Merhaba

54 15 9
                                    

Arkadaşlar, herkesin bildiği gibi Wattpad eski Wattpad değil. Artık milyonları geçen üyesi var ve bu üyelerden çoğu amaçsız kitaplar yazıyor ve bunlarında belli bir okuyucu kitlesi var. Ben bir kaçıyla karşılaşıp şöyle bi göz attım. Cidden büyük bir hayal kırıklığı. Resmen insanlara hakaret içerikli yazılar var. Bu tarz kitapların okunma sayısı katsayılara ulaşmışken belki ilerde köklü bir yazar olabilme ihtimali olan sağlam yazılar yazan "gerçek Wattpad üyeleri"nin kitaplarının okunmaması haksızlık bence. Kendi kitabımın mükemmel olduğunu iddia etmiyorum tabiki buradaki çoğu kişi gibi bende acemi bir yazarım. Gerçi Wattpad de olduğum süre zarfında çeşitli talihsizliklere uğradım, ilk hesabımı 3 yıl önce açmıştım ilk kitabımı yazmaya başladım ama bir türlü içime sinmedi bir bölümü neredeyse 10-15 kere düzenledim yine beğenmeyip bölümü sildiğim bile oldu. Bu şekilde iki kitap yazmaya çalıştım. Daha sonra hesabımın şifresini unuttum bir türlü bulamadım şifreyi. En sonunda yeni hesap açtım burada yazmaya başladım. Wattpad de okuduğum ilk kitap Yakışıklı Dükün Çirkin karısı' ydı sanırım. Daha sonra Yabancı ve Solucan' ı okudum. En son okuduğum kitap ise Ölüme Fısıldayan Adam'dı. Bu dört kitaptan başka hiçbir kitabı bitirmedim.

Neyse bu bölümü'Merhaba' demek ve kitap hakkında bilgi vermek için açtım. Kitabın kaç bölüm olacağı olayların akışına bağlı olarak ilerler, olayların akışı ise benim aşırı dengesiz psikolojime bağlı olarak gelişir. Benimle birlikte bu yoldaysanız kesinlikle buna alışmanız gerekecek. Kitap normal seyrindeyken bir anda ana karakteri öldürebilir ve kitabı 6. bölümünde bitirebilirim. Kısa bölümlü olan çeşitli kurgularda kitaplar yazabilirim yada uzun bölümlü bitmek bilmeyen kitaplarla sizi bunaltabilirim.

Bu kitaba başladıysanız lütfen devam edin. Klasik olduğunu düşünüp yarıda bırakmayın. Bildiğiniz gibi olaylar 3-4 bölüm sonra gelişir, acemi yazarın her kitabının başı klasiktir ve kitapların gerçekten klasik olup olmadığını ilerledikçe anlarsın. Sizden bana bu şansı vermenizi istiyorum.

Keyifli Okumalar.

ŞizofrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin