Song: Sucker for pain - Suicide Squad. (Nebo jak se to píše) xD
„Co budeme dělat?" Zeptala jsem se ho, když jsme seděli u něj v pracovně.
„Hm.. Dáme Dotu?" Zeptal se.
„Tak fajn." Usmála jsem se.
Vytáhla jsem noťas, přihlásila jsem se teď jsem musela jen čekat až se to načte, zatímco on už zapínal Dotu.
Tiše jsem zavrčela, ale on to slyšel tak se zasmál.
„Nesměj se!" Řekla jsem zatímco on chytnul větší smích.
Znovu jsem zavrčela.
„Hele, vy budete s Martinem, Deem na Adviku, ne?" Zeptala jsem se.
„Ano budeme. Půjdeš taky?" Usmál se.
„Škola rozhodne." Řekla jsem a zapla jsem Dotu.***
„TAK A DOST!" Zařvala jsem a odešla jsem do pokoje, kde jsem začala mlátit do polštáře.
Radek přišel a začal se smát jako šílenej.
„Přestaň!" Křikla jsem po něm.
„Klídek, nerváči." Zasmál se a chytl mě za ruku.
Začali jsme se líbat. Pak jsme přestali, protože nás přerušil hlasitý hukot policajtů. Šli jsme se podívat k oknu, když tam jelo asi dvanáct jednotek policie. Hned na to někdo zaklepal. Stál tam strážník. Radek s ním mluvil já jsem projížděla Instagram.
„Co chtěl?" Podívala jsem se na něj klidným pohledem.
„Pobíhá tu nějaký vrah." Řekl a přišel ke mě.
„C-Cože?" Vystrašeně jsem se na něj podívala.
„Prý nemám vycházet ven, večer." Řekl. Já se začala klepat, obejmul mě.
„Tak budeme doma, no." Řekl a odešel do pracovny.***
Byl už večer a my jsme se rozhodli, že se podíváme na Horor doma. Já sice nikdy nebyla ten typ, kterej by horory sledoval denně, ale spíše ten typ, co horory moc rád memá.
***
„Zhasni a zemřeš." Ozvalo se z obrazovky monitoru.
***
Já se tiskla k Radkovi, protože jsem se sakra bála.
Najednou tam skočila ta hnusná potvora a já se lekla skoro tak, že jsem spadla ze židle.***
Skončilo to. Já jsem se bála přejít i do pokoje. Přešla jsem tedy chodbu a zachumlala jsem se do peřin. Zachvíli přišel do pokoje Radek a já jsem se k němu tiskla nejvíce co jsem mohla.
„Klid, je to jen film." Řekl a dostala jsem pusu do vlasů.
„Dobrou." Řekla jsem.
„..Dobrou." Odpověděl.•Sen• (Noční Můra)
Ve sklepě byla páka, zatáhla jsem za ní. V ten moment předemnou přistála mrtvola kluka, celeho od krve.
Měl vytesáno do zad: Zhasni a Zemřeš. :)
Otočila jsem se a nějaká osoba mi podla nůž do hrudi a pokračovala se řezáním až k podbřichu.•Realita•
„Agh!" Vyletěla jsem z postele a zrychleně jsem dýchala.
Asi jsem vzbudila Radka, protože ten hned vystartoval jako střela a ptal se co se stalo.
Vysvětlila jsem mu sen. A on mě opět obejmul. Řekl ať jdu zase spát, že to bude dobrý. Já jsem však neusnula na své půlce. Já jsem usnula vedle něj na jeho půlce... Noc jako na prd.Mám vás Ráda! ❤️❤️
euSkittleskaCZ 👈🏻 Tu nejvíc._Trixie_
ČTEŠ
Dreamer | ✔️
ФанфикDovolte mi představit Kim. Kim je 22-letá středo-školačka na právní fakultě v Brně. Žije sama a baví jí koukat se na YouTube. Mezi její život se však připlete nový kluk. Radek. Tito dva lidé se poznají a možná se z nich stane něco víc. Dovolte mi př...