşında bir kız çocuğudur. Kitap okumayı, teleskop ile gök cisimlerini izlemeyi, en yakın dostu Tosi ile matematik oyunları oynamayı ve yemek yapmayı çok sever. En sevdiği içecek limonatadır. Kava ormanındaki ağaç evde yaşar.TosiAlp PazarlıGippa dağlarının kuzey yamacındaki Maku bahçelerinde yaşayan ve şekil değiştirebilen Tuktuk kaplumbağalarından biri olan Tosi, dans etmeyi, zihni çalıştıran matematik oyunları oynamayı, kitap okumayı ve müzik dinlemeyi çok sever.HoppaHakan BozbeyMakine şehri Robon’dan kendi keşif yolculuğunu yaşamak için Pumba ile yola çıkan Hoppa’nın Robon’da doğan her robotta olduğu gibi mühendislik bilgisi oldukça fazladır. Hoppa için keşif yolculuğunun tek amacı saklı hazineleri ele geçirmektir.PumbaAkif YardımcıSöylenilen her şeyi eksiksiz yapma gayretindeki Pumba, en yakın dostu Hoppa ile çıktığı keşif yolculuğundan büyük beklentileri olmadığını sıkça dile getirir. Çünkü Hoppa’nın aksine onun için önemli olan sadece yeni yerler keşfetmektir.

Çizgi Film Karakterleri VE KarikatürlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin