15. Kapitola

222 17 8
                                    

Pod vodu jsem dostala Terku a i Kláru, která teda silně protestovala..

****

Najednou, když jsem se válela po trávníku a válela jsem sudy se to vše vypnulo a měli jsme se jít konečně pořádně osušit.
Ehm.. Teda.. Sprcha a pak teprve osuška.

****

Vyšla jsem ze sprchy a přešla jsem s osuškou kolem sebe do pokoje. Převlékla jsem se a odešla zpět dolů, kde se zase něco stalo. To už je po druhý snad.. No někdo se zranil stejným způsobem jako já a hádejte kdo. Přivítejte na pódium Kláru! Ano... Bylo mi hrozně. Je to můj tým, moje 'Rodina', byla jsem na jednu stranu vystrašená a na druhou naštvaná, protože já na ně mám dávat bacha.

***

„Kláro jsi v pořádku?!" Zařvala jsem přes celý venkovní areál.
Museli jí odnést do nějaké místnosti. Já jsem se cítila jako ten největší hajzl.
Někdo zaklepal. Byla to Mia.
„Ehm.. Klára je v pořádku." Řekla a zase odešla. Jako já nevím. Už se mi chce domůůů...
Možná jsem se tu, zamilovala a našla kamarády, ale prostě domov no. Zítra se jede domů. Už nikdy neuvidím holky. A kluci. No.. Ti odjeli. Ze zdravotních důvodů. A co já a Radek? Sakra bydlíme od sebe tak daleko! Já v Brně on v Ostravě. (Asi? :D)

Další den...

„No, dobré ráno." Vzbudil mě svím magickým úsměvem Radek.
„Dobré." Převalila jsem se k němu a obejmula jsem ho.
Začala se mi vybavovat včerejší myšlenka. Jak to bude... Jsme tak daleko od sebe. Holky bydlí v různých koutech České Republiky. Posmutněla jsem.
„Co se děje?" Zeptal se nechápavě, když balil noťas do tašky.
„Jen... Že... Od sebe budeme daleko.." Odpověděla jsem a vytáhla mobil z kappsy a začala vyťukávat kód.
„Ale notak. Budeme k sobě jezdit." Pousmál se a obmotal mi ruku kolem pasu.
„A skara! Snídaně!" Vykřikla jsem přes celý pokoj.
„Klid žroute." Zasmál se.
„Ale oni mi sní marmeládu a müsli s borůvkami!" Zařvala jsem.
Jen se zasmál. Ten smích... Bude mi chybět...

***

Vydali jsme se na snídani... Radek se nějak lišácky usmíval.
Nechápala jsem až když mi otevřel dveře do 'Jídelny'...

Omlouvám se, že nevyšel díl, ale nestíhala jsem s učením a dostala jsem Penny Board (Jmenuje se Stexie. Ano pojmenovala jsem Penny Board :DD), takže jezdím abych neseděla jen doma.
Takže se mějte, smějte, užívejte života dokud můžete a ahoooj! :)

Trixie xP

Dreamer | ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat