Uyanış

7 0 0
                                    

Mert(Güneşin Kuzeni)in ağzından...
Güneş hâlâ uyanmamıştı teni soğuk olsa bile kızarmıştı bu acı çektiğini gösteriyordu. Saçları dağınık makyajı da akmıştı sanki salya sümük ağlamış gibi. Benn Güneş'i izlerken telefonum çalmıştı arayan Kerem olmalıydı. Sanki Güneş uyuyormuş gibi sessizce odadan çıkıp telefonu dışarda açtım.
___-Nerdesin sen ya nerdeyse üç gün oldu telefonda yeni açılıyor vay be biz kimiz ama dimi merak etsek ne yazar? Anladım.
___-Kerem beyde tripler mi atarmış kıyamam.
___-Bak bir de dalga geçiyor...
___-Şarzım yoktu takmak aklıma gelmedi ya
___-Bizde aklına gelmedik demek ha
Şimdi eğer o da bir ırka mensup olsaydı çok pis söverdim. Gerçekten çok pis. Benim neler gördüğümü bilmiyor ama dil maşallah neyse sakin olmalıyım sakin sakin sakin...
___-Olur mu hiç öyle bişey alla alla çattık ya. Anneannem bana ulaşmaya çalışır diye açtım yoksa açmayacaktım.
___-Anneannenle ne konuşacaksın len sana kız mı bulacak ahahahah :-D
Bak sen şu işe ağzımdan kaçırdım hay ben bu ağzımın olmayan bağını... neyse sakinim sakin sakin sakin...
___-Yok sana bulacakmış ahahahahahh aile toplantısı zırvalıkları varmış onun için. Sen unutulur musun ya ahahahahh
___-Neyse gelince konuşuruz konum atsana :-D
Hah bi de bu eksikti. Lan insan bi git lan diyesim var :-D Hadi bundan da kurtulda Mert bey görelim...
___-Anneannemlerdeyim ya sonra görüşsek
___-ses gelmiyor demek ki teksin konum at geleyim işte
___-Başka yerde konusuyo...
___-Yeme beni defol diyorsan direk söyle sapma...
Hadi buyur buradan yak. Napsam napsam ya napsam. Tek çare Güneşi hasta gibi bir yatağa yatırıp etrafı toplicam... Ne yapayım tek yol bu eğer birşey olursa buradayken o zaman hafızasını silerim... Bu kerem de varya...
___- tamam hadi kapat kapat
___-defol diyorsun yani peki
___-peki ne len trip erkeklerin doğansında yok ahahahahh kapat konum atcam :-D
___-Ya bi get üffff sana çekmişim 😒😒
___-Bana çekseydin trip atmazdın ahahahahahhh
___-Trip değil o neyse ben gelirsem sana tribi de doğayı da gösteririrm şimdi kapattım 😒😒😒
___-kapat ahahahahhh

Kerem telefonu kapayınca konum atıp Güneş'in odasına koştum önce korksamda onu alıp yatağına yerleştirdim. Üstünü örttüm etrafı topladıktan sonra aşağı salona indim yaklaşık bir yarım saat sonra Kerem de gelmişti kapının ırzına geçmişti resmen o nasıl kapı çalmaktır ya...
Gelirken elinde kola ve cipste vardı. Elindekileri alıp içeri geçirdim o oturunca bende elimdekileri mutfağa götürdüm. Dolapta biraz kan olacaktı benim kola kutumun içindeki kolayla kanı değiştirdim. Çünkü kan dışındaki bütün yiyiceklerin tadı bize gelmiyordu. Madem keyif yapacağız tam keyif olsun değil mi? Gerçi Güneş bu haldeyken nasıl keyif yapacaksam...
Elimde keremin kolası ve cipsle beraber geldim onları kereme verdikten sonra kendi kutumu alıp oyun konsolunun başına geçtik. İki saat orda oynadık bu süre zarfında ne büyükanne gelmişti ne de Güneş'in sesi çıkmıştı. Ben bu durumu düşünürken düşüncemi kerem böldü;
___-lavabo nerde ben bi gitsem
___-yok gitmesen daha iyi ahahahahh
___-len biraz nazik olalım dedik
___tamam tamam yukarıda koridorun sonundan sağdan ikinci kapı
___- ben gittim
Kerem uçarak gitti resmen bulması zaman alacak galiba o beyinle birazda zor tabii :-D :-D

Keremin Ağzından...

