Capitolul 3

344 21 2
                                    

Ma trezesc la ora 11:30 deoarece este weekend si am dormit mai mult. Ma dau jos din pat si ma indrept spre baie. Imi fac rutina, un dus si ma pozitionez in fata sifonierului pentru a alege haine cu care sa ma imbrac.

Este foarte cald afara si imi iau o pereche de pantaloni scurti de blugi, un maieu negru mai larg pe care scrie 'I can!' iar in picioare o pereche de supras alb cu negru. Imi prind parul intr-o coada de cal si cobor la bucatarie unde o gasesc pe mama citind o revista.

- Hei mom! ii spun si o pup pe obraz

- Hei scumpo, ma gandeam sa mergem la mall, ce zici? ma intreaba fiind atenta la mine

- Asta ar fi super! ii spun zambind

****

Ajunse la mall am luat toate magazinele la rand cumparand haine, pantofi, rochite etc.

Ajungem la o cafenea si ne-am hotarat sa stam si sa ne odihnim putin. Nu dupa mult timp telefonul mamei incepe sa sune, iar ea raspunde.

- ...

-Da, ajung in cateva minute. spune mama persoanei de la telefon.

- ...

- Scumpo, imi pare atat de rau, dar trebuie sa plec la serviciu. Iti promit ca ma voi revansa. imi spune mama trista ca va trebui sa plece.

- E in regula mami, m-am distrat. spun zambind

- Vrei sa iau cumparaturile cu mine in masina sau le iei tu, sunt cam multe. imi spune uitandu-se la pungile pline cu haine

- Da, poti sa le iei, sunt prea multe, ne vedem diseara.  ii spun iar ea ma saruta pe frunte si placa

Am decis sa mai stau putin la mall, mi-am terminat prajitura din farfurie si m-am ridicat vrand sa plec spre casa. Dar cineva m-a prins de incheietura si m-a tras spre el simtind un corp bine lucrat.

- Hei, babe! vocea imi suna familiar si mi-am dat seama cine era... Justin.

- Ce vrei de la mine? De ce nu ma lasi in pace? il intreb calma

- Vrei sa sti ce vreau? ma intreaba foarte calm, eu ma asteptam sa se enerveze, dar nu.

- Da.... spun timida si putin speriata.

- Pe tine! Te vreau pe tine! Vreau sa fi a mea! imi spune cu o voce calma si usor ragusita.

- De ce eu? Te rog sa nu-mi face rau. ii spun incet aproape auzindu-mi cuvintele, dar se pare ca el a auzit foarte bine.

- Nu iti fac rau! imi spune incet

Se apropie de mine si.......

___________

Se vor saruta? Justin chiar s-a indragostit de ea dau vrea doar sa o bage in patul lui?

Voi ce credeti ca se va intampla? Scrieti in comm. Pup!!

Sper sa va placa!!

Danger - Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum