Είναι μια μέρα πριν τον γάμο, ο Γιώργος έχει παει σε άλλο σπίτι επειδή και καλά δεν κάνει ο γαμπρός να δει την νύφη πριν τον γαμο..τα κορίτσια έχουν έρθει στο σπίτι..
Εγώ:ρε έχω τρομερό άγχος..
Ελένη:ηρέμησε καλέ..αυτό δεν ήθελες?
Εγώ:ναι αλλά τώρα είναι πολύ κάπως όλα..
Ελενη:όλα θα πάνε καλά..θα σου κάνω το μακιγιάζ και η κουμπάρα σου η Χρύσα τα μαλλια..
Τέλος πάντων κοιταγαμε σχέδια για μακιγιάζ,νύχια και μαλλια..
Η μέρα του γάμου ήρθε..το νυφικό είχε αργήσει να ερθει απο το μαγαζί..
Εγώ:αχ γιατί αργούν? Δεν θα προλάβω..θα αργήσω..
Χρύσα: Μαρία! Ηρέμησε! Ολα θα πάνε καλά είπαμε!
Ηρθε το νυφικό μετα απο λίγο..μου έκανε το μακιγιάζ η Ελένη,τα μαλλια η Χρύσα και τα νύχια η Μίνα..η Άλεξ ανάλαβε το στυλιστικό κομματι...
Η ωρα του γάμου όλο και πλησίαζε..
Ελένη: λοιπόν,πλησιάζει η ωρα..η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου!
Εγώ:ουφφ,ναι,ελπίζω όλα να πάνε καλά.
Χρύσα: όλα έχουν ηδη πάνε καλά..
Εγώ:ρε ανοιξτε λίγο το αερκοντισιον..
Μετά από λιγες ώρες και κατά τις 7:30 ξεκινήσαμε(ο γάμος ηταν κατά τις 8:00)ηταν μισή ωρα απο το σπίτι μου..
Οταν φτάσαμε κάναμε το γνωστό γύρω απο την εκκλησία..
Ειχαμε ένα κοριτσάκι,την Λίνα,η οποία ήταν υπεύθυνη να μοιράσει το ρύζι..
Γιώργος:σ'αγαπάω*είπε και με φίλησε*
Εγώ:Σ'αγαπάω περισσότερο*είπα και τον φίλησα*
Το μυστήριο του γάμου αρχισε..η Χρύσα μας άλλαξε τις βέρες και ο Ιάσωνας τα στέφανα.. κοίταξα λίγο τον κόσμο..αρχισαν να ανοίγουν τα πουγκακια με το ρύζι..ωχ..δεν το μπορώ αυτό..θα αρχίσουν να μπαίνουν ρυζια στα μαλλια και άντε να τα βγάλουμε..ξαφνικά ένα πουγκί έσκασε πανω στον Γιώργο..και ακούστηκε κάποιος να γελάει..
Γιώργος:ρε μαλάκα Νίκο!
Εγώ:έλεος ρε..
Μετά ακολούθησε η γιορτή ακριβως δίπλα απο την εκκλησία στο κεντρο που είχε..