Po programu:
Já jsem si jen tak prospěvovala Nightcore - God is a girl když přišla Cath, za Sterakem jestli nechce jít hrát Dotu 2. Žárlila jsem? Maximálně tak, že neumím hrát Dotu tak dobře. Ale CS:GO to je moje rovina.
Po tom přišli do backstage zpět a Cath si šla za DeeThanem povídat si. Já si tam zase rozmlouvala s Radkem.
***
„Ehm.. Kam vůbec zmizel Dee a Cath?" Zeptala jsem se Radka.
„No.. Domysli si to." Zasmál se. Ten jeho sladkej smích. Nudili jsme se tak jsme si zahráli hru: 'Úkol' (Nejlepší jméno pro hru ano já vím).
„Jsi na řadě!" Řekl mi Radek.
„Tak mluv." Vzdychla jsem.
„Zazpívej." Hele... Já Radka miluju. A nerada bych ho zastřelila, oběsila či ubodala. Ale tohle. Ah..
„Fájn." Musela jsem si dát sluchátka, protože hele. Jako já to jinak nedávám.
Zapla jsem si song
Alesso - Heroes (We Cloud Be).
Začala jsem 'Zpívat', ale neuvědomila jsem si jak nahlas. Okey. Potichu. Pak jsem svoje vystoupení zakončila tím, že jsem ho začala líbat. Pak jsem ho objala. Leželi jsme na sobě. Líbali jsme se, ale jakože nás nikdo neviděl - což byla pravda. Až na to, že přišel Dee s Cath a čuměli na nás jako na monstra. Jakože se začali smát a já měla chuť je zastřelit.
„Je to v hajzlu." Pronesl Radek a já se dosrala smíchy.
Sundala jsem si sluchátka z uší a chytla ho za ruku. Pak jsem jen pronesla svou slohovou práci.
„Miluju Tě." Nejvíc slohovka fakt že jo!
„Já tebe taky." Usmál se a dal mi pusu na tvář. Jen jsem se usmála.Takže! Jsem zpět a proč tak zvrácenej díl? Zeptejte se Skittlesky ona všechno vymyslela já to musela... Tak to dopadá, když máte spojené FF. Ale nic proti euSkittleskaCZ xDD
Příště už to bude normální.
... Snad. XDMějte se, smějte se, užívejte si a čau, čau! :)
- [AlfaTrixie] ^•^
ČTEŠ
Dreamer | ✔️
FanfictionDovolte mi představit Kim. Kim je 22-letá středo-školačka na právní fakultě v Brně. Žije sama a baví jí koukat se na YouTube. Mezi její život se však připlete nový kluk. Radek. Tito dva lidé se poznají a možná se z nich stane něco víc. Dovolte mi př...