Caillou

1.4K 5 0
                                    

Caillou: Dizideki olayların onun yaşamı etrafında aktarıldığı 4 yaşındaki erkek çocuk. Genellikle kırmızı yakalı sarı bir tişört ve mavi bir şort giyer. Sarı çorapları ve kırmızı ayakkabıları vardır. Saçsızdır.
Doris: Caillou'nun annesi. Caillou bir şeye gereksinim duyduğunda, annesi yetişir. Sekreterlik yapar.
Boris:Caillou'nun babası. Babacan ve iyi yürekli biridir ancak tamir işlerinde çok yetenekli olduğu söylenemez. Tamir etmeye çalıştığı şeylerden pek bir hayır gelmez. Goanimate'de Caillou'yu cezalandırmaktadır.
Rosie: Caillou'nun kız kardeşi. Caillou'dan 2 yaş kadar küçüktür.Saçları turuncudur. Bazen ağabeyi Caillou'nun başına işler açar. GoAnimate'de ise Caillou ağlatır
Büyükanne: Boris'in annesi ve Caillou'nun babaannesi. Caillou'nun sorunlarına yaratıcı çözümler üretir.
Büyükbaba: Boris'in babası ve Caillou'nun dedesi. Caillou'yu gezmeye götürür ve onunla ilgilenir.
Gilbert:Caillou'nun çok değerli kedisidir.
Clementine:Caillou'nun yakın arkadaşıdır.Billy adında bir ağabeyi vardır.GoAnimate'de Caillou'nun müdürü olan annesi vardır.Babasıda vardır.Ama çizgi filmde hiç görmedik.
Leo:Caillou'nun en yakın arkadaşıdır.
Sarah:Caillou'nun hem komşusu hem de arkadaşıdır. Çinlidir.
Bayan Martin:Caillou'nun öğretmenidir. GoAnimate'de onu Okuldan Dışarıya atar.
Xavier:Caillou'nun arkadaşıdır.
Emma:Caillou'nun diyabet hastası olan bir arkadaşıdır.
Andre:Caillou'nun ondan biraz büyük olan arkadaşıdır.
Billy :Clementine'nin abisidir.

Çizgi Film Karakterleri VE KarikatürlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin