Pak jsme se zvedli a odešli jsme za nimi. Stál tam Dee a Cath hned za ním. Začala jsem se mračit.
„Vy jste hrozní.." Řekla jsem uraženým tónem zatím co se tam ti dva smály jako o život.
„Tak promiň, ale to bylo kjůt." Zasmál se Dee a já měla chuť ho zastřelit.
„Přesně!" Zasmála se Cath.
„Hele já mám hlad, nejdem se najest?" Přerušil jejich smích Radek.
Odpakovali jsme se na jídlo.***
Já jsem si dala, smaženej sýr, protože z toho se já najím nejméně na čtyři hodiny. Cath si dala salát. Radek měl burger a DeeThane si vzal taky burger.
Nějak jsme se zakecali, když jsme zjistili, že my čtyři máme bejt za minutu a půl na stage.
Vzali jsme všechny věci a utíkali jsme jako o život. Stihli jsme to tak, tak.
***
Moderátor představoval Cath s DeeThanem a pak se připravil Radek. Já šla na konec.
„Jseš nervózni viď?" Otočil se Radek a políbil mě do vlasů.
„Celkem jo." Odpověděla jsem a přitiskla jsem se k němu.
„Neboj. Budu tam s tebou." Usmál se.
„Dobře.."
Moderátor vyslovil Radkovu přezdívku
a on tam vyběhl. Pak se tam zdravili a přišla řada na mě. Adrenalin stoupal.
„Teď přivítejte na stage holku, která si říká KiKi!" Vyslovil moderátor a ozval se řev. Já tam vyběhla. Záře reflektorů, lidi kteří mi mávali. Byla to bomba.
„Čau!" Řekla jsem do mikrofonu.
„Takže dneska tu budeme hrát hru 'Pravda nebo Úkol'." Řekla Cath.
„Ono nebude CSko?" Zeptala jsem se.
„Ne?" Odpověděl Dee.
„Ale noták.." Povzdechla jsem a nechyběl ani smích ostatních.
„Ale tak i toto přežiju." Zasmála jsem se a připravila se ke svému konci.***
Asi po dvaceti minutách retardovaných úkolů a dementních otázkách přišla na řadu Cath která pro mě měla úkol.
„Zazpívej, ale normálně." Řekla Cath.
Jak říkám nechci nikoho zavraždit, ale tohle je moc.
Pohled mi zamířil na zem.
„Kiki! Kiki!" Ozvalo se z publika. A rázem se to proměnilo v obrovskej Hype.
„Fajn, fajn, klid. Zazpívám." Pronesla jsem s klidem v hlase.***
„Zazpívám song kterej má název FROM - V síti." Odpověděla jsem.
(Pusťte si tento song 👇🏻👇🏻👇🏻)
Začala jsem zpívat. Nabíjelo mě to. Jakokdyby mi byl zpěv souzen.
Vzpoměla jsem si na slovo co mi řekl Radek.
„Neboj. Budu tam s tebou."***
Dokončila jsem zpěv. A z publika se ozval veliký potlesk. A křik, zaslechla jsem tam i slova typu: 'Boží!' 'Znovu!'
Otočila jsem se a tam stáli a tleskali. Musela jsem je prostě obejmout. Pak už jsme museli končit.
***
„Bylo to boží! Skvěle zpíváš!" Obejmul mě Radek a držel mě v objetí dlouhou dobu.
„Díky." Šeptla jsem a trošku i fňukla, protože mě to dojalo, jak všichni tleskali a udělali mi radost.
„Nefňukej." Zasmála se Cath, která koukala na nás s Ráďou.Pak jsem viděla Deeho jak políbil Cath. Udiveně jsem se nenápadně dívala s Radkem.
Pak se na nás otočili...
ČTEŠ
Dreamer | ✔️
FanficDovolte mi představit Kim. Kim je 22-letá středo-školačka na právní fakultě v Brně. Žije sama a baví jí koukat se na YouTube. Mezi její život se však připlete nový kluk. Radek. Tito dva lidé se poznají a možná se z nich stane něco víc. Dovolte mi př...