Bu ev ne kadar garipti böyle her tarafı siyahtı mert nasıl bir yere gelmişti böyle. Lavaboyu bulmaya çalışıyorum iki saattir gerizekalı kalkıp göstermedi. Bi saniye bi saniye o ne öyle ya. Bir kapı tam kapatılmamış bir vaziyette çekilmişti etraf toplu duruyor ve yatakta bir güzellik uyuyordu. Ancak uzaktan görüyordum merakıma yenilip kapıya ilerledim. İçerisi tarifsiz bir biçimde muhteşem kokuyordu. Biraz daha göz gezdirdiğimde sarışın bir kız yatağında uyuyor bir kedi kapalı balkon kapısından içeri bakıyordu. O an ne düşündüm bilmem ama kendimi bir anda içeride buldum. Kız uyuyordu offffffff muhteşem bir parçaydı.
Yatağının yanına gidip oturdum kızın yüzüne ezberlemeye çalışırmış gibi bakıyordum resmen. Bu kız çok güzeldi ama ya. Ellerim saçlarına gidince kendimi durdurmadım saçlarını okşadım. Sonra birden bire kendime geldiğimde başkasının evinde olduğumu ve her an yakalanabileceğimi hatırladım yanlış anlaşılmak en son istediğim şeydi. Ayrıca bir kız uyurken onun yanına oturmak neyse de saçlarını oksamak bana yakışmazdı. Tam kalkıp gidecekken içimden geldi ve anlına bir buse kondurdum sonrasında bunun için kendime sövsemde...
Sonunda zıkkım kapıyı buldum ve işimi halledip çıktım. Aşağı indiğimde Mert beni bi süzdü yavaşça sonra konuşmaya başladı.
___-Bir an yeni bir lavabo yaptırıp gittiğini zannettim ahahahahh :-D
___-Nerde olduğunu göstersen biryerlerin şişerdi değil mi 😒
___-ahahahah tamam ya gel devam edelim
___- kaybedeceksin
___-tabii tabii
Konsolla oynamaya devam ettik ama o melekte hiç aklımdan çıkmıyordu. Daha fazla oynamak istemedi canım ve konsolu yere bıraktım.
___-pes ediyorum tamam benim kaçmam gerek annemle birkaç işim vardı
___-annen sana kız mı bulacak ahahahhahah
___-fırsat bul öcünü al demi
___-biliyorsun olayım bu benim ahahhahhahh
Ben kalktıktan sonra sert bir biçimde ona bakınca yanıma geldi. Beni uğurladı tam öküz bu ya ben uyarmasam göndermicek...

Mert'in Ağzından
Kerem gittikten sonra etrafı toplayayım dedim tam elimdeki tabakları mutfağa görürürken karşımda bir adet esneyen Güneş gördüm. Bi saniye Güneş uyandı mı? Konuşunca daha da şaşırmış olmalıyım ki elimden tabaklar düştü...
___-Günaydın ya ben normalde akşama kadar uyumazdım ahahahahahh
___-Sen se-se-sen uyanmış uyanmışsın....

Multideki Kerem
Pamuk prenses ten esinlenilmedi merak etmeyin 😂😂😂😂
Nasıl buldunuz ki?
Umarım beğenmişsinizdir 🙈🙈🙈😎

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Birinci Yaratık Savaşı - Taşıyıcının KimliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin