Capitolul 5

351 18 2
                                    

M-am trezit la ora 10:30 dimineata, era inca weekend asa ca am mai stat pana la 11:00. Seara trecuta nu am fost la petrecere deoarece s-a amanat din motive personale.

Ma dau jos din pat si merg la baie pentru a-mi face rutina zilnica si un dus de aproape o ora. Mi-am ales o pereche de pantaloni scurti albi, un maieu albastru si o camasa alba pe care am lasat-o descheiata.

Parintii mei nu sunt acasa deci imi voi face singura micul-dejun.

Dupa ce am terminat de mancat am mers in camera mea sa-mi verific telefonul si chiar atunci am primit un mesaj de la... Justin!

De la Justin:
Neata, babe!

Catre Justin:
Neata!

De la Justin:
Scuze,babe, trebuie sa plec! Pa!

Catre Justin:
Pa!

Ma plictiseam asa ca mi-sm luat supras albastri in picioare si am pornit spre parc. Am stat foarte mult deoarece se intunecase deja.

Vroiam sa plec acasa dar am auzit un zgomot foarte puternic. Ma apropii de locul unde s-a auzit zgomotul si am vazut niste baieti imbracati in negru dar nu puteam sa le vad fetele deoarece aveau masti. Jos pe iarba era un barbat intr-o balta de sange si din instinct mi-am dus mana la gura sa nu tip de frica.

Unul dintre acei baieti si-a dat masca jos si era... JUSTIN!!

Cand m-am intors sa fug am calcat pe o ramura de copac iar aceasta a scos un zgomot destul de puternic. M-am uitat in spate sa vad daca au auzit si l-am vazut pe Justin venind cu pasi repezi spre mine.

Nu ma puteam misca, simteam cum tot corpul meu inghetase de frica. Imi era frica de el.

Ma pune pe umarul lui ca pe un sac de cartofi si mergem intr-o parcare care se afla langa parc. Se opreste in dreptul unei masini, un Ferrari negru, care cred ca e masina lui. Ma pune in locul pasagerului iar el urca pe locul soferului.

- Unde ma duci? O sa ma omori? Ce vrei sa imi faci? il intreb eu speriata

- 1 Nu mai pune atatea intrebari si 2 nu iti fac nimic rau. imi raspunde fiind atent la drum

- Si de ce m-ai rapit?

- Eu nu i-as spune "rapire"! spune luand din buzunarul blugilor lui un pachet de tigari si o bricheta

- De ce nu?

-Pentru ca nu te-am rapit. Nu te puteam lasa sa pleci odata ce ai vazut ce s-a intamplat. As fi fost un idiot daca faceam asta. spune tragand un fum din tigara lui facand cerculete perfecte cu fumul.

- Deci..... Unde ma duci? il intreb fiind putin mai linistita. Nu cred ca vrea sa ma omoare sau sa imi faca ceva rau. Daca ar fi vrut sa faca asta, ar fi facut-o pana acum.

- La mine acasa! imi spune luandu-si privirea de la drum pentru cateva secunde si uitandu-se la mine.

Era o liniste plictisitoare pana cand......

__________________

Hey! Un nou capitol! Ce credeti ca va face Justin? O va rani pe Maya sau o va lasa sa plece?

Sper sa va placa!Pup!

Danger - Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum