Vyděšeně jsem vzhlédl. Můj bratr se zasmál a pomalu se rozešel ke mně. "Je čas jít domů. Tahle hra už skončila a věř, že se z klece ani nehneš." zavrčel výhružně. Tys mě zatáhl za tebe a kryl jsi mě.
"Vypadni z mého domu." ozval se tvůj táta, zatímco tvoje mamka někam odběhla. Neměl jsem ani tušení, jak tohle dopadne.
"Okamžitě jsem pojď, nebo ublížím Harrymu." řekl můh bratr a to pro mě bylo jako pokyn k chůzi. Vyšel jsem zpoza tebe, ale tys mi nedovolil jít dál.
"Louisi, neblbni. Mě se nic nestane. Ty jsi důležitější." řekl jsi a pohladil jsi mě po tváři. "Když poslechneš přísahám, že budeme spolu." řekl jsi a já poslechl a znovu jsem se schoval za tebe. Bratr se nebezpečně přibližoval a my couvali.
Najednou se zvenku ozvaly houkačky a tvoje mamka vyběhla před dům. "Řekl sis o to, Louisi." zavrčel bratr a přaštil tě. Potom znovu a znovu, ale ty ses nevzdal a rány jsi mu oplácel. Do domu vtrhli policisté a tvoje maminka jim ukázala na mého bratra a oni ho od tebe odtáhli. "Ne počkejte. Ten kluk je kočka. Já... Udělal jsem z něj kočku. Je to kočka." volal bratr a já stál a sledoval, jak ho odvádějí.
"Omlouváme se za nepříjemnosti. Pan Kevins se vrátí do vazby." řekl policista a já se zamračil.
"Keins?" nechápal jsem a policista přikývl.
"Ano. Již byl vězněný. Je mistrem převleků a před policií utíká tak, že se přidá do rodin. Většinou do nějakých, jako je ta tvoje. Chvilku po smrti rodičů se objeví a řekne, že je příbuzný, což znamená že si mu to odsouhlasil, protože jsi bratra vážně měl, ale on to nebyl. On je ve skutečnosti čtyriceti letý muž." řekl policista a já vydechl.
"No páni. smím vás o něco poprosit pane?" zeptal jsem se a on přikývl.
"Šlo by zařídit, abych podle úřadů stále žil s ním. Nechci na rok do děcáku a ani nechci řešit zplnoletnění. Budu bydlet tady s Harrym. je to můj přítel." řekl jsem hrdě a chytl jsem tě za ruku.
"Ano... Zařídím to, ale jednou za týden přijdu na oběd na kontrolu." řekl a já se zasmál.
"Platí." řekl jsem vesele. Ty ses také umíval.
"Děkujeme." řekl jsi a strážník přikývl a dal ti jeho vizitku. Ty si jí převzal.
"Není za co a zavolejte. Můžeme se domluvit na ty kontroly." řekl a s mávnutím odešel. Já ti skočil kolem krku.
"Děkuju, Harry. Nebýt tebe, odejdu s ním." řekl jsem a tu ses jen usmál a objetí si mi opatil.
"Není vůbec za co. Miluju tě a musím tě chránit." řekl a já tě políbil na tvář a odtáhl jsem se. Obejmul jsem tvé rodiče najednou.
"Vám taky děkuju." řekl jsem a oni se jen mile usmívali.
"Není za co, Loui." řekla tvoje maminka a odtáhla mě. Já se vrátil k tobě. "Tak mazejte spát kluci. Zítra pojedeme ještě nakoupit. Koupím nějaké oblečení pro Louise." řekla a ty ses usmál.
"Chtěl jsem mu to koupit sám, ale děkuju mami." řekl jsi a vedl jsi mě nahoru k tobě. Šel jsi se vysprchovat a já tě po nějaké době vystřídal. Když jsem se vrátil, ležel jsi jen ve spodním prádle na posteli a koukal ses na mě.
"Proč se nepřikryješ?" zeptal jsem se a ty ses nevině zaculil.
"Jsem tvůj plyšák. Nemůžu se přece přikrýt sám. Tak se pojď přitulit, kocourku." řekl jsi s hravým úsměvem a já si radostně poskočil. Vzal jsem peřinu, přikryl jsem nás a přitulil jsem se k tobě jak nejtěsněji jsem mohl. "Dobrou noc, Lou." zašeptal jsi a já se usmál.
"Dobrou, Hazzy." zašeptal jsem. Ty jsi spokojeně zamručel, otočil si se zády a nechal ses objímat. Bylo to tak úžasné... Usnul jsem.
"Jo... Jo... Petře... Miluju tě." zastéhal jsi. Rozhlédl jsem se. Už jsem neležel s tebou v posteli, ale tys tam ležel s mím bratrem. Ne. To vlastně ani nebyl můj bratr. Byl to ten kriminálník, co se za něj vydával a já nechápal, proč jsi s ním byl v posteli a už vůbec, proč jste spolu spali.
"Ne." mumlal jsem tiše a zavřel jsem oči. když jsem je otevřel, ležel jsi se mnou v posteli otočený ke mně zády. Posadil jsem se a se slzami v očích jsem se rozhlédl po pokoji. Potom jsem si ulehl zbět a natiskl jsem se na tvá záda. Popotáhl jsem a zavřel jsem oči.
"L-lou?" zamumlal jsi rozespale a otočil ses ke mně čelem. "Ohh zlato, pojď ke mně." zašeptal jsi a přitáhl sis mě k sobě. Láskyplně ses mi zahleděl do očí. "Miluju tě, Lou." řekl jsi a já se usmál a spokojeně jsem se k tobě přivinul. Tys mě pevně obejmul a společně jsme usli.
...
Tadááá další díl :D Pokud bude zájem můžu další přidat už večer :))
ČTEŠ
With all the love | LS
FanficLouis je mladý hybrid, který je bláznivě zamilovaný do svého dlouholetého kamaráda, ale na to, aby mu to řekl se necítí. Nakonec ho situace mezi nimi donutí říct pravdu... Jak dopadne, když své city vyjádří? Příběh je psaný z Louisova pohledu a je p...