Je mi to líto

23 3 2
                                    

Ahooj moc vám děkuju za 200 přečtení moc si toho vážím a opravdu to pro mě znamená hodně.😄😊💖Užijte si příběh😄😊💕💖💗
******************************
8.kapitola
Položila jsem telefon na noční stolek a lehla si na postel. Ze šuplíku u nočního stolku jsem vyndala knížku Chci, ale nemůžu. Otevřela ji na stránce 154 a začetla se. ,,The world can be a", někdo mi volal příjmula jsem hovor ,, ano?",řekla jsem a položila knížku na noční stolek. ,,Čekám u dveří", z telefonu se ozval Harryho hlas ,,už jdu výdrž", řekla jsem a ukončila hovor. Seběhla jsem schody a běžela ke dveřím. Otevřela jsem dveře přede mnou stál Harry ve světle modrých džínách ,černé košili s krátkými rukávy a na tváři měl jeden z těch nejhezčích úsměvu co uměl. ,,Tak pojď dál", ukázala jsem rukou a on s radostí vešel do vnitř. Zavírala jsem dveře. ,,Nebuď tak smutná", řekl a polechtal mě na bocích při čemž jsem vykřikla jelikož jsem to nečekala. Harry se uchechtl a otočil si mě čelem k sobě. ,,Co se děje že si tak smutná?",zeptal se a na jeho tváři si pohrával zvědavý úsměv. ,,To ti řeknu na hoře proto tu vlastně jsi týká se to i tebe a myslím že by jsi to měl vědět", odpověděla jsem mu a šla směrem ke schodům. Harry šel za mnou. Došli jsme ke dveřím mého pokoje a já otevřela. Harry mě obešel a skočil na postel. Je jako malý kluk a to je jedna z vlastností které na něm mám ráda. Uvelebil se a spyklenecky se usmál. Než jsem stihla zareagovat. Letěl proti mě polštář který jsem na poslední chvíli chytila než mě praštil do obličeje. Hodila jsem ho po něm nazpátek a on se usmál o to víc. Posadila jsem se k němu na postel a on se na mě vrhl a začal mě nemilosrdně lehtat. ,,Harolde nech toho", vykvíkla jsem přez záchvat smíchu. Harry mě ale lehtat nepřestal ,,Harolde! Já to myslím vážně!",zakvílela jsem a on toho i přez to nenechal. Svíjela jsem se v záchvatu smíchu blízko mě ležel polštář sáhla jsem po něm a praštila ho do obličeje Harry toho konečně nechal a ozbrojil se proti mě polštářem. ,,Harry potřebuju s tebou probrat něco vážného opravdu není čas a ani nálada na ty tvoje vylomeniny", řekla jsem naštvaně a on nasadil omluvný výraz. ,,Tak dobře co jsi mi to chtěla říct?",zeptal se a zpozorněl. ,,No víš než ti to řeknu slib mi že to té dané osobě nebudeš vyčítat", řekla jsem potřebovala jsem se ujistit Harry přikývl ,,slibuju", slíbil mi a já se mohla pustit do vysvětlování a objasňování. ,,No víš jak Step byla před dvouma rokama závislá na alkoholu?",jen přikývl a čekal co mu řeknu dál. ,, Tak no..... Step.. Stephanie má otravu krve", řekla jsem a do očí se mi nahrnuly slzy. ,,El neboj otrava krve se dá vyléčit když se to začne léčit v čas", řekl a objal mě a teď na to narazil na to nejcitlivější místo celé té nemoci. ,,U Step se to začalo léčit pozdě, doktoři ji dávají max 1 týden života". Řekla jsem přez tečící slzy. Cítila jsem jak se Harry napjal a stiskl mě v objetí. Cítila jsem Harryho slzy na svých zádech a pohladila ho po vlasech ,je mi to líto", špitla jsem mu a on mě znovu objal.

******************************
Moc vam děkuju za přečtení😉 Jsem ráda za vaše komentáře a za to že se vám můj příběh líbí. 😊😄💕Děkuju za přečtení budu moc ráda za votes děkuju mám vás ráda😊😄💖
******************************

My Pretty Princess Where stories live. Discover now