Part:15

21 1 0
                                    

Το γλέντι ήταν υπέροχο..όλα τα ειχαμε οργανώσει τέλεια..η μουσική ηταν απο dj και επαιζε μια ελληνικά παραδοσιακά και μια ξένα μοντέρνα..οι περισσότεροι άργησαν να φύγουν..
Γιώργος:φάνηκε να τους αρέσει το φαγητο αλλά κυρίως η μουσική,κώλο δεν εβαλαν κάτω!
Εγώ:χαχα ισχύει..το ίδιο και εγώ..
Ξαφνικα είχα ζαλάδες και τάση για εμετό(είχαν περάσει 2 βδομάδες απο τότε που προσπαθήσαμε για παιδί)..
Εγώ:Γιώργο ζαλιζομαι και θέλω εμετό..
Γιώργος: λες να...;!
Εγώ:δεν ξέρω..φώναξε τα κορίτσια..ή κάποια απο αυτές τέλος πάντων..
Τα κορίτσια ήρθαν..και εκείνες σκέφτηκαν το ίδιο με τον Γιώργο..
Χρύσα: ρε θέλω να σας πω κάτι..αλλά μην πείτε στον Ιάσωνα ότι το μάθατε!
Εγώ:πες μας ρε..
Χρύσα: έχω καθυστέρηση 3 βδομάδες...
Ελένη: που καθυστέρησες?
Εγώ:Ρε Ελένη,είναι έγκυος..μαλάκα Χρύσα χαίρομαι πολύ για σένα..και εγώ αυτό πιστεύω ότι είμαι..*-*
Γιώργος:μωρό μου έλα να καθίσεις λίγο...
Εγώ:ναι..
Ιάσωνας:μήπως είναι απο το ποτό?
Γιώργος:δεν νομιζω ρε..
Εγώ:πιο ποτό ρε Ιάσωνα? Ενα ποτήρι κρασί ήπια μόνο..σίγουρα δεν είναι απο αυτό..
Ιάσωνας:ε τότε καλώς τα δεχτηκατε..
Εγώ:ευχαριστούμε..
Ιάσωνας:και εμείς τα έχουμε δεχτεί εδώ κι 3 βδομάδες.
Γιώργος:χαχα τέλεια τέλεια..
Ο κόσμος άρχισε να αποχωρεί απο τις 12,πλησίαζαν το τραπέζι μου για να με χαιρετίσουν..δεν σηκωνομουν..δεν με άφηνε ο άντρας μου βλέπεις..
Γιαγιά:κυρία Παπαδοπούλου (έτσι με έλεγαν εφόσον είχα αποκτήσει το επίθετο του Γιώργου),εγώ φεύγω.
Εγώ:χαχα γιαγιά μου*-* δεν θα φύγεις μόνη σου! Περίμενε..
Πήγα και είπα σε εναν παλιό συμμαθητή μου να παει την γιαγιά μου σπίτι..
Την επόμενη μέρα,είχα συνέχεια εμετούς και ζαλάδες..
Γιώργος:πάω να πάρω ένα τεστ εγκυμοσύνης
Μάκης: περίμενε έρχομαι μαζί..
Μίνα:αγάπη μου,χαίρομαι τόσο για εσένα..θα αποκτήσει παιδικές φωνές το σπίτι,γέλια,κλάματα..όλα.
εγώ:ναιιι
Τα αγόρια δεν άργησαν να γυρίσουν..πήγα εκανα το τεστ και ηταν θετικό..
Εγώ:Μίνα έλα λίγο..*ήρθε και της έδειξα το αποτέλεσμα*
Αρχίσαμε να ζητοκραυγάζουμε..ο Γιώργος και ο Μακης ήρθαν και εκείνοι..
Μάκης: τι παθατε?
Εγώ:είναι θετικό..είναι θετικό..
Γιώργος:μωρό μου*με έκανε μια σφιχτή αγκαλιά και με φίλησε*
Μετά απο εναν μήνα η κοιλιτσα μου αρχισε να φουσκώνει και η Χρύσα με τον Ιάσωνα αποφάσισαν να παντρευτούν και εκείνοι..η μια χαρά πίσω απο την άλλη..μόνο που η Χρύσα και εγώ αποφασίσαμε να βαφτισουμε μαζί τα παιδιά(την ίδια μέρα, στην ίδια εκκλησία κτλ..αλλά βλέπουμε ως τότε)...

Μια φιλία...ή όχι ακριβώς..Where stories live. Discover now