SangnamjaHan: Yah lütfen artık beni affettigini söyle.SangnamjaHan: 2 gündür yoksun?
SangnamjaHan: O kadar çokmu kırdım seni?
SangnamjaHan: Hem benim dediklerimle neden bu kadar üzülüyorsunki?
SangnamjaHan: Ben sadece sanaldan bir arkadaşınım senin.
CoolGalaxy~: Sen benim için degerlisin Lu
SangnamjaHan: CEVAP VERDİN!
SangnamjaHan: SONUNDA!
SangnamjaHan: YAŞASIN BE-
SangnamjaHan: Bir dakika,
SangnamjaHan: Ne?
SangnamjaHan: Senin için degerlimiyim?
CoolGalaxy~: Evet.
SangnamjaHan: Oh..
SangnamjaHan: Bu,
SangnamjaHan: Bunu bilmiyordum..
SangnamjaHan: Neyse beni affettinmi??
CoolGalaxy~: ....
SangnamjaHan: Huh?
CoolGalaxy~: Hayır.
SangnamjaHan: Yahh!
SangnamjaHan: 2 günlük yokluğun cidden koydugundan,
SangnamjaHan: Beni affetmen için ne gerekiyorsa yapacağım..
CoolGalaxy~: O gün neler oldu?
SangnamjaHan: Şey..
SangnamjaHan: Bunu anlatmak istemiyorum. Zaten beynim bulanık..
CoolGalaxy~: Seni affetmemi istemiyormusun?
SangnamjaHan: Oh pekala..
SangnamjaHan: Bak sorun şuki,
SangnamjaHan: Galiba birinden hoşlanıyorum. Hemde daha onu tam tanımadan. Bu.. Bu nasıl olabilirki?
CoolGalaxy~: Peki bunun için mi ağladın?
SangnamjaHan: Hayır. Hayır elbette. Bak Kris. Ben, ben liseye ilk başladığım zaman çok kötü zamanlar geçirdim. Asla unutamayacağım anılar onlar. Hemde asla. O yüzden sevmek veya hoşlanmak istemiyorum. Ama kendimi insanlara da kapatamıyorum.
CoolGalaxy~: Konuya gelirmisin?
SangnamjaHan: Bir sus be geliyorum oraya.
SangnamjaHan: Neyse bu hoşlandığım kişi Wu Yifan ve onunla kavga ederek tanıştık. O zamanlar, onun bu kadar mükemmel birisi oldugunu fark etmemiştim. Anlık sinirdi. Fakat, sonra bir yolla dikkatimi çekti. Hatta bir gece eve gelmemiştim hatırlıyormusun?
SangnamjaHan: İşte o gece onunla markette kalmıştık. Uyurken izlemiştim onu. Cidden mükemmel bir suratı vardı. Heyecanlandım birden. Herneyse, neden agladığım ise...
SangnamjaHan: Bir yolla onunla beraber sinemaya gittik. Elbette baş başa degil. Arkadaşlarla. Birden telefonunun çalması ile endişelenerek gitti. Gitmeden önce ise bana telefon numarasını verdi. O gittikten sadece 2-3 dakika sonra tuvaletim geldi ve sinema salonundan çıktım.
Keşke... Keşke çıkmasaydım..SangnamjaHan: Onu bir kızla öpüşürken gördüm ve bu.. Bu iğrençti. Ona güvenebilirim sanmıştım. Oda bana bu şekilde bakıyor sanmıştım.
SangnamjaHan: Fakat...yanıldım.
SangnamjaHan: Tamam.
SangnamjaHan: Bu kadardı işte.
SangnamjaHan: Affedildim mi?
CoolGalaxy~: Affedildin.
CoolGalaxy~: Fazlasıyla affedildin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aptal 바보 // KrisHan Texting // ✔
FanfictionSangnamjaHan: Bana bir daha güzel dersen, SangnamjaHan: Senin kafanı kanalizasyona sokarım! CoolGalaxy~: Peki güzelim ;) ________ - KrisHan texting