Part:6

38 2 0
                                    

Α,ξέχασα να πω ότι η Χρύσα είναι ερωτευμένη με τον Ιάσωνα..οπότε και για αυτή εκανα κάτι,σήμερα θα φροντίσω όλοι να είναι ευτυχισμένοι όπως και εγώ,ξέχασα τελείως την απουσία των γονιών μου ή τουλαχιστον νόμιζα ότι είναι απουσία..τέλος πάντων..
Εγώ:Ιάσωνα έλα λίγο σε παρακαλώ.
Ιάσωνας:έλα,πες μου.
Εγώ:έχεις καταλάβει νομιζω ότι η Χρύσα είναι τρελή για σένα..
Ιάσωνας:σοβαρά? Οχι δεν είχα καταλάβει κάτι..η αλήθεια είναι ότι και εγώ την θέλω πολύ..
Εγώ:ωραία τότε.. Χρύσα έλα λίγο..
Χρύσα: αμέσως..
Εγώ:πείτε τα εσείς..
Το κουδούνι χτύπησε και πήγα να ανοίξω..η Ελένη και η Άλεξ ήταν μόνες στο σαλόνι..(με τον Γιώργο και το μωρό)
Εγώ:εμ..ναι..κορίτσια αφήστε λίγο τα ποτήρια κάτω,και καθιστε..θέλω να σας δείξω κάτι..
Ελένη:ωχ,το ξέρω αυτό το βλέμμα εγώ..
Αλεξ:ισχυει..τι έκανες παλι?
Εγώ:με το 1,με το 2,με το 3..έλα μέσα έκπληξη..
Τα κορίτσια με το που είδαν τα αγόρια είχαν μείνει με το στόμα ανοιχτό..τότε τις πλησίασαν και οι δυο και τους ζήτησαν να τα φτιάξουν..τα κορίτσια δέχτηκαν προφανώς..
Εγώ:το είπα και το εκανα..
Γιώργος:τι λες μωρο μου;!
Εγώ:τίποτα, λέω απλώς ότι είπα ότι θα τους κάνω ευτιχισμενους ολους και τους εκανα..
Γιώργος:και πρώτο από ολους εμένα..
Εγώ:χαχα εννοείται.
Μετά απο λίγο ήρθαν και η Χρύσα με τον Ιάσωνα..
Εγώ:όχι,άσε με να μαντέψω..είστε μαζί, σωστα?
Ιάσωνας:ναιιι
Εγώ:το ήξερα.
Λοιπον μετά ήρθε η ωρα του φαγητού..φαγαμε καθ μετά απο λίγο ήρθε η γιαγιά μου,ο θείος και η θεια μου με την τούρτα..λίγο πριν σβήσω τα κεριά χτύπησε το κουδούνι..
Εγώ:ποιός άλλος είναι?
Γιαγιά: πήγαινε άνοιξε Μαρια μου*στα παιδιά είπε ποιοί ήταν,οπότε ήταν και αυτά στο κόλπο*
Ανοιξε η πόρτα του ανσανσερ και είδα τους γονεις μου..
Εγώ:μαμά? Μπαμπα?
Μαμά&μπαμπάς:χρόνια πολλά Μαρία μου.
Εγώ:δεν το πιστεύω..*άρχισα να κλαίω απο χαρά*,μα νόμιζα ότι δεν θα έρθετε..
Μαμά:ηταν έκπληξη..και όλοι ηταν στο κόλπο..
Εγώ:ομγγ,ευχαριστώ τόσο πολύ που είστε εδώ..
Γιαγιά:*ειπαν όλοι το τραγουδι*Σβήσε τα κεράκια τώρα.
Γιώργος:αγάπη μου,ευχή πρώτα..

Μια φιλία...ή όχι ακριβώς..Where stories live. Discover now