Bölüm 5 : Bu Ne demek oluyo!

190 11 11
                                    

"Her şey çok güzel olucak . Korkmaya gerek yok. Burdan kurtulacaksın deniz. Sakinnn! ". Ben böyle gözümü kapatmış söylenirken. Kafama sert darbe yediğimi farkettim. Gözlerimi açtığımda irem bana sinirli sinirli bakıyodu. Ya nevar be ben burda korkudan ölücem. Maşallah selin ve iremde hiçbir korku yokk!. Yada yanılmışım. Selin yerde kafasını yukarı kaldırmış ellerini iki yana açmış dua ediyodu. Ayy canım kıyamam . Ama irem hiç oralı değil orası ayrı bir mesele. Ayağa kalkıp pencereye bakmaya korkuyodum. Çünkü 5 dakika önce ordan çok korkunç dehşet verici acayip... tamam uzatmıyorum bi gölge geçti . Ve gölge geçtikten kısa bir süre sonra kapı gıcırtısı duyduk. Birisi bizimle oyun oynuyor olabilir. Ama bu olası bir şey değil . Hangi mal bu kadar korkutmayı bi oyun oynamak için yapsın ki ? Deniz kızım bence pencereden atlayıp arabana bin ve kaçççç!. Bir süre düşündüm ve bunun gerçekleşmesi bi hayal olduğunu karar kılınca iç sesime küfür ettim. Galiba bugün buracıkta kendi evimde(!) Ölecektim. Sesli bir şekilde ağlıyodum. Derken iki kaçığın bana mal mal baktığını görünce sustum. Ben ; Ne bakıyosunuz ya bir şey yapsanıza burda böyle oturacak mıyız ? Biz böyle oturmaya devam edersek ölücez burda ! Cevap yok. " ya kime diyorum ben duvara mı konuşuyorum". Yine cevap yok. Niye şaşırmadım acaba ! Offf acaba annemi aramalı mıyım ? Bu kızlardan fayda çıkacağa benzemiyo. Evet arıyorum. Arıcam. Arıyorum yani. Aman ara işte !. Hemen telefonu elime aldım. Telefonu bir kaç kez açmaya çalıştım. Ama salak telefonun şarjı bitmişşş. Neden Allahım neden! . Ben böyle içimde sitem ederken . Bi vazo düşme sesi duyduk. Anam adam içerde . Ya adam resmen içeri girmiş nerden girdi bu ya ¿ pencere .pencere benim odamın penceresi açıktııı. -Tabi ben üşengeç olduğum için- kapatmadım. Selin tam konuşacakkken ağızını kapattım. Sesiz olmalıydık . Yoksa.......siz anladınız işte. Kızlara fısıltılı bi sesle ; " kızlar sessiz bi şekilde bu evden çıkmalıyız sizin telefonunuz çalışıyo mu? İrem;" evet de niyeki?  Ben ; " çünkü polis evet polisi arıyacağızz". Selin;" Ne! Şaçmalama polisi arıyalımda ölelim mi? Ben ; " başka seçeneğin varsa söyle selin" . Sustu. Evet sadece sustu. Çünkü başka seçeneği yoktu Yavrucağın . Nyse hemen irem'in telefonu aldım .155 'i aradım. Aranıyo. Çalıyo. Ve açtı. Sessiz bi şekilde konuştum; "alo evimizde bi hırsız,  organ mafyası her neyse kim olduğunu bilnediğimiz kişi evimizde dolaşıyo ve Biz çok korkuyoruz" polis; "hmm bana hemen adresi verin hanım efendi ve yerinizden kımıldamayın biz 10 dk ordayız". Ve adresi verdim. İşlerini çabuk tutsalar iyi olacak. Yoksa burda küçük dilimi yutucam ! . Kızlarla sesizce bekliyorduk. Selin sesizliği bozdu. Şapşal iki dakika sesiz duramıyo;" kızım polisi aradın değil mi? Gelecekler değil mi ? Bizi kurtaracaklar değil mi?   Ayy olamaz yine başladık. Ben ;" selin sakin ol aradım gelecekler " . Sonra irem dikkatimi çekti. Telefonla oynuyo. Evet doğru duydunuz telefonla oynuyo ! . Kızın kiyamet kopsa haberi olmayacak. Onu ayağımla vurdum. İrem;" ya deniz dursana şu an çok önemli bi oyun oynuyorum" ben" yo donoz dorsono şo on çok onomlo bo oyon oynoyorom" onu taklit etmemle kafama yastık atılması bir oldu. Salak karanlıkta o yastığı nasıl attıysa. Çok geçmeden dışardan siren sesleri gelmeye başladı yaşasın  kurtulduk!. Derken bi içerden ayak sesleri duyduk sonra bi kızın bağrışı. Bi dakika bi kızın bağrışımı?. Bu ses tanıdık geliyo ama. Sonra iremle baktık selin yüzünü tam olarak göremediğim bi adamın elinde bağırıyo. Adam kız bağırdıkça boğazına bıçağı daha da çok yaklaştırıyo. Al işte napıcaz şimdi . Ayy adam yemin ederim bize sizde sesiz olun yoksa ölürsünüz gibi bakıyodu. Sonra bi dış kapının şiddetli bi şekilde açılışını duyduk. Hadi be hızlı olun biraz ölücez burda ! . Sonra bi polis yavaş adımlarla bize yaklaştı ve ;" elindeki bıçağı çabuk yere bırak " .  Valla adamda hemen bıraktı zaten (!) Salak şey . Sonra arkadan adama bi polis sinsice yaklaştı ve kafasına bi darbe indirdi. Yaşa be aferin adama . Sonra adam yere yığıldı. Sonra tabi selinde yere kapaklandı . Hemen onu iremle kaldırdık. Kız hıçkıra hıçkıra ağlıyodu. Ayy canım nasılda korkmuş. Ama korkulacak gibi değil kızın boğazına bıçak dayandı. Sonra selini koltuğa oturttuk. Bi polis kız yanımıza gelip ;" iyi misiniz " dedi. Bizde başımızı salladık. Polisler o demen ki yere yığılan hani şu bizi korkutmaya çalışan adamı ellerini arkadan kelepçelediler. Ve dışarı çıkardılarr. Sonra birden elektirikler geldi. Ohh be aydınlık. Sonra dışarı çıktık kızlarla. Selin yürümekte zorluk çeksede çıktık. Temiz havayı içimize çektik. Tabi benim dışarı çıkı çıkmaz toprağı öpmek sayılmazsa :-) . Sonra polisler evi inceleyip bizede bi kaç soru sorduktan sonra zaten gitti. Kızlarla resmen psikolejimiz bozuldu! . Hala etkisindeyiz . Sonra irem;" ya bu ne demek oluyo ! " dedi. Buna bende selinde cevap veremedik . Ama kesinlikle büyük bi belanın içindeydik. Yarın ölmeyeceğimiz ne malum ! Kahretsin can güvenliğimiz yokk! . Sonra telefonumuza mesaj geldi. Aynen şöyle yazıyodu ' daha herşey bitmedi küçük hanımlar'  . Al işte bu neydi şimdi?

KüÇüK KaDıNlAr Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin