Bölüm 7 : Çattık

380 10 381
                                    

*iyi okumalar*

Sabah alarmımı en hareketli şarkıyı ayarlamıştım . Çünki nam-ı değer Selin kolay kolay sabah uykusundan uyanamdığı için. Tabi ilk önce kalkmaktan inat etsemde alarm başımda 'kalk' dercesine çaldığından kalkmak zorunda kaldım. Banyonun yolunu tuttum. İlk önce aynada yüzüme baktım. İğrenç gözükodum. Yüzümü yıkadım ve saçımı düzleştirdim. 5 dakikada odam savaş alanına dönmüştü  ve caaaanım ! Odamdan çıktım. Mutfağın yolunu tuttum. Anneciğim kahvaltıda omlet yapmıştı. Ne de güzel kokuyo. Neyse ucundan bi parça aldım ve ağzıma attım. Mutfaktan ayrıldım ve dışarının yolunu tuttum.
 
Dışarda hafif rüzgar vardı Ama böyle olması daha iyi serin serin esiyor. Sonra cebimden telefonu çıkardım ve pembiş kulaklığımı taktım rastgele bi şarkı açıp dinlemeye başladım. Hoplaya zıplaya bu hareketli şarkıya eşlik ediyordum. Gözümü kapattım ve o güzellll nakaratı söylüyordum ki birisine çarpmamla nakaratta yarım kaldı lanet olsn! . Gözlerimi açtığımda bu kişinin hödük olduğunu görünce baya bi şaşırmıştım . Yani. Ayy tamam şaşırmadım. Ha siz şimdi hödük kim diyeceksiniz kendisi geçen bana çarpan çocuk olur nam-ı değer ego hödüğü. Göz göze geldiğimizde ona binlerce kez içimden küfür ettim . Sadece bir gün huzurr içinde olmak istiyorum sadece bir güüün. Çok şey istemiyorum.

Yere saçılan defterlerimi çantama koydum. Ve o ego hödüğüyle konuşmadan gitmeyi planlıyodum ki  ego hödüğü lafa girdi. Aman eksik kalmasın

"Kızım önüne baksana yürürken bak bu iki oldu üçüncüye affettmem"

" asıl sen önüne bak be! "

" kızım dediğimi tekrarlayıp tekrarlayıp durma hem bu sefer sen suçlusun gözümü kapatan ben değildim"

"Hı hı "

Bu ogo hödüğle uğraşacak değilim çünkü okula geç kaldım kahretsin.  Hemen servise bindim ve cam kenarına oturdum. Dışarda ego hödüğü bana hesap sorar gibi el kol hareketi yapıyodu. Aman çokkkta umrumda. Camdaki perdeyi çektim ve o ego hödüğünden kurtuldum şükürler olsunn.  Nyseki şimdilik bu gibi hödüklerle karşılaşmadım yoksa iyice kafayı yerdim. Ve yine ve yine o zeynep sürtüğüyle karşılaştım. Niden niden! . Huzurrr sadece huzur. Yanıma geldi ve oturdu . Sanki Başka yer yokmuş gibi. Nyse umursamıyacağım evet umursamıyacağım yoksa bu kıza iyi benzetirdim ama iyi günümde değilim dua etsin !

Beni dürttü dürttü( ahhh kolum şu an itibariyle felç geçirmiş durumda) ve o sinir bozucu sesiyle konuşmak için ağzını açtı ve;

" kız naber 'kafann' geçti mi ? İyi gördüm kız seni iki günde toparlamıssın"

Buna şimdi iyi bi laf söylerdim ama hayır morelimi bozmuyacam. Önüme döndüm ve camdan dışarıyı izlemeye başladım. Dışarda herkes bi koşuşturma içindeydi . Orda olmak çoook isterdim. Derken göz kapaklarım yavaş yavaş kapanmaya başladı. Lanet olsn engel olamıyorum.

***

Birisinin dürttüğünü hissettim . Bu dürttenin zeyenep olmaması için dua ettim. Ve gözlerimi araladım. Hadi tahmin edin kim olduğunu zor değil. Zeyneeep.

" Kız kalksana okula geldik ama baya bi horladın ne horlamaydı ama "

" uykum var benim hem N-e horlama-sı ya ben horlamam"

" iyi sen burda dur hyrr canım öyle bi horladın ki kulaklarım bi an işlev görmez oldu"

" offf tamam kalktıkk"

Ayağa kalktım ve çantamı alıp dışarı çıktım. Veeee okuldayım harika ! Bide okula zeyneple giriyodum. Bundan utanç verici bir şey yok. Peşimi bırak artık zeynep sürtüğü diyecektim ama yine ve yine diyemedim. Sınıfa ( birlikte) çıktık. Ve sınıftayım. Çantamı sıraya fırlatıp Deniçiğin yanına oturdum . Kuşumun moreli bozuktu morelinin neden bozuk olduğunu soracaktım ki hoca içeri girdi. Hepimiz birden ayağa kalktık. ' Günaydın çocuklar' dedikten sonra masasına geçti. Sandalyesine oturdu ve bilmediğim dosyalara bakmaya başladı bizde böyle mal gibi ayakta kaldık. Ama ben selinsem otururum ulenn! . Ve oturdumda. Ben oturunca tabi herkeste oturdu. Derss felsefe ıyyy iğrenç. Gerçi tüm dersler iğrençe orası ayrı bi mesele. Hoca anlatmaya başladı tabi yine ben dinlemiyorum.

Şu hödükk geldi aklıma ne diye karşılaşıyoruz onla hep ya! . Saatime baktım daha zile 25 dk varr imdağğğğt kurtarın beni . Aklıma ilk gelen düşünceyle vakit geçirmek için deftere resimler çizmeye başkladım. İlk çizdiğim bi ayı resmiydi sonra maymun tavşan kaplumbağa..................
Ve yess zill çaldı. Bu yöntemi kullandığım içimden kendimi tebrikk ettim. Ve kızlarla dışarının yolunu tuttuk. Denize baktığımda hala moreli bozuktu. Niye böyle oldu bu kız ya .

" deniz noldu kız "

" yok bir şey"

" varr varr uzatmada anlat

"Ya uff ya gözündende bir şey kaçmıyoo bana bi mesaj geldide bilmediğim numaradan ya şimdi söylesem mi ki bilmiyorum"
İremle ikimiz birden ' söyle diye bağırdık.

" ufff tamam aynen şoyle yazıyodu 'seni............. adreste bekliyor olucam deniz eğer gelmessen olacakları biliyosun' dedi"

Yoo yoo olamaz kim bu? niye bize mesaj yolluyo? ya bugün yeter bu kadar aksiyonn . Derken telefonum çalmaya başladı. Ekranda özel numara yazıyodu.

***

Merhaba ;3 Vayyy be heyecenlı bir yerde bırakmak ayrı bi güzel bir şeymiş eğer diğer bölümde neler olacağını merak ediyorsanız okumayı asla mı asla bıraknayın ( vote vermeyi unutmayın)

KüÇüK KaDıNlAr Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin