~ Maya POV ~
Ma trezesc foarte tarziu, pe la 12:30. Cand vreau sa ma ridic din pat simt cum sunt trasa inapoi de doua brate foarte puternice si tatuate. Ma intorc si vad un Justin adormit si inocent. Este atat de dulce cand doarme.
Incerc de minute bune sa il trezesc pe Justin pentru a ma ridica din pat, dar degeaba, doarme dus. Offff!!!!
- Justin! il strig
- Mhmm? mormaie el
- Vreau sa ma ridic si nu pot din cauza ta. Da-te de pe mine. ii spun
- Offf, enervanto! imi spune ridicandu-se
- Hei! Nu sunt enervanta! ii spun eu revoltata
- Nuuuuu spune sarcastic intrand in baie
Ma dau jos din pat si ma duc sa imi aleg niste haine. Aleg lenjerie intima de culoare rosie, o pereche de blugi albi taiati in genunchi, o bustiera alba si un maieu ma larg pe care scrie 'BAD GIRL', iar in picioare imi iau sosete tot albe cu inimioare si o pereche de supra albi. Azi m-am imbracat toata in alb.
Astept sa iasa Justin din baie pentru a-mi face si eu un dus. In sfarsit iese. Era imbracat intr-o pereche de blugi albastri cu tur si un tricou alb. Intru in baie, imi dau hainele jos de pe mine si intru in dus. Dupa 15 minute ies din cabina de dus si imi pun un prosop negru si pufos in jurul corpului meu micut.
Imi usuc parul si corpul si ma imbrac cu hainele alese. Ies din baie si ma indrept spre bucatarie. Justin statea pe canapea si privea la un film de groaza. Cand apare pe ecranul plasmei o fata insangerata incep sa tip. Justin incepuse sa rada de mine si m-am strambat la eldupa aceea am mers mai departe la bucatarie.
Am pregatit omleta cu bacon. Dupa ce am mancat m-am dus sa ma uit la tv.
~ JUSTIN POV ~
Stateam pe pat incercand sa adorm si cand am atipit si eu putin imi suna telefonul. Il iau si raspund.
- Ce vrei Jake?? il intreb pe idiot
- M-a sunat Shane. imi spune brunetul
- Si ce vrea? il intreb aranjandu-mi parul
- Vrea sa vorbeasca cu tine in legatura cu fetele pe care nu i le mai dai.
- Vrea sa vorbeasca cu mine? Sa ma sune. ii spun
- Ăăăă..... Vrea sa vorbiti fata in fata. imi spune
- Ok! Spune-i ca il astept maine seara la mine acasa. La 19:00.
- Da sefu'! Ii spun
- Bine, maine voi veni si eu la sediu sa imi iau cativa baieti.
- El a spus sa fi singur!
- Nu-mi pasa ce a spus el, il conosc bine pe idiot, nici el nu va veni singur. Vorbim maine, trebuie sa plec. ii spun cascand
- La revedere sefu'
Inchid telefonul si ma pun din nou pe perna in incercarea de a dormi putin.
Peste cateva minute intra Maya uda leoarca din cap pana in picioare. Cand o vad asa bufnesc in ras.
- Nu e amuzant! imi spune nervoasa
- Ba da, pentru mine este ii spun razand si mai tare
Intra in baie pentru a se schimba de hainele ude si ma opresc din ras, ma durea burta de la atata ras.
Peste 5 ore. Ora 23:00
~ JUSTIN POV ~
Intru in baie sa ma schimb si sa-mi fac un dus. Imi iau o pereche de trening gri cu tur, iar tricou nu mai iau.
Ies pe balcon pentru a fuma o tigara, cand intru in camera o vad pe Maya dormind. Era atat de inocenta.
Ma pun in pat, langa ea si o sarut pe obraz. Nu dupa mult timp intru si eu in lumea viselor.
___________________________
Heyyy!!!! Un nou capitol, imi cer scuze daca e prea scurt dar nu stiam ce sa mai sriu.Cine credeti ca este Shane??
Voi cum credeti ca va reactiona Maya cand va afla cine este Shane?
Credeti ca Justin o va proteja pe Maya sau doar se foloseste de ea?Deci ce parere aveti? Va place cartea mea?
Daca nu va plcace cartea si vreti sa o sterg spune-ti in comm.
Puuuuup!!!!!
CITEȘTI
Danger - Justin Bieber
FanfictionEA-o fata timida, iubitoare si cuminte EL-un bad boy care are mereu tot ce isi doreste, este dur, rau si fara sentimente, toate fetele sunt 'topite' dupa el. Dar ce se intampla cand o intalneste pe EA si se indragosteste nebuneste? Dar cum va reacti...