Ráno ako každé iné. Vstanem, vezmem si tašku a idem do ústavu, alias škola. Keby tam nebola taká zábava s Izayou, prisahám že by som tam ani nepáchol.
Kráčal som po strede cesty do školy a ignoroval som trúbiace autá.
Keď som konečne prišiel do toho ústavu, bez prezúvania som išiel do triedy. Koho trápi že som po ceste sem skočil do blata? Tak čo, školník bude mať aspoň čo robiť. Dvere na triede boli zavreté, takže som ich vykopol mojimi 'čistímy' topánkami. Tá ropucha, ktorá sa nazýva učiteľkou prerušila svoj výklad a pozrela na mňa.
"Mladý pán Shoya, zase neskoro." povedala a slizky sa usmiala. Nechápavo som ju pozoroval.
"Akú máte výhovorku na dnes?"
"No, tak viete, stretol som takú sexy kočku a ona mi navrhla že si môžem vrznúť, tak ma napadlo, že by bola škoda to odmietnuť a--"
"Nechceme tu počúvať vaše sexuálne chvíľky, sadnite si a nech sa to viac neopakuje." povedala. Ako keby mne sa chcelo počúvať o jej vypatlaných manželstvách. Pokrčil som plecami a zamieril som ku svojej lavici. Sedel som v zadu pri okne, takže som mal celkom pekný výhľad.Ráno som vstal, v rýchlosti som sa obliekol a spolu s vecami som si to trielil do školy....hahahahahha robím si srandu, šiel som tam poskakovaním. Dvere boli zamknuté...pfff nevadí mi to, aj tak máme triedu na prízemí.
Prešiel som ku našej triede, ten vysoký idiot má otvorené okno dokorán. Vyskočil som na parapet a nasledne na jeho lavicu. "Váš kráľ, mocný Izaya dorazil!" Zasmial som sa, poskakal som si na lavici toho idiota potom som zoskočil a išiel som sa posadiť."Ááá, kurvička Izaya dorazil. Komu si dal dneska?" spýtal som sa ho, keď si sadol na miesto. Ropucha mu niečo hovorila, ale ignoroval ju.
"Dnes som sa šetril pre teba...ale počkať ty nie si hodný niekoho ako som ja ahahahahahahaha" rozosmial som sa na celú triedu a začal som sa kolísať na stoličke.
Zamračil som sa naňho a následne som sa uškrnul.
"Bojíš sa, že by som ťa natrhol?" povedal som s úškrnom. Izayovi zmizol úsmev z tváre, ale hneď sa tam objavil.Keď spomenul natrhnutie...spomenul som si na svoje detstvo...no potom som sa hneď uškrnul. "Len aby to nebolo opačne, Itami-chan" povedal som až prisladko s úškrnom. Viem že neznáša keď ho tak volám...ahahahahaha
Odfrkol som si.
"Nevolaj ma tak... A pohybujem že tvoj malý pindík dokáže niečo také, ako natrhnúť moju prdel." povedal som výsmešne a so širokým úškrnom."Ale ale Itami-chan ty stalker, nepamätám si že by som ti dovolil sa pozerať na moje sexy telo bez oblečenia" poviem s úškrnom a hodím po ňom papierik.
"Kto by sa na teba pozeral?" uchechtol som sa a ignoroval som to ako mi povedal.
"Chlapi hovorili, že si sa im ponúkol a vraj keď ťa videli ich aj prešla chuť." zasmial som sa."Ach asi si si ma zmýlil so sebou. Len závidíš pretože mňa chcú všetky baby zo školy a aj chalani a teba nechce ani tvoja mama" rozosmejem sa a ta stará ropucha po mne hodí topánku ktorej sa spokojne uhnem, ale samozrejme nevie hádzať tak to trafí Itami-chana....dostanem záchvat smiechu.
Keď spomenul moju matku, vybavili sa mi všetky nadávky ktoré mi povedala. Pichlo ma pri srdci, pretože viem že už zomrela. Ale tuto to nevie nikto, všetci si myslia že stále žijem s rodičmi. Z myšlienok ma prebrala až rana do tváre. Nahodil som naštvaný výraz, prudko som vstal a prešiel som k tomu imbecilovi, čo sa smial. Schmatol som ho za golier trička a napriahol som ruku. To už ale letela ďalšia papuča, takže som použil toho hnedovláska ako štít.
Trafila ma papuča...za toto zaplatí..."Vy dvaja! Riaditeľna! Hneď!" Zakričala tá tučná ropucha a ja som sa len uškrnul.
"Ale slečna učiteľka nekazte nám romantickú chvíľku" zaškerim sa na Itami- chana.
YOU ARE READING
Never? Never!..?
Random...Fuck this Love... BoyLove Boy×Boy ×Homofóbom vstup zakázaný× V texte sa môžu vyskytnúť vulgarizmi, urážky a sexuálne scény. Prosím, nič z toho si neberte k srdcu, ďakujeme.