Přeskočíme na den, kdy se stěhujeme do toho domu. ;)
„Máme všechno?" Řekla jsem, když jsem se koukala na tašky s noťasama, PC příslušenstvím, což činili webcamery, mikráky, klávesnice, myše a tak dále.
„Myslím, že ano." Řekl Radek a vycházel z bytu.
Zamčela jsem a jeli jsme do pizzerie, kde jsme měli sraz s Cath a Deem.***
Seděli jsme na židlích, s velkou pizzou a co Radka nenapadlo - Být největší romantik pod sluncem. Doufám, že znáte ty části, kdy se ti dva zamilovaní krmí. Hej, Radku jednou za to zaplatíš. Chtěl mi dát jeden kus pizzy, ale v tu chvíli jsem zahlédla Cath s Deem a začala jsem se sakra smát. Radek nechápal, ale pak si jich všiml. Začal se červenat.
„Lásko, tohle až nadoma, jo?" Usmála jsem se a pak jsem se zase začala smát.
Mezitím si Dee s Cath sedli k nám a začali jsme si povídat o všem možném a dotoho jsme jedli pizzu.***
Dojeli jsme k velkému domu.
„Takže.. Ehm.." Začala Cath.
„Jsou tam dvě koupelny, jedna kuchyň velká jako prase, a čtyři pokoje, kde.." Ani to nedořekla, když jí přerušil Dee.
„V prvním pokoji v druhém patře bude pokoj pro Kim a Radka, Mě a Cath, jeden pro hosty a ten čtvrtý.."
„Počkat.." Přerušila ho Cath, ale pak se za námi ozval velice povědomí Slovenský hlas. Všichni jsme se otočili a k nám se s kufrem řítil Devi. Já měla celkem radost, ale Cath tak byla úplně nejvíce happy. Šla Deviho obejmout, pak si s ním povídala a pak my. Agh.. Cath proboha.
„Čau Devi." Usmála jsem se na něj a obejmula jsem ho.
„Nazdár." Řekl v objetí. Pak se pozdravil s Radkem a Deem a vešli jsme dovnitř..
„To je velké ako.. No.." Začal Devi.
„V pohodě, tady to bude za pár týdnů, měsíců horší." Ozvala jsem se a všichni se začali smát.
„Takže.. Devi ty máš pokoj nahoře mezi pokojem Dee a Cath a mezi mnou a Radkem. Dee s Cath budou vlevo a já s Radkem vpravo." Usmála jsem se.
Všichni jsme se rozutíkali - doslova do našich pokojů, kde už jsme měli postele. Všichni manželské. Jako Dee s Cath a Já s Radkem, jsme nebyly proti, ale Devi ten byl nadšenej nejvíc, že se bude roztahovat a spát všelijak.. No prostě, Devi no.
„Já spím na pravé straně!" Zajásala jsem, na Radka, který vytahoval věci. Už se stmívalo tak jsme se všichni sešly v jídelně, která byla součástí kuchyně a samozřejmě hned vedle obýváku. Dojídali jsme pizzu, kterou jsme měli ještě z té pizzerie.***
Dojedli jsme a pak jsme si popřáli Dobrou Noc a šly jsme spát.
Lehla jsem si a vedle mě si lehnul Radek, který mi stisknul ruku. Pak jsme usnuli.Doufám, že se Vám to líbí! :)
Mimochodem za to, že jsem musela přeskočit dva dny může Skittleska! :D
Ona si to ve své FF tak vymyslela, ale tak co :) Parťák je prostě Parťák :)
Takže se mějte, smějte, užívejte si zbytek večera a... Čau, Čau! :3- TŔĪXĪĒ -
ČTEŠ
Dreamer | ✔️
Hayran KurguDovolte mi představit Kim. Kim je 22-letá středo-školačka na právní fakultě v Brně. Žije sama a baví jí koukat se na YouTube. Mezi její život se však připlete nový kluk. Radek. Tito dva lidé se poznají a možná se z nich stane něco víc. Dovolte mi př...