2.kapitola
Konečně jsme jeli bez zastávky. ,,Juhuuuu my tam nakonec dorazíme v čas", zajásal Nial. Všichni jsme se za smály a čekali až Hazz dotelefonuje se Step. ,,Jo taky tě miluju pak zavolám", řekl když mi předával můj telefon a loučil se. Vděčně jsem se usmála v tu chvíli mi zapípala smska. Smska od Nicka.Nick: Jak se má moje princezna?
Nick je můj aktuální kluk.
Já: Má se skvěle :).
Usmívala jsem se na slovo 'princezna'. No muselo to vypadat poměrně vtipně protože jsem se culila jako naprostý idiot.
Nick: Lásko víš že tě miluju? ;)
Já ho taky miluju strašně moc.
Já: vím já tebe taky Lásko :*.
,,S kým si píšeš?",zeptal se Harry se zájmem v hlase. Jako kdybych nevěděla že mi celou dobu kouká do telefonu. ,,S Nickem", odpověděla jsem a mé tváře nabírali na červeném odstínu. Harry na mě nechápavě koukal. Zapomněla jsem mu říct že spolu chodíme. Jak jsem na to jen mohla zapomenout? ,,S Nickem? Máš na mysli Nicka Stanleyho?!",řekl ostřejším hlasem. Jen jsem přikývla. Už vím proč jsem mu to neřekla Harry Nicka nenávidí nikdy mi neřekl proč ,ale kdyby to bylo něco na co by se dalo zapomenout tak by mi to určitě řekl. Nebo ne? ,,Nick je idiot už jsem ti to říkal hodně krát a ty to stejně přehlížíš?!",tentokrát už bylo v jeho hlase slyšet rozhořčení. Sklonila jsem zrak a koukala se na zprávy v mobilu. Má pravdu už několikrát mě varoval že to je idiot ,ale já tomu přesto nevěřím chodíme spolu už víc jak měsíc a zatím se nic nestalo. Konečně jsme dorazili na místo kde se měl konat koncert. Všichni jsme vystoupili kluci se usmívali Harry byl naštvaný a já měla slzy v očích společně jsme nasadili falešný úsměv abych se přiznala Harrymu to šlo o dost líp kdybych ho neznala tak dobře tak bych mu tu jeho radost okamžitě uvěřila je to skvělý herec na rozdíl ode mě. Z druhé strany k nám probíhala Step. Skočila Harrymu do náruče a dlouze ho políbila. Když se od něho odtrhla šla se přivítat i se mnou. ,,Ahoj El", vypískla a objala mě ,,Ahoj", snažila jsem se znít šťastně zřejmě to moc přesvědčivě nevyznělo odtáhla se o de mně podívala se mi do očí ,když viděla mé slzy v očích pochopila ,,on to ví?",pohodila hlavou k Harrymu a já přikývla objala mě ještě jednou a povzbudivě se usmála. Ano Step o tom všem ví je to přece moje nejlepší kamarádka. ,,Tak a jde se všichni už čekají", řekla se a krátce se usmála. Vešli je do haly plné lidí a namířili si to do šaten. Kluci se převlékli do košilí a pohodlného oblečení. A vyšli na pódium. Zůstala jsem v šatně sama se Step která mě objala a utíkala si stoupnout do první řady. Zůstala jsem sama v šatně. Vzala jsem si mobil zapnula mobilní data a projížděla všechny mé sociální sítě. Už uběhla hodina. A mě za cinkal mobil přišla mi zpráva otevřela jsem zprávy od Nicka a začala číst.
Nick: Lásko? Musím se tě na něco zeptat
Já: A na co? :)
Nick: Miluješ mě že ano?
Já: ano miluju tak na co se mě chceš zeptat?
Nick: Co by jsi dělala kdybych tě podvedl?
Já: ???
Co se mi tu jako snaží naznačit? Co když mě podvedl? Ne to by přece neudělal.
Nick: Odpustila by jsi mi to?
Já: to je jen otázka kdyby se to stalo a nebo se to stalo?
******************************
Další kapitola 😉 doufám že se vám bude líbit. Děkuju za přečtení. Budu ráda za votes děkuju. :)
******************************
YOU ARE READING
My Pretty Princess
RomanceVždy ho milovala jako svého nejlepšího přítele. Nikdy ho nebrala za něco víc než nejlepšího kamaráda. On se do ní zamiloval. Bude ho milovat jako něco víc než kamaráda? A nebo jejich vztah skončí FRIENDZONEM? Je tu ale menší háček co když Harry cho...