Zlomené srdce

30 2 4
                                    

4.kapitola
Sesunula jsem se podél zdi a zabořila hlavu do kolen. Chtěla jsem být sama. Stále mi bez zastávky tekla jedna slza za druhou. Opřela jsem si hlavu o zeď a zavřela oči. Před očima se mi zjevovali obrázky mě a Nicka. Naše nejhezčí chvíle a zážitky ano byli jsme spolu krátkou dobu já vím ,ale i přesto jsem si s ním stihla nastřádat tolik skvělých vzpomínek. Jedná moje polovina se chtěla z toho tranzu probrat druhá chtěla dál vzpomínat a uvědomovat si co pro ni Nick znamenal. Někde v dálce jsem ucítila něčí ruce které mě odpoutaly od země. Vznášela jsem se slyšela jsem nějaké hlasy ty mi však připadaly jako bzukot včel. Všechny vzpomínky vymizeli a všechno zčernalo. Seděla jsem uprostřed temnoty kde se objevila Ema s Nickem. ,,Opravdu si myslíš že jsem tě někdy miloval?",řekl mi Nick s odporem v hlase. ,,Proč by tě měl milovat? Podívej se na sebe!", říkala stojící Ema vedle něho. ,, Elizabeth on tě nemiluje", vysmála se mi do obličeje a vášnivě políbila Nicka všechno zčernalo. Probudila jsem se se slzami v očích na gauči. Vedle mě seděla Step která seděla na Harryho klíně a s lítostí v očích si mě prohlížela. Po menším šoku kde to jsem a jak jsem se sem dostala. Jsem si uvědomila že mi stále tečou slzy. ,,Jak ti je?",pošeptala směrem ke mě Step a povzbudivě se usmála. Podívala jsem se po místnosti. Nikdo nikde kromě Step a Harryho sedící vedle mě na gauči. ,,Kde jsou ostatní?",zeptala jsem se a tázavě se podívala na Harryho. ,,Jsou na autogramiádě", odpověděl mi a věnoval mi úsměv. Než jsem stihla cokoli říct nebo se zeptat ,,zůstal jsem tu protože jsem se o tebe bál jednou to tam beze mě přežijí", odpověděl mi Step se zvedla políbila Harryho na tvář a něco mu pošeptala. Harry přikývl a otočil se zpátky na mě. Sedla jsem si a natočila se směrem k Harrymu. ,,On se s tebou rozešel že jo?",zeptal se mě s úšklebkem 'měl jsem pravdu' a pozorně mě pozoroval. S připomínka že s Nickem už nejsem donutila mé oči pustit další vodopády slz. Harry se na mě podíval s omluvou v očích a přitáhnul si mě do objetí. Už zase jsem měla ten pocit bezpečí. Plakala jsem mu do ramene a on mě hladit po vlasech byl potichu nic neříkal. ,,El je mi to líto", řekl a políbil mě do vlasů já a Harry se známe od malička beru ho jako svého bratra. A on se tak i ke mě chová. Kdo by nás neznal musel by si myslet že spolu chodíme. Ostatní ze skupiny beru jako své BFF. Nadechla jsem se vůně jeho trička a odklonila se od něho. ,,Harry měl si pravdu měla jsem ti věřit je to moje vina", řekla jsem šeptem. ,,To si neříkej byla si zaslepená láskou která fungovala jen z jedné strany, já vím co Nick po holkách chce. Chce se s nimi vyspat. Většinou to začíná tak že spolu chodíte půl měsíce a pak se s tebou vyspí odkopne tě a jde za další kterou má na seznamu. Ty jsi mu ale nedala že ano?",přikývla jsem a on vysvětloval dál ,,měl nebo ještě tě má na seznamu a proto to i po tom měsíci nevzdal. Jenže pak se opil zapomněl na to že si na seznamu a přeskočil o řádek níž kde byla napsána Ema", do vysvětlil a já na něj koukala s otevřenou pusou jak tohle všechno mohl vědět? ,,Ehm jak to víš to o mě Nickovi a Emě?",řekla jsem a koukala na něho přes slzy v očích. ,,Mluvila jsi ze spaní", vysvětlil a znovu mě objal. Nechala jsem volný průchod slzám a zavřela oči.
******************************

Ano vím tenhle díl je tak trochu o ničem ,ale přesto doufám že se vám bude líbit.Nová část tak co si o tom myslíte? Co bude s El a jak se to s ní Emou A Nickem bude vyvíjet dál?
Jinak moc děkuju za to že jste si přečetli dnešní díl. 😂😉 Moc si vás vážím. Už se blížíme k 60 přečtení mám vás moc ráda a moc vám děkuji.
******************************

My Pretty Princess Where stories live. Discover now