Capitolul 6

324 20 1
                                    

Era o liniste plictisitoare pana cand Justin a vorbit din nou.

- Deci... ai de gand sa ma ignori ca pe un idiot? imi spune fiind atent la mine pentru cateva secunde.

- Credeam ca nu vrei ca eu sa mai vorbesc. ii spun privind pe geamul din dreapta mea.

- Nu am spus asta. Am spus doar sa nu mai pui atatea intrebari, dar nu am spus ca nu poti vorbi. a spus fiind atent la drum.

- Mda... inseamna ca am inteles eu gresit. ii spun privindu-l.

- Dap... cam asa ai facut.

Dupa cateva minute am ajuns la Justin acasa. Era... wow!

Justin a coborat din masina, iar eu am crezut ca va veni sa imi deschida si mie portiera de la masina, dar nu. Am coborat si am fugit pana am ajuns langa el. A deschis usa cu cheia si m-a 'invitat' in casa. Mai bine zis m-a tras de mana.

Casa arata foarte bine atat in exterior cat si in interior. Mobila era asezata frumos, cu stil. Era de culoare alb cu negru.

- Urmeaza-ma! mi-a spus pe un ton dur, urcand scarile.

L-am urmat pana cand am ajuns intr-o camera, care presupun ca era a lui. Peretii erau albastri. Patul era de doua persoane, iar lenjeria era tot de culoare albastra. Mai erau doua usi din sticla ce duceau spre balcon de unde puteai vedea tot orasul.

Era uimitor, fiind noapte afara se vedea minunat!!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Era uimitor, fiind noapte afara se vedea minunat!!

Ma holbam la acea priveliste si nu am observat cand Justin a intrat in baie pentru a-si face dus... cred. A iesit doar cu un prosop in jurul taliei si din instinct mi-am pus mainile la ochi. Trebuie sa recunosc ca arata super bine, picaturile de apa se 'plimbau pe abdomenul lui perfect. 'Maya inceteaza, nu te poti indragosti de el'. a vorbit subconstientul meu. Offf, asa e.

- Stiu ca iti place, babe! mi-a spus dandu-mi mainile de la ochi si am vazut ca acum avea o pereche de pantaloni gri de trening.

- Ba nu! ii spun revoltata

- Ba da! mi-a spus dandu-mi un tricou. Poti face si un dus, daca vrei. mi-a spus asezandu-se in pat

- Ok! spun si intru in baie

Intru in baie si vad ca era la fel de luxoasa ca si restul casei. Imi scot hainele de pe mine si le pun in cosul cu rufe murdare. Intru in dus si spal bine tot corpul.

Dupa 10 minute ies du cabina de dus si imi sterg corpul cu un prosop albastru, foarte pufos. Ma imbrac cu tricoul pe care mi l-a dat Justin si imi venea cu o palma mai sus de genunchi.

Ies din baie dar Justin nu era in camera. Ma uit mai bine si il vad pe balcon fumand o tigara. Vroiam sa ma duc la el, dar ceva imi spunea sa nu o fac.

Mai stau putin si decid sa merg la el.

Deschid usa balconului si observ ca Justin nu isi ia privirea de la acea priveliste.

- Hei! Esti bine? il intreb privindu-l si analizandu-l. Era atat de sexy si atragator cand fuma.

- Da. De parca ti-ar pasa. imi spune pe un ton rece si tresar la cuvintele lui. Nu inteleg ce i s-a intamplat, mai devreme era mai calm si politicos.

- Imi pasa! ii spun privindu-l atent

- De ce iti pasa? Te-am rapit, ar trebui sa ma urasti. imi spune, iar toata atentia lui era acum pe mine.

- Nu m-ai rapit, asa cum ai spus si tu, nu ma puteai lasa sa plec pur si simplu dupa ce am vazut ce s-a intamplat. Ai avut motivele tale sa faci ceea ce ai facut. Nu iti stiu poveste, nu stiu de ce faci toate astea, nu te pot judeca daca nu te cunosc. Singurul lucru pe care il stiu e ca ai motivele tale pentru care faci toate aceste lucruri. Si da, te urasc pentru ce ai facut, dar asa cum am spus nu te pot judeca pentru ca... nu te cunosc. Stiu doar ca faci lucruri ilegale, asta stie toata lumea. ii spun privindu-l in ochi.

- Da... asa e. Ai dreptate, nu ma cunosti nici tu, nici nimeni altcineva. Acum hai in camera, e destul de racoare afara. imi spune vazand ca imi frecam mainile din cauza vantului ce batea usor.

- Ok!

Intram in camera iar telefonul lui Justin incepe sa sune. Il ia si iese din camera. Eu m-am asezat pe pat si l-am asteptat cuminte. Dupa 5 minute vine si Justin si isi lasa telefonul pe birou.

- Unde voi dormi? il intreb.

- Cu mine. Nu iti fac nimic. imi spune asezandu-se pe pat

Ma intind si eu in pat si dupa cateva minute simt cum mainile puternice si tatuate ale lui Justin se incolacesc in jurul taliei mele.

- Noapte buna, babe! imi spune el pe jumatate adormit.

- Noapte buna, Justin! ii spun si imediat intru in lumea viselor.

___________________________

Hey! Sper sa va plca noul capitol!!

P.S: In timp ce cititi ascultati si melodia de la media!! Pup!!!

Danger - Justin BieberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum