Kde je?!

23 2 2
                                    

10.kapitola
,,Zlato? Drahoušku vstávej", slyšela jsem maminku jak na mě šeptá. Podívala jsem se na mamku která se nade mnou nakláněla. Venku byla ještě tma. ,,Ano mami?",řekla jsem rozespale a zívla. ,,Drahoušku promiň že tě budím, ale musím do práce a potřebuju aby jsi pohlídala Livi. Prosím pojď si k ní lehnout", řekla a potom ještě dodala ,,nebo ji přeneseme do tvé velké postele?",zeptala se a já vstala. Odešla jsem do Oliviína pokoje a vzala ji do své náruče. Přenesla jsem ji do své postele přikryla ji dala mamce pusu a mamka odešla ještě mi u dveří zamávala a já se znovu zachumlala do peřin a přitulila se k malé Livi. Ráno mě probudila Liv která si mezi tím co já spala vzala do mé postele panenky a hrála si. Pohnula jsem se a ona na mě upřela svá světle hnědá kukadla. ,,Já tě vzbudila?",zeptala se s proviněním v hlase a já se usmála ,,ty jsi mě nevzbudila andílků to já jsem se vzbudila sama od sebe", vysvětlila jsem a dala jí pusinku na nosánek. ,,Kde je maminka", zeptala se a objala mě. ,,Maminka je v práci", odpověděla jsem a pohladila jí po tvářičce. ,,Co by jsi si dala k snídani?",zeptala jsem se a sledovala jak se na jejím čele objevila vráska která se tam objevovala vždy když přemýšlela. ,, Palačinky s ovocem", radostně vypískla a zvedla ruce na horu. Usmála jsem se a vylezla z vyhřátého pelíšku. Zamířila jsem do koupelny. Kde jsem vykonala svou každodenní raní hygienu a vlasy si svázala do neupraveného drdolu. Vešla jsem zpět do pokoje kde si Liv hrála s panenkama. ,,Jdu dělat palačinky", oznámila jsem ji a usmála se. Přikývla a úsměv mi oplatila. Sešla jsem schody a šla do kuchyně kde jsem si z lednice vzala mléko, dvě vajíčka a položila to na linku. Ze spíže jsem vyndala polohrubou mouku, cukr a špetku soli. Vrátila jsem se zpět k misce a začala dělat těsto na palačinky. Do misky jsem rozklepla dvě vajíčka přidala špetku soli, 1hrnek cukru, 2 hrnky polohrubé mouky a všechno to zalila mlékem. Začala jsem celé těsto míchat. Když mělo těsto tu správnou konzistenci vyndala jsem ze skříně pánev a nalila na ni trochu oleje zapnula sporák a položila na něj pánev. Znovu jsem šla k lednici ze které jsem si vzala jahody, borůvky, maliny a ostružiny. Přenesla to na linku vzala si prkénko, nůž, malou porcelánovou mističku a začala krájet jahody na čtyři části. Když jsem měla nakrájené jahody nasypala jsem je společné s ostatním ovocem do mističky a začala dělat palačinky. Ještě než jsem je začala dělat jsem si přinesla dva talíře na které je budu dávat a pustila se do práce. Na talíř který byl pro Livi jsem dala 3 palačinky trochu posypala ovocem a polila javorovým sirupem na můj talíř jsem si udělala 4 posypala zbytkem ovoce a polila sirupem. Zbytek těsta jsem dala do lednice a odnesla snídani na stůl. Přešla jsem ke schodům a zavolala na Livi ,,Livi snídaně pojď honem nebo ti ji sním", zavolala jsem a uchcechtla se malému stvoření běžícímu poschodech ,, nesmíš to je moje", vykvíkla když pribehla ke stolu a vzala si svůj talíř do rukou. Usmála jsem se a přisedla si k ní. ,,Co budeme dneska dělat andílků?",zeptala jsem se jí chtěla bych ji vzít na pouť která se koná na náměstí. ,,Nevím", odpověděla a dál se zabývala palačinkama. ,, Nechceš jít na pouť?",řekla jsem a sledovala její tvářičku. V tom mi zapipal telefon. Zprávy od Louise.

Louis: Ahoj El nevíš kde je Hazz? Máme mít za 15 min koncert a nikde po něm není ani stopa

Já:počkej co ne nevím kde je. Zachvilku jsem u vás a Pomůžu vám ho najít..

Louis: ok dojedu pro tebe.

Podívala jsem se zpátky na Liv a uvědomila si že jsem ještě v pižamu.
***********"*******************
Ahoj moc se vám omlouvám že jsem dlouho nevydala další část. A vím že začátek této části je naprosto o ničem, ale přesto doufám že se vám tento příběh líbí. Moc vám chci poděkovat už se blížíme k 300 přečtení což je pro mě neuvěřitelné číslo moc vám za to děkuju jste skvělí. Děkuji za přečtení a budu ráda za votes😊😄💖💖💖
******************************

My Pretty Princess Where stories live. Discover now