Capitolul 4

363 17 3
                                    

Se apropie de mine si isi preseaza buzele de ale mele, imi linge buza de jos vrand sa-i dau acces dar am refuzat. Se enerveaza putin si imi musca buza, iar eu imi deschid putin gura din cauza durerii. Profita de moment si isi introduce limba in gura mea explorand fiecare coltisor.

Dupa cateva minute se desprinde din sarut, amandoi respirand greu din cauza lipsei de oxigen.

- Ne mai vedem, babe! imi spune si pleaca.

Eu raman confuza, chiar nu stiam de ce a facut asta. De ce m-a sarutat? Nu stiu, dar nu pot sa spun ca nu mi-a placut felul in care buzele lui le atingeau pe ale mele, iar toti fluturasii din stomac au prins viata cand imi mangaia obrajii.

Oh ... Doamne! M-am indragostit de el, de ... DANGER!! Nu, nu se poate este imposibil, cred ca sunt prea obosita asa ca merg acasa.

Am ajuns acasa, mi-am facut un dus si m-am imbracat in pijamalele mele albe cu floricele.

Ma pun in pat si nu ma pot gandi decat la acel sarut. Oare ce se intampla cu mine, nu mi-l pot scoate din minte. Offfff!!

Vad cum telefonul meu se aprinde, semn ca am primit un mesaj. Il iau sa vad de la cine era dar nu cunosteam acest numar.

De la necunoscut:
Hei, baby!

Catre necunoscut:
Cine esti?

De la necunoscut:
M-ai uitat atat de repede?

Catre necunoscut:
Justin?

De la necunoscut:
Exact, babe!

Catre Justin:
De unde ai numarul meu? Sunt sigura ca eu nu ti l-am dat.

De la Justin:
Am sursele mele secrete, baby!

Catre Justin:
Aha. Ok, pot sa stiu si eu?

De la Justin:
Nup, daca ti-as spune nu ar m-ai fi srcrete, babe!

Catre Justin:
Aha, am inteles.

De la Justin:
Si..... ti-a placut sarutul nostru de azi?

Catre Justin:
Nu....

Stiu ca am mintit, dar nu puteam sa ii spun adevarul.

De la Justin:
Da..... Stiu ca minti babe! Scuze dar trebuie sa plec, mai vorbim maine! Noapte buna! Pa!!

Catre Justin:
Noapte buna! Pa!!!

Inchid telefonul si il pun la incarcat deoarece nu mai avea baterie. Ma pun din nou in pat si adorm gandindu-ma la Justin, la sarut..... la el.

___________________

Hey, un nou capitol!! Credeti ca Maya are sentimente pentru Justin?

Din urmatorul capitol va aparea si drama, misterul.

Sper sa va placa!!! Pup!!!!

Danger - Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum