9.kapitola
Seděli jsme v objetí a ani jeden z nás toho nechtěl nechat. ,,Elííí", do pokoje vtrhla malá Livi. Podívala jsem se na ní. Stálá ve dveřích a v ručičce držela malého chlupatého plyšáka. ,,Co potřebuješ?",zeptala jsem se a pousmála se. ,,Elíí pojď si se mnou hrát", prosila a nasadila svá rozkošná psí očka. Pousmála jsem se a přikývla ,,za chviličku budu u tebe v pokojíku", odpověděla jsem a Livi odběhla do svého pokoje. Podívala jsem se zpátky na Harryho který se koukal na své ruce. ,,Zítra jedu do nemocnice za Step po jedeš se mnou?",zeptala jsem se, Harry zvedl hlavu a propíjel se jeho zelenýma očima do těch mých tmavě hnědých. ,,Večer ti napíšu jak jsem se rozhodl", odpověděl a chytil mě za ruku ,,pojď mě doprovodit ke dveřím", řekl a já přikývla. Sešli jsme schody , u dveří jsme se zastavili a Harry mě objal. ,,Drž se", zašeptala jsem a Harry mizel ze dveří. Odešla jsem nahoru do Oliviína pokoje a zavřela za sebou dveře. ,,Tak na co že sis to chtěla hrát?",zeptala jsem se jí a na její tvářičce se objevil široký úsměv. ,, Elííí budeme si hrát na veterináže", řekla a já se musela uchechtnout Liv ještě neumí říct ,,ř", a proto říká ,,ž". ,,Tak dobře ", souhlasila jsem a my si začaly hrát na veterináře. ,, Večeře!",slyšela jsem mamku jak na nás volá. Otevřela jsem dveře pokoje a z kuchyně ke mě přišla vůně ,, lasagne", vydechla jsem a už jsem se těšila až si konečně dám sousto maminčiných lasagní. Livi a já jsme seběhli dolů a posadili se ke stolu kde už bylo na servírované jídlo. Mamka se jen usmála a přisedla si k nám. ,,Dobrou chuť", popřála jsem všem a dala se do jídla. Bylo to božské. Mamka umí ty nejlepší lasagne z celé naší rodiny. Když jsem dojedla odnesla jsem nádobí na linku a rozběhla se nahoru do koupelny kde jsem si rozpustila culík převlékla se do volného trika na spaní a zachumlala se do peřin. Sáhla jsem po mé knížce která ležela vedle mobilu a začetla se. Ze čtení mě vyrušilo pípnutí telefonu. Nechápavě jsem položila knížku a do ruky vzala mobil. Který znovu cinkl. Dvě nepřečtené zprávy od Harryho. Vykulila jsem na telefon oči a otevřela zprávy kde se mi objevilo 13 nepřečtených zpráv od Nicka. Tomu jsem však nevěnovala pozornost a klikla na zprávy od Harryho.Harry: Ahoj doufám že tě neruším...
Harry: spíš?..Já: ty nikdy nerušíš a ne nespím jen ty rychle píšeš.
Harry: to jsem rád...
Co to sakra. Co může teď takhle uprostřed noci chtít?
Harry: víš já o tom přemýšlel a no......
Já: no?
Harry: zítra s tebou nepojedu nemám z toho dobrý pocit...
Já: dobře...
Harry: jsi naštvaná?
Vážně on se mě ptá jestli jsem JÁ naštvaná? Uvědomuje si že jeho holka má už jenom týden života?!
Já: nejsem naštvaná, jen že tvá holka má už jen týden života a ty za ní ani nepojedeš?! Nepřijde ti to oproti ní tak trochu hnusný...
Harry: já neříkám že za ní nepojedu... říkám jen že tam zítra s tebou nepojedu jasný!?
Já: jasný!
Harry: čau!!
Já: nazdar..
Harry: El já to tak nemyslel...
Jo jasně nemyslel. Do očí se mi nahrnuly slzy. Nikdy jsem se s Harrym takhle idiotsky po zprávách ne pohádala.
Harry: El promiň
Harry: je mi to líto nevím co to se mnou je...
Harry: omlouvám se...Vypnula jsem telefon a zachumlaná v peřinách jsem usnula.
******************************
Další kapitolkaaa 😉 doufám že se vám líbí. Moc děkuju za přečtení budu moc ráda za votes a doufám že se vám dnešní část líbí.😄😊💖
******************************
YOU ARE READING
My Pretty Princess
RomanceVždy ho milovala jako svého nejlepšího přítele. Nikdy ho nebrala za něco víc než nejlepšího kamaráda. On se do ní zamiloval. Bude ho milovat jako něco víc než kamaráda? A nebo jejich vztah skončí FRIENDZONEM? Je tu ale menší háček co když Harry cho...