Sorry, za chyby. :/
„Čau." Neutrálně jsem jí pozdravila.
„Hele, potřebuju mluvit s tím Radkem.." Řekla a doslova mě odstrčila..
Z pohledu 3. Osoby:Radek začal poslouchat.. Kim byla za nimi a slyšela všechno.. I když ostatní si mysleli, že ne.
„Hele.. Kim.. Je vážně blbá sračka.. Nechápu jak s ní můžeš být.. S takovou krávou.." Namyšleně si postěžovala, ale Radek se naštval..
„Takhle.. Takhle o mé přítelkyni mluvit nebudeš!" Křikl na ní.. Kim byla v šoku, ale zároveň i pyšná na Radka.
Normální Pohled Kim:„Co si o sobě myslí?!" Řekl mi Radek.
„Klid.." Šeptla jsem.
„Nebudeme si kazit výlet.." Usoudil Radek.***
Stáli jsme před Sochou Svobody. Pozorovali jsme jí a vyfotili se. Seděla jsem n lavičce a sledovala jí.
„Radku?" Opřela jsem si hlavu o jeho rameno.
„Copak?" Usmál se.
„Děkuji ti za vše.. Za vše co jsme spolu prožili.. Děkuji za to, že mě podporuješ. Miluji Tě." Chytla jsem ho za ruku.
„Všechno jen pro tebe.. Pro mou lásku.. Pro tebe." Políbil mě do vlasů.***
„Snad ti dochází, že tam budeme asi hodinu, vzhledem k tomu, že já tam budu stát jako.. Pařez." Začal výbuch smíchu.
„Hele, já ti řeknu že klidně. Ale! Musíme tam jíst, protože na Time Square večer.. Super!" Začal se smát.
„Ty myslíš jen na jídlo!" Bouchla jsem do něj.
„A ty zase jen na světýlka!" Znovu argumentoval se smíchem.
„Ale.. Fajn, nebudu se hádat." Dala jsem ruce nadhlavu, protože s ním se takhle "Hádat".. Nikdy. Zasmála jsem se pro sebe.***
Byla tma a my jsme stáli na Time Square. Bylo to jako splněný sen.. Hah.. Byl to splněný sen.
Hai ^^
@Liliana_Lajla, uzdrav se ty jednorožče! :3
Mějte se, smějte se, užívejte si a RIPujte s Trixie & Lili. :D*TaTrixie*
ČTEŠ
Dreamer | ✔️
FanfictionDovolte mi představit Kim. Kim je 22-letá středo-školačka na právní fakultě v Brně. Žije sama a baví jí koukat se na YouTube. Mezi její život se však připlete nový kluk. Radek. Tito dva lidé se poznají a možná se z nich stane něco víc. Dovolte mi př...