Bu gün on yedi yaşıma ayak basmıştım. Gerçekten çok mutluydum niye diye sormayın her yıl özgürlüklerim artıyordu. Mesela her yıl doğumgünü hediyeme ek fazladan bir saat akşamları dışarda dolaşma hakkı kazanıyordum. Şimdi aşağıda beni bekliyorlar aman tanrım çok heyecanlıyım :-)
Yine her zamanki doğumgünü gibi aile bireylerim arkadaşlarım ve birkaç akrabamla küçük bir organizasyonda toplanacaktık. Büyük ihtimalle gelmişlerdir. Sarı saçlarımı düzleştirmiştim ve günlük hava versin diye normal bir biçimde bağlamıştım. Gözlerimi açığa çıkarmak istiyordum makyajımı ona göre tamamladıktan sonra kendimi süzdüm. Multideki Güneş...Elbisemi çok beğenerek almıştım bana da yakışıyordu tekrar kendimi aynada süzdükten sonra kapıya yöneldim...
Resimdeki elbisesi :-)
Bu yıl bir değişiklik farketmiştim. Büyükanne burdaydı mesela ve herkeste biraz gergindi. Ayrıca sadece büyükkanne değil diğer aile büyükleri de teşrif etmişti. Çok ilginç herkes ilk defa burdaydı bu da beni germiyor değil aslında. Heyyyy arkadaşlarım nerdeler? Ah hayır unutmuş olamazlar değil mi? Özellikle Melisa? O asla unutmuş olamaz yani olmamalı? Beynimde bu düşünceler yankılarıyla tekrar ederken annem anlamış olacak ki bana seslendi.
_____- Tatlım bak burada arkadaşlarının aldığı hediyeler var.
Onlara göz gezdirdikten sonra anneme döndüm. Hayal kırıklığımda yoktu değil hani nerdelerdi ki?
____- Anlamadım? Gelmediler mi?
____-Ben iptal ettiğimizi söyledim Bu yılda doğumgününü ailecek kutlayalım değil mi hayatım?
İğneliyerek söylemişti büyükanneme gözucuyla bakıp utanarak başımı eğdim.
Masaya geçtiğimizde hepsi tuhaf olarak sessizdi ve kimse konuşmuyordu. Genelde çok nadir konuşan büyükanne söze başladığında şaşırdım dünya tersine mi döndü?
_____-Bazı sırlar ustalıkla örtülebilir ancak hiçbir sır sonsuza kadar gizlenmez. Ayrıca hiç bilmediğimiz bir sırrın içinde de olabiliriz bilemeyiz.
Bu cümlelerin anlamı neydi? Bana saçma geliyordu. Farkettirmemeye çalışarak babam ve anneme baktım. Fazlasıyla gerginlerdi. Bu arada büyükanne tekrar konuştu;
____-Güneş tatlım.
____-Efendim büyükanne?
____-Söyleyeceklerimi sonuna kadar kesmeden dinlemeni istiyorum.
___-Elbette tabii ki de.
Büyükanneye hepimiz saygı duyuyorduk. O ailemizin bilgin, asil, ve kudretli ayrıca en büyük üyesiydi. Pek konuşmazdı bu gün konuşması ve henüz anlamadığım bu yüzden gerildiğim bir konu hakkında konuşması ilginçti...
___- Yaklaşık iki bin yıl önce Katerina Hates (Büyükanne ismi söylerken ben hariç bütün bireyler büyükanne dahil olmak üzere ellerini kalplerine koyup başını eğip birşeyler fısıldadılar) adında bir insan vardı. Kendisi bütün evrende dışlanmıştı. Bütün ailesini iki yaşında kaybetmişti. Kendisine hep kötü, uzak, ve soğuk davranılmış katiyen muhataba alınmamıştı. O da sonunda hayata küsmüş ve şu an bizim Katerina Forever diye adlandırdığımız O zamanki Diamonds Forever adlı dağdaki mağralara sığınmış. Tam on yedi yaşında gökten şimşeklerin hızla dağa indiği sırada göğe haykırarak "dünyadaki en güçlü varlık ben olmak istiyorum kimseye boyun eğmek istemiyorum kimse tarafından dışlanmak istemiyorum" diyerek dileğini gökyüzüne ulaştırmıştır. O sırada iki şimşek arasında güneş doğarken Katerina birçok güç almıştır.Bunlar bana bir hikaye gibi geliyordu ortamın ciddi olmasına rağmen hikaye gibi... İnanılmazdı ama ve hiçte mantıklı değildi. Yine de sessizce büyükannemi dinlemeye devam ettim.
