Capitolul 7

351 18 4
                                    

~ Justin POV. ~

Ma trezesc din cauza telefonului care suna in continuu si ma dispera. Il iau lenes de pe birou si raspund putin nervos fara sa ma uit cine ma enerveaza la ora asta.

- Ce? spun enervat

- Ce faci bro'? spune Jake, este un baiat din mafie.

- Ma joc! ii spun sarcastic

- Ce amuzant, haha! imi spune Jake sarcastic

- Deci... de ce m-ai sunat?

- Am mai gasit fete! Cand i le ducem lui Shane? ma intreaba fiind serios

- Nu le ducem la niciun Shane. Le lasi sa plece. ii spun pe un ton autoritar privind-o pe Maya care ina dormea.

- Ce?? De ce?? ma intreaba ridicand vocea

- 1. Nu mai ridica tonul la mine si 2. asa vreau eu, nu mai comenta. De acum ne vom ocupa doar de droguri si arme, ar fi bine sa ii informezi si pe ceilalti. ii spun uitandu-ma atent la Maya care se tot foia prin pat, cred ca se va trezi.

- Bine sefu', cand vi la sediu? ma intreaba

- Nu stiu!

- Bine sefu'

- Pa! ii spun

- Pa!

Am inchis telefonul si l-am pus pe birou. Ma uitam la Maya care dormea si era atat de frumoasa, buzele ei rozalii si perfecte, ochii aia caprui.... stai ce? M-am indragostit? Eu Justin Bieber? Nu, nu se poate, mi se pare cred ca nu am dormit destul. ' Te-ai indragostit de ea idiotule. Se vede ca nu e ca toate curvele cu care ai fost tu. EA NU E O CURVA!! Ai face bine sa nu o ranesti. '  Tu cine dracu' esti?? ' Sunt subconstientul tau idiotule. ' Dispari dracu' odata si lasa-ma. ' Nu pot sa dispar. Sunt in capul tau. ' Mda, bine atunci taci.

Dupa ce mi-am terminat "discutia" cu subconstientul meu -am dus sa-mi fac un dus. Dupa 20 de minute ies din cabina de dus si imi pun un prosop in jurul taliei.

Cand ies din baie o vad pe Maya stand pe marginea patului privind in gol. Ma duc la dulap si imi aleg baxeri albi, o pereche de blugi albastri cu tur, un tricou alb si o sapca pe care scrie 'BAD BOY'. Ma intorc si o vad pe Maya stand la fel. Ma uit ciudat la ea pentru cateva secunde si intru din nou in baie pentru a ma imbraca cu hainele alese. Ma imbrac si imi pun sapca invers pe cap apoi ies sa vad ce face domnisoara Maya. Statea exact la fel, ce o fi patit? ' Ai rapit-o cretinule cum vrei sa fie? ' Tu sa taci.

- Hei, babe! ii spun asezandu-ma pe pat langa ea.

- Hei! spune trist

- Ce ai patit? intreb

- Vreau sa iti spun ceva! imi spune privindu-ma speriata. Ce a facut??

- Spune!

- O sa ma omori? imi spune privindu-ma in ochi

- Nu! Ti-am mai spus ca nu te omor, deci nu iti fie frica pentru asta. ii spun serios privind-o in ochii ei caprui.

- Bine, pot sa fac un dus? ma intreaba timida

- Da, sigur! ii spun

O vad ridicandu-se si intrand in baie. Eu cobor sa fac micul-dejun, acesta fiind clatite cu nutella. Fac compozitia clatitelor, iar apoi pun cate putn in tigaie. Dupa ce termin le pun pe doua farfurii. O vad pe Maya coborand si venind spre mine.

Danger - Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum