Tsubasa Ozora: 10 numarayı giyen orta saha. Roberto Hongo tarafından keşfedilmiştir ve Wakabayashi'nin yokluğunda karma takıma kaptanlık yapmıştır. Kendine özel şut teknikleri vardır. Nankatsu macerası Ryo İshizaki ile tanışmasından sonra başlamış ve şehre gelir gelmez ilk işi Shutetsu kalecisi Genzo Wakabayashi'ye meydan okumak olmuştur. Milli takıma kadar yükselir ve dünyaca meşhur bir futbolcu olmayı başarır. Röveşatalarıyla ve Drive şutu ile bilinir.Hikayenin sonunda Barcelona'da kariyerini sürdürür.
Kojiro Hyuga:
Meiwa FC'nin kaptanıdır. Küçük yaşlardan beri futbola ilgi duyar. Babası o çok küçükken ölmüştür. Yaşadığı sorunlar nedeniyle karamsar bir kişiliği vardır. Annesi okul masraflarını karşılayabilmek için çalışır ve Kojiro bundan hiç memnun değildir. Futbol bursu ile Toho'ya gider ve Toho takımının 10 numaralı kaptanı olur. Sert bir oyun tarzı vardır. Özel şutlarının adı Kaplan Şutu, Neo Kaplan Şutu ve Raiju Şutudur. Hikayenin sonunda Juventus ve Reggiana'da oynamıştır.
Genzo Wakabayashi: 22 numarayı giyen kalecidir Taktığı şapka ile dikkat çeken, çok az gol yiyen bir kalecidir. Hislerini kendisine saklar ve takım arkadaşlarına saygılıdır. Çocukluğundan beri en büyük isteği dünyadaki en iyi kaleci olmaktır. Önemli özelliklerinden biri de ceza sahası dışından gol yememesidir. Anime boyunca sadece 3 kişi ona ceza sahası dışından gol atabilmiştir. Mangada Naturezza orta sahadan röveşata ile , filmde ise Schneider orta sahadan sadece Genzo için özel olarak geliştirdiği Mirage şutuyla gol atabilmiştir. Genzo Wakabayashi hikayenin sonunda Bayern Münih takımında olan Karl Heinz Shneider'i yenmiştir.
Taro Misaki: 11 numarayı giyen orta saha. Tsubasa'nın en iyi arkadaşıdır. Tsubasa ile "Altın İkili"yi oluşturmuştur.Babasının gezici ressam olması nedeniyle Japonya'daki birçok yeri ve hikâyenin ileriki kısımlarında da Dünya çapında bazı yerleri gezmiştir. Bu yüzden birçok karakterle beraber oynamıştır. Güleryüzü ve yetenekleri ile dikkat çeker. World Youth serisinde kamyon çarpmıştır. Hikayenin sonunda Fransa'da top koşturmaktadır.
Jun Misugi: 14 numarayı giyen orta saha ve koç. Çok büyük bir yetenek olmasına karşın kalp.sorunu yüzünden kısa süreler oynayabilmiştir. Ancak daha sonra tamamen düzelmiştir. Taktik okumakta çok ustadır. Kendisine Futbolun Prensi denilmektedir.
Hikaru Matsuyama: Furano takımının kaptanıdır. Başına taktığı beyaz bandana ile dikkat çekmektedir. Japonya Milli Takımı'nda ön liberodur. Eagle Shoot(Kartal şutu) adında bir özel şutu vardır.
Ryo İshizaki: 4 numarayı giyen defans hikâyenin en başından beri Tsubasa'nın en yakın arkadaşlarındandır. Tekniği ve yeteneği Tsubasa'nınkinin yakınından bile geçmemesine rağmen azmi ve isteğiyle Milli Takımda yer almayı başarmıştır. Yüz Bloğu'yla yakından çekilen çok sert birkaç şutu durdurabilmiştir.
Makoto Soda: 7 numarayı giyen defans oyuncusu. Hakemden gizli olarak karşısındakini nasıl sakatlayacağını bilir. Hızlı bir oyuncudur ancak her an biriyle kavgaya tutuşabilir. Yıldız katili adlı bir lakabı da vardır. (Rakibin yıldız oyuncusunu sakatlamaya dair girişimleri olduğu için.) Kamisori Savaşcısı diye de anılır. Jilet Şutu adında bir özel şutu vardır.
Hiroshi Jito: numaralı defans. Çok iri bir defanstır ve bu nedenle blokta pas kesmede iyidir. Tsubasa'nın omzunu kırmıştır.
Sano:Jito ile birlikte "ikili oyun" ile bilinen bu karakter minyon yapılı sevimli bir çocuktur. Jito kaleye doğru şut çeker Sano araya girip kafa vuruşu yapıp kaleciyi yanıltır.
Takeshi Sawada: 15 numarayı giyen kariyerine Meiwa’da başlamış bir orta saha, sağ kanat oyuncusudur. Kojiro Hyuga'ya çok büyük bir saygı ve sevgi duyar ayrıca Kojiro Hyuga’nın en yakın arkadaşıdır. Taktik ve pasda kendini çok iyi geliştirmiş bir oyuncudur. Meiwa’da 2 sene oynadıktan sonra Hyuga ile beraber Toho takımında yer almıştır. Nankatsu ile maçlarında takımda Hyuga ile birlikte çok iyi işler başarmıştır. Japonya genç takımı seçildiğinde Sawada takıma sağ kanat oyuncusu ve as oyuncu olarak seçilmiştir. Japonya-Almanya maçında, golün asistini Hyuga ile yapmışlardır. Diğer maçlarda da çok işe yaramıştır ve büyük beğeni almıştır.
Shun Nitta:
90 numarayı giyen forvet. Genç bir oyuncudur. Kısa zamanda hızlanmasıyla dikkat çekmektedir. 11 saniyenin altında 100 metreyi koşabilir. Otomo forması altındayken Nankatsu'yu yenme imkânı doğmuşken, o bu imkânı bir şut antrenmanına çevirerek harcamıştır. Bazen saldırganlaşsa da birçok oyuncu tarafından saygı duyulan bir oyuncudur. Daha sonradan Karate sanatı ile de ilgilenmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgi Film Karakterleri VE Karikatürler
FanfictionÇizgi Filmlerin karakterleri bilmediğiniz òzellikleri