En son deniz malını bi özel numara aramıştı . Ve o salakta açmıştı. Ve şu halimize bi bakın irem duvara yaslanmış uyuyor . Uyuyor dediğime bakmayın tam bi horlama ustası. Deniz ise mal mal duvara bakıyodu. Offf ya nerdende bunları dinleyipte buraya geldim .
Zaten gelen gidende yok. Sanki bize ölüme bırakmış gibi bi halleri var.
Derken birden kapı açıldı. Nasıl sevindim bilemessiniz. Bi adam girdi yüzü kapalıydı. Ve bize ters ters baktı. Sonra ardından bi adam daha girdi ve birdaha birdaha............................
O kadar çok kişilerdiki zor saydım . Toplam 6 kişilerdi . Hepside acımasız adam rolu sunuyolardı. Ama Ben kanmam burdan kurtulacağım görecekler. Benim adım Selinse yaparım ulan !
Adamlar kendi aralarında fısıltı şeklinde konıştular ve bize doğru bakıp
" sen küçük kırmızı çantalı bizle geliyosun "
Bi dakika kırmızı çantalı derken. Mal mal kızlarla birbirimize bakıyorduk . Galiba benim çantamdı yani bana sesleniyordu.
" evet benim ne istiyosunuz şerefsizler"
Böyle dememle yüzüme tokatı yemem bir oldu . Galiba dudağım kanıyodu çünkü yere bi damla kan düştü. O kadar sert vurmuştuki bi iki dakika kenidime gelemedim.
Sonra beni kolundan tutup sürüklemeye başladılar. Kızlar arkamdan bağırıyolardı ' bırakın arkadaşımı onu gmtürmeyin bizi alın diye ' ama nafile onları dinleyen bile yoktu.
Ben o kadar kurtulmaya çalışsamda kurtulamadım o güçlü kollardan . Beni sürükliye sürükliye bi sihay arabanın yanına getirdiler.
Arabayı açıp arabaya beni fırlattılar. Ahh kafam kırıldı be ! Öküzler . Yerden kalkıp oturdum . Karşımda o gün çarptığım çocuğu görünce nerdeyse küçük dilimi yutuyodum. Bunun burda ne işi vardı . Beni baştan sona süzdükten sonra
" hoş geldin küçük hanım beni tanıdın sanırım "
" e- evet sen nasıl"
Kekelemişmiydim ben off. Çok korkuyodum acaba bana ne yapacaklar . Ve ardımda en yakın arkadaşlarımıda bıraktım. Artık anlamıştım çok kötü bi belanın içerisindeydik.
Benden bu kadar umarım beğenirsiniz sizin benim için çok önemli burdan buse selamlar yolluyorum . O zaman bu bölüm sana gelsin busecim
Öpüldünüz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KüÇüK KaDıNlAr
Teen FictionMerhaba canlarim ilk defa 14 yasimda kitap yaziyorum ve cok heyecanliyim eger hikayemde küçük çaplı yanlışlar olursa kusura bakmayin seviliyorsunuz :-D