Annem(Sinem Kara):
_ Sanırım ceketine her gün farklı kadın değiyor?Babam(Semih Kara) :
_ Ne saçmalıyorsun sen yine Sinem?
_ Bana masal anlatma!
''BİR SÜRÜ UĞULTU''
"KARANLIK ODAM VE BEN"
_ Lala lala la la çiçekler, böcekler "Yine aynı gürültü, ardından saçma bir sessizlik."
_ Nefret ediyorum bu aileden kendimden her şeyden.
11 yıldır her kavgada ellerimle kavradığım çiçekli çarşafımı bu gecede kavrıyorum. 11 yıldır her gece titreyen çenem yine titriyor... Beni umursamamalarından, bana ben bu ailenin bir bireyi değilmişim gibi davranmalarından nefret ediyorum bana kafesteki bir kuş muamelesi yapmalarından nefret ediyorum.''Bu arada ben Asya Kara 16 yaşındayım fakat kendimi tanıdığımdan beri 35 yaşında gibi hissediyorum( Ailem sağ olsun). Bodruma yeni taşındık babamın taini çıktı kendisi bir kalp cerrahı BAY SEMİH KARA, ondan nefret ediyorum! Çünkü kendisi tam bir azgın teke her gördüğü mini etek giyen kadınla annemi aldatıyor. Annem, kendisi sarhoş olmadığı zamanlarda dünya tatlısı bir kadındır. SİNEM KARA, bir tarih öğretmeniydi fakat derslere son 5 yıldır sarhoş girdiği için bu sene meslekten saha dışı edildi. Kendimi bildiğimden beri sadece yemek yemek için mutfağa inerim.Oda zaten 10 dakikalık bir iş olduğu için geri kalan zamanımı odamda geçiriyorum... Onların da istediği bu zaten. Her çocuk veya her genç okulun son günü okula ailesiyle gitmek isterken ben hep dadım CLARA HANIM'la gidiyordum. Karnemi de odamdaki 1 metrelik peluş ayıcığıma gösteriyordum... AİLEMİ BEN SEÇMEDİM SEÇMEK İSTERDİM AMA OLMADI.''
Şuan evde bir sessizlik var eminim ki Bay Semih çalışma odasındaki josefininde uyuklarken, annem yatağında, bir elinde aşk romanı diğer elinde viski şişesiyle uyukluyordur. Bunları nerdenmi biliyorum her gece evde bir fare edasıyla dolaşıyorum da ordan .
''SABAH OLDU OKUL VAKTİ ''
_ Aşağı inmek zorunda olduğum bir sabah daha.! Neyse ki okul kıyafetlerimi almıştım da okulda yabancılık çekmeyeceğim.
Sinem Kara :
_ Asya aşağı in ve kahvaltını yap Mehmet Bey seni kapıda bekliyor!!
_ Tamam iniyorum... Babam gitti mi?
_Evet!
...........................
_ Hazırım ben kendine iyi bak anne bay
Mehmet Bey :
_ Buyur küçük hanım
_ Sağ ol Mehmet Amca
...........................
Okula geldik! Okulun beyaz bir rengi var çıkıntılı duvarların ardında neler var merak etmiyor değilim , tabelasında " SOFYA KOLEJİ" Yazıyor bahçesinin yarısı çimlerle kaplı ve etrafında palmiye ağaçları var.Vee içeriye ilk adımımı attım... Atar atmaz karşımda 5 kız belirdi sanrım bunlar okulun tiki beşlisiydi .Umursamadan adımımı atıyorken önümde belirdi;
_ Adın ne ? Nereden geliyorsun? Gözlerin lens mi?
Ağzım açık bakakaldım bu ne böyle. Birden kadife sesli bir çocuk ''Rahat bırakın kızı!'' dedi. Sadece ayaklarını görüyordum siyah beyaz bir ayakkabısı vardı. Ayakları çok büyük değildi. Pantolonunun paçalarını görüyordum koyu gri, dar kumaş pantolonu vardı. Sanırsam erkeklerin üniforması böyleydi. Yüzünü çok merak ediyordum.Kızlar etrafımdan çekilirlerse görecektim. Kızlar ''Sanane Burak'' diye bağırdılar... Onu görememiştim.
Derin bir nefes aldım, sağ olun kızlar çekildiğiniz için sorularınızı daha geniş bir zamanda cevaplarım şimdi gitmem gerek.
.............................
_ ( Gülümseyerek) Merhaba ben Mert sen yenisin sanırım ?
_ Evet Mert yeniyim. Asya ben.
_Memnun oldum. Sen neden sınıfında değilsin yoksa bulamadın mı? Ben sana yardım ederim.
_ Evet sınıfımı bulamadım 10/F sınıfım dün kayıt yaptırdım fakat sınıfımı bulamadım.
_ Aynı sınıftayız hadi gel gidelim.
_ Peki.
''SINIFA GİRDİK''
Öğretmen beni yanına çağırdı :
_ Kızım adın ne ?
_ Asya Hocam.
_Evet gençler bu güzel kızımızın adı Asya imiş.
Selin:
_ Asya gel benim yanım boş oturabilirsin.
_ Teşekkürler.
Burak hangisi bilmiyorum ama onu çok merak ediyorum.
''TENEFFÜS''
Selin:
_ Asya bu arada ben Selin.
_ Memnun oldum.
Mert:
_ Asya bu senin silgin sanırım, yere düştü.
_ Evet benim dur sen ben alırım.
_ Yok ben alırım.
_ Uzatma işte alırım ben.
_ Peki tamam.
Tam eğilecekken onun ayakkabılarını gördüm (Burak'ın) Buldum onu !
Burak:
_ Al silgin düşmüş.
_ Biliyorum ben alırıdım.
Silgiyi hiç yüzüme bile bakmadan uzattı hiçbir tepki vermeden hemde onun bana bakmadığını fark ettiğim için uzun uzun onu inceledim.
........................................
''EVE GİDİYORUM OKUL BİTTİ ''
Selin güzel bir kız orta boylu, küt siyah saçlı,zayıf, fiziği güzel. Mert iyi bir çocuk şuan sadece onlar benim umurumda.
Tam eve girdim ki bizimkiler yine aynı konulardan kavga ediyorlar ayaklarımı yere vura vura merdivenlerden çıktım ama yine bu gürültüyü dindirmeyi başaramadım...
Koşa koşa odama çıktım yatağıma yüzükoyun uzanıp saatlerce ağladım yine yanımda sadece peluşlarım ve çiçekli çarşafım vardı . Düşündüm ki ''ACABA BÜTÜN ODAM ÇELİKTEN VE METALDEN OLSAYDI YİNE BU GÜRÜLTÜYE MARUZ KALIRMIYDIM?''
KISA BİR BÖLÜM ARDINDAN :)
''2. BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE BEĞENDİYSENİZ NE MUTLU BANA''