Sabah öyle bi uykum var ki sanki bana onca dayak atsalar yada buz gibi suyu dökseler uyanmam. Niye ? Çünkü gece uyuyamadım. Nöbet tuttum . Evet nöbet tuttum. Korktum napıyım. Şu dünkü olayın tekrardan olması ne malum? En son gece bi siddetli bi horlama sesi duymuştum. o uyku sersemiyle horlamayı başka bir şeye benzettim. Ve çok korkmuştum. Ama sonunda uyuya kalmışım.Şimdi aynanın karşısında kendime bakıyorumda gözlerimin altı mosmor. Bunu bana yapan vicdansızı yakalarsam öldürecem ama nyse. Gittim salına salına formamı aldım giydim. Ama bide baktım ters giymişim. Offf offf tekrar düzeltim ve giydim. Sonra banyoya gittim. Yüzümü yıkamaya çok ihtiyacım var yoksa şaçmalıklarım sona ermiyecek. Yıkadım ve banyodan çıktım. Çantamıda aldım ve yine salına salına çıktım. Yüzümü yıkamama rağmen hala uykum vardı. Ensedim. Şiddetli esnedim. Ve daha şiddetli esnedim. Sonunda Dışardaydım. Servisi beklemeden koşarak okula gitmeye karar kıldım. Ben böyle koşarak giderken caaanım arkadaşım iremi gördüm. Galiba oda koşarak gitmeyi tercih etmiş. Uzaktan ona el salladım. Pehh gördüğü bile yok. Çok düşünceli gözüküyo. Bu sefer yanına gittim ve;" napıyon kankeyto" dedim. Tıkkk yok. Sonra kafasına vurdum. Anca kendine geldi ve bana dik dik baktı. İrem;" kızım sen mal mısın ne vuruyon valla kafamdaki hücrelerinin hepsini sen öldürüyorsun" . Hı hı tabi tabi benim vurmamla zaten tüm hücreler öldü. Ben buna önceden zeki mi demiştim. Boşversene. "canişko yoksa dünkü olayı mı düşünüyorsun" irem;" evet onu düşünüyorum" ben;" dün telefonla oynuyodun noldu şimdi mi akıllandın" irem" canım benim ben o zaman yani aman işte ufff" haa haa ya öyle olur işte Diyecek laf bulamassın. Biz böyle konuşurken o harika muhteşem olağanüstü aman boşvesene ne ovüyörsam bende yani okula geldikkk!. Herkes dışarda sıra olmuştu. İremciğimle sıramıza geçtik. Denizcikte ordaydı. Biz geli gelmez boynumuza sarıldı. Galiba yavrucum yanlız kalmışş bizi bekliyomuş ondan böyle mal mal hareketler yapıyo. Müdür boğazını temizledi . Ve konuşma yapmak için hazırlandı. Hala o müdür bozuntusuna sinirliydim. Bize kütüpahaneyi temizletmişti hatırlarsanız !. Ve konuştuda konuştu ama ben hiçbir şey anlamıyodum . Türkçe konuştuğundan bile şüpheliydim. Sonunda müdür bozuntusu sustu. istiklal marşını okuduk ve spor salonun yolunu tuttuk. İlk derrss beden. Yuppiii valla en sevdiğim hoca girdiğinden sorun olmuyo. Beden hocamızın adı gökann. Canım hocam benim. İremle ve denizle soyunma odasına gittik . Üstümüzi giydik ve çıktık. Sıra olup hocayı beklemeye başladık. Sonra sürtük zeynep bağırıp çığırıyodu . Tabi buna bana göre anırmak denirdi. Beden eğitiminde başkan olduğundan belli çocuk çok değişti eski uslu , sesiz ,masum, zeynep yerine. Kızgın , gıcık , ve önemlisi sürtük bi kıza dönüştü. Eğer sıra olurken konuşursan bu sürtük Gökhan hocaya şikâyet ediyo. Eğer sikayet edilen erkekse hoca bi güzel dövüyo kızsa sadece kızıyo(!) . İyiki kızları dövmüyo . Evet sonunda gökhan hocacım geldi. Bize 'günaydın çocuklar' dedikten sonra sağa döndük ve koşmaya başladık. Tam 10 tur koşacaktık. Yine 3 gün bacaklarım ağrıyacak off off. Nevar yani 5 tur koşsak yeterdi bana o ama nerde! . Nyse koştukta koştuk daha 4 tur koşmuştuk . Ha gayret selin koşş koşş 6 tur dahaa . 5 tur ,6 tur ,8 tur ve 10 tur bitti. Yemin ederim bitti. Ohhh be sonra daire olduk ve spor yapmaya başladık . Koşmamız yetmiyomuş gibi bide bu çıktı. Temel hareketleri yaptık ve sonunda oda bitti. Kendimi o bitince yere attım. Bi 5 dk o soğuk zeminde yattım. Hasta olucam valla hemen kalktım ve hocanın yanına gittim. Hoca bize " ne oynamak istersiniz çocuklar" dedi . Sonra herkesin kararıyla ortada sıçan oynamaya karar verdik. Takımlara ayrıldık. Ve bizim takım ortaya geçecekti . Off offf ben şimdi hemen vurulurum (!). Topları karşı takım atmaya başladı . İlk hedef ben alındım . Niye şaşırmadım acaba!. İlk vurulan top bacağımdan sıyrıldı ama vurulmadım. Bence bu bi başarı yani ilk atışta vurulmamak. Sonra bi top daha atıldı bunuda hakkıyla sıyrıldım. Ama ama o üçüncü top kafama öyle bi değdiki sersemledim ilk önce sonra yere yığıldım ve en son gökhan hocanın bana koşarak geldiğini gördüm . Arkadaşlarımın bağırşları ve Gerisi karanlık ........................
