10. Kapitola

273 16 3
                                    

„Dobré ráno." Vzbudil mě budík neboli Radek.
„Agh.. Bože.." Otočila jsem se do polštáře.
„Vstávej. Chrápala jsi jako prase tak dělej, já se taky nevyspal do bíla." Odseknul a vytahoval mě z postele přičemž jsem samozřejmě protestovala, ale nakonec se mu nějakým záhadným způsobem mě vytáhnout z postele.
Když už jsem si tedy zažila první ranní budíček tak jsem si vzala věci a odtáhla jsem se do koupelny, kde jsem ztrávila patnáct minut přátelé, patnáct minut! Pak jsem vyšla z koupelny a všichni na mne koukali jako na bohyni.
„Sluší ti to." Usmál se Radek.
„Děkuju." Poškrábala jsem se na ruce.
„Musíme jít na zahájení. A pak tě seznámím s Deem." Řekl a otevřel mi dveře jako správný gangleman.
„Ehm... Já se celkem stydím Ráďo." Stydlivě jsem se na něj koukla.
„Neboj já tě kdyby něco zachráním." Mrknul na mě a já se usmála.

****

„Takže vás tu vítám na GeekCampu."
Řekl hlavní organizátor campu.
Pak ostatní seznámil s programem a představil týmy a YouTubery/ky.
„Teď tu máme tým KiKi." Řekl organizátor a já musela jít na pódium.
„Ahoj. Já jsem Kim, alias KiKi je mi 22 let, studuji Právní fakultu v Brně. A... Můj tým se jmenuje KiKinovci." Zasmála jsem se a celý "sál" semnou.
Pak jsem odešla zpět na místo a všichni se někam zpakovali. A Radek mě chytnul za ruku a někam mě táhnul, když jsem viděla Deeho. V tu chvíli mi srdce vyksočilo snad až na měsíc.
„Kim, Dee. Dee, Kim." Řekl Radek a Dee mi následně potřásl rukou a já též.
„Takže co vy spolu máte?" Zasmál se Dee, ale mě to moc vtipné nepřišlo.
Čekala jsem, že Radek něco řekne, ale on jen stál a byl sticha.
'Vážně?' Řeklo moje podvědomí neboli Anom.

Anom se vrací! :D :)
- Trixie xP

Dreamer | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat