Capitolul 2

369 21 2
                                    

Ma trezesc de dimineata din cauza alarmei de la telefon. O opresc si ma indrept spre baie pentru a-mi face rutina de dimineata. Imi fac un dus si merg spre sifonier sa-mi aleg hainele pentru scoala.

Este racoare afara asa ca imi aleg o pereche de blugi negri, taiati in genunchi, un maieu alb mai larg pe care scria 'I don't care!' iar pe deasupra o geaca de piele neagra si o pereche de supras albi.

Parintii mei nu sunt acasa, cred ca sunt la lucru. Fiind tarziu mi-am luat un mar si am plecat grabita spre scoala. Cand am ajuns mi-am luat cartile din dulap si cand am vrut sa merg spre clasa o vad pe Amy venind vesele spre mine.

- Hei, Maya! imi spune zambind

- Hei, de ce esti asa fericita? o intreb curioasa

- Il vezi pe tipul de acolo? ma intreaba aratand spre un baiat brunet cu achi verzi

- Da... spun putin confuza

- Ei bine ... sambata va fi o petrecere la el acasa si ma intrebam daca vrei sa mergem? ma intreaba facand o fata inocenta

- Hmmm...... Ok, dar tu il placi? ii spun tachinand-o

- Pfff.. Ceeeee??? Noooo. Bine, bine il plac chiar foarte mult, dar nu s-ar uita la mine el este popular iar eu sunt aproape invizibila pe langa el. spune intristandu-se

- La petrecere o sa vorbesti cu el. Nu pierzi nimic daca incerci, acom haide la ora. ii spun mergand amandoua spre clasa deoarece se sunase.

****

Orele s-au terminat si am plecat acasa. Cand am ajuns mi-am facut un dus si m-am imbracat intr-o pereche de colanti albi, un maieu rosu cu Mickey Mouse si un hanorac alb.

Dupa ce mi-am facut temele mama m-a trimis la magazin sa cumpar paste.

Cand am ajuns m-am invartit de cateva ori prin tot magazinul si intr-un sfarsit le-am gasit. M-am intors sa merg la casa pentru a plati pastele si m-am ciocnit de un corp masiv, nu am cazut pentru ca mi-am mentinut echilibrul.

Cand am ridicat privirea sa vad cine e, am vazut acei ochi caprui pe care i-am mai intalnit si la scoala. Era el... DANGER!!!

Am auzit multe lucruri despre el de la Amy, stiu ca e periculos si trebuie sa stau departe de el.

- Hei, babe! imi spune cu o voce ragusita si perversa.

- Hei, si nu sunt babe a ta! ii spun timid dar si rece in acelasi timp

- Nu ... inca. Dar vei fia mea, DOAR A MEA!! imi spune cu aceeasi voce ragusita.

Am devis sa nu mai zic nimic nu vroiam sa il enervez si sa ma trezesc cu vreo palma peste fata sau ceva mai rau.

Am vazut ca se apropie de mine din ce in ce ma tare si imi era frica, nu stiam ce avea de gand sa imi faca. S-a apropiat de urechea mea si i-am putut simti respiratia calda si mentolata.

- Ne mai vedem, babe!! mi-a soptit cu aceeasi voce ragusita si sexy. Mi se parea atat de sexy si atragator. "Este un criminal, este periculos, inceteaza nu te poti indragosti de el." a vorbit subconstientul meu.

****

Am ajuns acasa, mi-am facut un dus si mi-am luat pijamalele mele mov cu inimioare formata din pantaloni scurti si un maieu.

Am adormit cu gandul la ceea ce s-a intamplat azi... la EL.

________________________

Oare ce se va intampla intre Justin si Maya? Se vor indragosti? Se va indragosti Maya de Justin? Dar Justin se va indragosti de Maya sau vrea doar sa profite asa cum a facut cu toate celelalte?

Sper sa va placa!!

Danger - Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum