"Daha karpuz kesecektik?!"

37 1 1
                                    

Sabah alarma söverek uyandım. Kapat kapat bitmiyor arkadaş. Hayır yani 5 alarmla anca uyanıyorum, onları kapatması da ayrı bir dert.

Güzel yatağımdan kalkıp duşa girdim. İyice yıkanıp çıktım. Üstüme abimin tişörtlerinden birisini geçirdim, altıma da siyah kot pantolon giydim. Saçlarımı düzleştirip serbest bıraktım. Çantamı hazırladım, telefonumu şarjdan çıkardım ve kahvaltı etmek için aşağı indim.

Herkes kahvaltı masasına oturmuştu. Günaydın faslını geçtikten sonra kahvaltımı yapıp masadan kalktım. Abimde benimle birlikte kalktı. Evden çıkıp arabaya bindik. Abim arabayı okula doğru sürmeye başladı. Abimin sesiyle bakışlarımı camdan ayırıp abime çevirdim.

"Ee ne yaptın? Evde pek konuşamıyoruz. Yeni arkadaş yaptın mı kendine?" diye sordu abim.

"Uğur var işte. Çok iyi çocuk. Allah nazarlardan korusun maşallah." dedim ve cama üç kez tıkladım. Abim güldü. "Onun dışında da bikaç tane kız var işte. Nasıl tatlılar görmen lazım." niye görüyor ya? "Ya da vaz geçtim görme hadi önüne dön de çarpmayalım bir yere." dedim ve konuşmasına izin vermeden radyoyu açtım.

Kısa sürede okula geldik. Kemerimi açıp arabadan indim. Uğur ve Uraz da yeni okula giriyorlardı. Abim daha ne olduğunu anlayamadan ben Uğur'un gözlerini kapatıp sırtına atlamıştım bile. Klasik olan "Ben kimim?" sorusunu sordum.

Kızım gerizekalısın sen valla.

'Uf snne be slk!' demek istesemde içimdeki ergen kızı susturdum.

"Deniz? Yok yok o daha hafifti."deyince gözlerimi kocaman açtım. "Imm.. Melis? Ya da Ezgi? Haa sen Öykü'sün? Neyse vaz geçtim Masal sen misin?" deyince dayanamayıp "Yok ben Hikaye tanıyamadın mı?" diye sordum. Biliyorum çok iğrencim. "Allah seni alsın Esma.!" dediğinde beni sinir etmek için yaptığını anladım. Tabi benim jeton 5748474858 köşeli olunca anca düşüyor. Sırtından inip omzuna yumruk attım. O da gülerek sarıldı.

"Günaydın güzellik."

"Günaydın tatlı şey."

"Hey, hey! Güzellik, tatlı şey falan? Siz hayırdır? Uğur bak.." derken lafını kestim abimin.

"Ay abi senin kıskançlığını yiyerim ben. Uğur beni kıskanacağın son insan olmalı!"

"Peki Esma.. Tamam. Abarttım biraz. Sonuçta kardeşimin kardeşi. Benim de kardeşim sayılır. Hatta seninde kardeşin sayılır."

"Evet. Hadi artık biz sınıfa gidelim." dedim konuyu daha fazla uzatmamak için. Uğur'un koluna girdim ve okula doğru yürüdüm.

"Şey.. Esma?"

"Efendim Uğur? Bişey mi oldu yüzün düşmüş bembeyaz olmuşsun? İyi misin bi hastaneye falan gidelim mi?"

"İyiyim iyiyim. Neyse boşver. Hadi sınıfa gidelim."dedi Uğur. Bir şey söylemek istiyor ama söyleyemiyor gibiydi. Çok merak ettim.

"Ya Uğur söyle hadi çok merak ettim. Ya söylemeyeceksen neden en başta şeyapıyorsun? Ya beni delirtecek misin? Ben seninle ne yapac-"

"Of Esma! Gel sana çikolata alıyım ben. Allah aşkına sus 2 dakika!"

"Ayy çikolata hadi alalım. Bitter olsun ama. 2-3 paket al." dedim ellerimi çırparak. Ne yapayım çok seviyorum. Çikolata bu sevilmez mi?

"2-3 paket mi? Esma bişey sorucam. O çikolatalar nerene gidiyor senin?"

"Ya ne çok konuştun! Sen almazsan ben alırım o zaman. O sıraya girerim. Orda nefessizlikten ve ezilmekten geberip giderim. Sorumlusu da sen olursun. Arkandan şuna bak bir kıza 2-3 paket çikolata bile almadı da kız kendi almak için girdiğinde öldü derler. Ölümümden seni sorumlu tutarlar. Abim de seni yaşatmaz! Sen abimden kaçmak için Fransa'ya gidersin. Neden Fransa diye sorma çünkü oraya bir gün gitmek istediğini biliyorum. Ay bak çokta zekiyim. Bu zeka oralarda heba olacak. Neyse işte sen Fransa'da bir kızla tanışacaksın. Sonra kıza aşık olacaksın. Kız senin bütün paranı yiyip gidecek. Sonra sen 5 parasız kalacaksın. Tabi 5 parasız oralarda yaşanır mı? Yaşanmaz! Geri Türkiye'ye dönmek zorunda kalacaksın. Ee sen Türkiye'ye dönünce de ne olacak? Abim seni öldürecek. Yani sana da yazık bir kantin sırasına girmedin diye genç yaşta geberip gideceksin sonr-"

Seni Gizli SeviyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin