Menší zádrhel

180 5 2
                                    

1.kapitola

,,Jsi nervózní?", zeptala jsem se a žďuchla ho do ramene. Podíval se na mě s roztomilým úsměvem na rtech a žďuchnutí mi oplatil. Právě zbývala hodina do zahájení koncertu a my ještě sedíme v autě. No v autě spíš v limuzíně. Měli jsme menší zpoždění. ,,Ne to nejsem ale obávám se že to nestihneme", řekl s obavami v očích. Objala jsem ho a on se pousmál. ,,Já chci taky!",ozval se Louis z druhé strany sedadel. Ruce jsem roztáhla do objímacího gesta a čekala až se Louis přiblíží laškovně se usmál a objal mě. Sedl si zpátky na své místo pootevřel okénko a koukal se na kolonu před námi. ,,Co se stane když to nestihneme?",ozval se Liam který si pohrával s víčkem od Coca Coly. V koloně jsme zůstali stát dalších 15 minut. ,,Je mi líto chlapci ,ale nejsem si jist zda to stihneme v čas",oznámil nám s omluvou v hlase řidič limuzíny. Nastalo hrobové ticho všichni jsme na sebe koukali jako kdybychom se viděli poprvé v životě. Hrobové ticho pokračovalo dalších 10 minut každý z nás vypadal buď zamyšleně, smutně nebo naštvaně. Popravdě v mě hlavě se toho právě odehrávalo tolik že jsem nevěděla na co se soustředit. ,,El?",vytrhl mě z myšlenek Harry ,,Ano Harry?",zeptala jsem se ho a otočila se tak abych mu viděla do obličeje. ,,Už zbývá jen 35 minut do zahájení koncertu a cesta tam bude trvat minimálně 20 minut",všechno to na mě vychrlil a já na něj v tu chvíli civěla jako naprostý idiot. ,,Určitě ne neboj se všechno se stihne bude to v pořádku", snažila jsem se ho uklidnit. Zazvonil mi mobil vyndala jsem ho z batohu a položila si ho k uchu. ,, Halo?",řekla jsem do telefonu ,,Ahoj kde vězíte?",z telefonu se ozval známý hlas Stephanie. ,,Step uklidni se ano jsme v dopravní koloně za 20 minut tam budeme ano?",řekla jsem s klidem v hlase všichni v limuzíně na mě nevěřícně koukali s já na jejich pohledy jen pokrčila rameny. ,,V koloně? Děláš si prdel?!",řekla s flustrací v hlase. ,,Ne to nedělám uklidni se ano?",řekla jsem a doufala že se mi dostaví odpovědi. ,,Tak dobře budu vás čekat za 20 minut. Máš tam Harryho?", Odpověděla mi s příjemnějším tónem než na začátku ,,ano je hned vedle mě předávám", odpověděla jsem a podávala telefon Herrymu. ,,To je Step", pošeptala jsem mu s on přikývl. Stephanie je moje nejlepší kamarádka a přítelkyně Harryho. Řidič se konečně rozjel a všichni zajásali.
******************************
Můj nový příběh doufám že se vám bude líbit.
Budu moc ráda za přečtení a votes a i za nějaký komentář :)
******************************

My Pretty Princess Where stories live. Discover now