____- Güneşciğim sana okuttuğumuz hikaye yani senin hikaye olarak bildiğin kitapları hatırlıyor musun?
____- Vampirler Büyücüler Periler ve Kurtlar konulu kitaplar mı?
____- O kitaplar aslında gerçek yaşanmış olaylar. Kütüphanemizde daha fazlasını bulabilirsin mesela.
____-İyi de büyükanne müsaadenizle birşey sormak istiyorum?
____- Elbette sor bakalım?
____- Bunun benimle ne alakası var? Ben o kitaplardaki karakterlerin hiçbir özelliğine sahip değilim ve çevremdeki kimse de değil?
___- Ahahah aceleci kız. İstersen dinle sonra bu sorunun yanıtını kendin bulacaksın.
___-Afedersiniz büyükanne buyrun lütfenHikaye kitapları yani doğaüstü hikaye kitapları aslında gerçek ne demek? Yavaş yavaş korkmaya başlasamda gerçekliğine pay veremiyordum. Ama saygımdan dinlemeye devam ettim.
___-Katerina (her Katerina deyişinde bütün bireylerle beraber ellerini kalplerine koyup başını eğip iki üç kelime fısıldıyorlardı) tam olarak güçlerini bilmese de var olduğunu hissedebiliyordu. O yüzden kendinde bulduğu bu güçle insanların arasına inmeye karar verdi. Geri döndüğünde ona fazlasıyla saygın davranıyorlardı tabii. Yüzyıllarca böyle yaşadı hâlâ on yedi yaşında genç haliyle. Sonrasında kendilerine karşı gelip Katerina (yine)ya itaat etmemeye başladılar. Ona karşı bir savaş açtılar. Bunu önceden farkeden Katerina güçlerinden kısım kısım dağıtmaya başladı ve kendini köken bırakıp çevresindeki insanları güçlerinden ötürü ırklara böldü. Bu ırklar hikayesini okuduğun ırklar. Sadece tek ve en güçlü gücünü paylaşması ve o gücü ilerdeki birine bağışladı.
Büyükanne birşeyler içerken ben etrafa tuhaf tuhaf bakıyordum. Sessizlik devam edince duramadım ve konuştum ne kadar sabırsız biriyim ben.
____- Peki kim o biri?
____- izin verirsen anlatacağım canım
____- Tekrardan kusura bakmayın 😊😊
____- Kim olduğu bilinmiyor ancak ırklar Katerina on yedi yaşında güç aldığı için on yedi yaşında ne oldukları belli oluyor. Sen peri bir anneye ve vampir bir babaya sahipsin ayrıca akrabalarında o ırklardan. Bu yüzden çok düşük bir ihtimal ancak doğum saatinde verilen ırka dönüşmezsen insan kalacaksın ve bu bilgileri hafızadan sileceğiz ama dönüşürsen kendi ırkından eğitim alacaksın ve bize katılacaksın...Tam ağzımı açıp birkaç şey söyleyecektim ki masanın ortasından bana meyilli olarak bir hortum yükseldi. Ben bu duyduklarımdan sonra bunu garipsemezken diğerlerinin yüzündeki korku ifadesi beni de korkutmaya yetti. Hortum hızlıca bana yaklaştı ve çığlıklar eşliğinde gözkapaklarımı kapatmamı sağladı...
Merhaba kiiiiiiii... Bakın tam 796 kelime yazdım tamam biraz şaaaaaaapmış olabilirim ama denemelisiniz bence. Yeni bölümü ilk fırsatta yazmayı planlıyorum bu aralar boş vaktim var gibi gibi 🙈🙈🙈🙈🙈😎
Umarım beğenmişsinizdir keyifli okumalar... 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birinci Yaratık Savaşı - Taşıyıcının Kimliği
VampireTerkedilmiş ve dışlanmış bir kadının bilmeden de olsa türettiği türün devamı geliyor. Ayrıca dünya yeni bir türe evsahipliği yapacak. Bu türün taşıyıcısı nasıl meydana gelecek dersiniz? Veya meydana gelmiştir kimsenin haberi yoktur ha? Peki devamınd...