***
Gözlerimi açtığımda etrafımda bi düzine toplanmış arkadaşlarımı görmek beni hiç şaşırtmadı . Sonra Gökhan hoca yanıma geldi ve;" iyi misin selin?" Dedi. Çok fenayım hocam kafam yarıldı diyecektim ama diyemedim. Ben;" iyyim " dedim .Evet sadece iyyim dedim acıyı içimden yaşıyodum. Yazık bana!. Sonra irem ve deniz yanıma geldi. İrem bana acılı gözlerle bakarken deniz ;" ya balım benim , nutellam, fındığım, .........
Ben; " ya deniz sen acıkmış olabilir misin? Ne fındığı ne nutellası ya " deniz;" ufff sabah kahvaltı yapmadım da aman işte ya ben canım kardeşimi hiç övemiyecek miyim yani?"
Ben;" hı hı öyledir". Nyse sonra doktor geldi ve benim güya bir şeyim yokmuş sadece ani bi darbe aldığım için olmuşmuş pehh tabi canım öyledir kafam yarıldı diyorum ya kafam yarıldıı(!) . Bugün okula gitmiyecekmişim dinlenmem gerekmiş falan fln . Aa bi dk okula gitmiyecek miyim? Heyyyyt be okuldanda yırttım. Helal bana . Sonra zaten kafama o kocaman sargıyı sardılar ve o iğrenç hastaneden ayrıldım. Sağımdan irem beni tutuyo solumdanda denizz . Ve böyle salına salına yürüdük . İrem birden beni cimcikledi ve ; " kız yine iyisin kurtuldun okuldan "
Ben;" evettt kıskananlar çatlasın "
Dedim .Kafam yarılmasına rağmen okula gitmiyecem diye seviniyordum. Ne zaman ben böyle manyaklaştım ya! . Nyse okula arkadaşlarımla yürümeye başladık. Sürtük zeynepte yanıma geldi yapmacık yapmacık;" ayy canım kardeşim çok üzüldüm geçmiş olsun birdaha kendini dikkat et" dedi. Valla mal bu çoçuk bide çok üzülmüşmüş. Tabi tabi valla karşımda üzüntüden eridin! . Nyse sonunda okuldaydık. Hemen gidip müdürden izin kağıdı aldım ve evin yolunu tuttum. Tabi denizle iremi unutur muyum? Onlarıda sarılıp öptükten sonra yürümüye başladım. Yolda giderken yine aklıma şu dünkü olay geldi. Acaba kimdi o? Tam olarak yüzünüde görememiştim. Bide beni alıp boğazıma bıçak dayadı. Neden iremi değil denizi değilde ben!. Offf bunun illaki bi sebepi var. Nyse evett sonunda şirin mi şirin evime ulaştım. Evimizin o güzel bahçesine girdim ve annemden habersiz bi vişne kopardım ve yedim. Hmmm çok tatlı (ayy canınız çektiğinin farkındayım ama hikaye gereği böyle) sonra kapıyı çaldım ve annemin açmasını bekledim. Ayy şimdi annem beni böyle kocaman sargıyla görürse napıcak kadıncağızın yüreğine iner valla. Ben bunları düşünürken kapı çoktan açılmıştı bile. Annem ilk önce bi tepki vermedi ama kafamı görünce çığlığı bastı;" ayyy kızım noldu sana? kim yaptı bunu sana? Çok acıyo mu yavrum? Vayy vayy benim yavrum bunlarıda mı görecekti?" Ben;" ya annem sakin ol sadece top çarptı" annem;"ne top çarpması kızım davul gibi şişmiş kafan sen hele gir içeri buz koyalım kafana" dedi. Nee davul gibi şişmiş mi ? Yok artık! . Annemin sürüklemeleriyle içeri girdim. Annem Hemen beni bi koltuğa oturttu ayaklarımıda masaya uzattı. Koşar adımlarla mutfağa gitti. Yemin ederim ilk defa annemi böyle görüyorum. Ohh be ama rahatıma diyecek yok. Sonra annemin mutfaktan sesini duydum; " kızım kımıldama annen yetişti" dedi. Hi hi canım annem ya kızını nasılda düşünürmüş. Nyse sonra yanıma geldi ve kafama buz gibi buzu tutmaya başladı. Ve;" ahh kızım ya nasıl oldu bu? Bana haber verseydinya koşarak gelirdim kuzum" ahh anne ahhh ben sana haber vermeyi düşünebildim mi ki?. Sonra anneme sımsıkı sarıldım ve o kelimeler dudaklarımdan döküldü;" beni hiç bırakma anne"***
Merhaba tatlişler umurım beğenirsiniz. Bence bu bölüm diğerlerinden daha güzel oldu :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KüÇüK KaDıNlAr
Teen FictionMerhaba canlarim ilk defa 14 yasimda kitap yaziyorum ve cok heyecanliyim eger hikayemde küçük çaplı yanlışlar olursa kusura bakmayin seviliyorsunuz :-D