Selam benim canım okuyucularım. 🙆👋
Güneş hepimizin bildiği gibi sıradan bir aşk hikayesi değildi. Hiçbir zaman da olmadı. Kurgusu herkesin benimseyip sevebilecegi türden değildi. Çok hakaretler , çok tepkiler aldım ama siz güzel insanların destekleri bunları görmememi sağladı. O nedenle Güneş'e sadece benim değil hepimizin eseri diyorum ben. Umuyorum ki sizler de öyle düşünüyorsunuzdur.
Bu uzun ve çetrefilli yolda bana , Savaş'a ve Nazlı'ya yoldaş olduğunuz için hepinize en içten minnetlerimi sunarım. Size olan sevgim ve şükrüm çok derin. Allah hepinizden razı olsun inşallah.😙
Şimdi eserimiz Parola Yayınları ile kitap kokusuna karışıyor, sayfalara dökülüyor. O nedenle ilk beş bölüm hariç bütün bölümleri kaldırmak durumundayım.
Tam çıkış tarihi belli olmasa da Kasım ayı Istanbul tüyap fuarında insallah beraberiz. 😁
Beni yalnız bırakmayacağınızı biliyorum , daha doğrusu o denli heyecanlı bir günde yanımda olmanızı diliyorum.😌
Kitabımızda sizden gelen yorumlar ışığında birçok eklemeler oldu. Wattpadde yayınlanan bölümlerden 100 a4 sayfası daha fazla. Aldığınız takdirde ne denli değişiklikler olduğunu zaten siz de göreceksiniz. Ki temin ederim son halini çok daha fazla seveceksiniz. 😏
Nazlı ile Savaş'ın düğün alışverişlerini , karşılaşılan eski sevgiliyi , Nazlı'nın kıskançlıklarini , Nisa'nın kiminle evlendiğini, öncesinde neler yaşadığını bu ve bunun gibi birçok eksik kalmış konuyu merak ediyorsanız Güneş'i ve beni takip etmelisiniz.
Inşallah benim size olan sevgim aynı şekilde karşılık bulur diyorum.
Güneş'ten haberdar olmak için kitabimizi kütüphanenizden kaldırmayın. Aynı zamanda beni de takip ederseniz her türlü gelişmeden anında haberiniz olur.
Yazım tarzimi beğeniyor ve Savaş'ın kardeşi Barış'ın hikayesini merak ediyorsanız Yağmur Yureklim adlı eserime göz atabilirsiniz.
Yeniden gorusunceye dek hoşçakalın, iyi geceler efendim. 🤗
Instagram: sevvalcevahir takip etmeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ - KITAP OLDU ( Aşkın Doğası Serisi - I )
RomanceIcindeki alev alev yanan ateşle atıldığı savaşta tüm değerleri yerle bir olan kara gözlü bir adamdı Savaş. Ve o savaşın ortasında kalan , en büyük bedeli ödemek zorunda bırakılan uzun saçlı bir kadındı Nazlı. Ikisi de o geceye kadar birbirlerini...