7

2.9K 144 27
                                    

(POV ACHRAF)

Ik appte Amina doodelijk vaak maar ze reageert niet meer. Blijkbaar heeft ze me geblokt. Maar waarom doet ze eigenlijk zo? Elk meisje wilt me alleen zij mij niet. Ik ga der bellen en vraag het der gewoon. ( A is Amina AC is achraf.

A: Hallo met wie spreek ik.
(Wauw der stem zo mooi hoe ze door de telefoon praat.)
AC: Hey schoonheid afspreken.
A: Wie ben jij en ik spreek niet met vreemde af.
AC: Sind wanneer is Achraf een vreemde?
A: ughh... Achraf het is genoeg ik ben geen domme hoer die je aandacht geeft en je me zo dumpt die spelletjes ken ik.
AC: Zina luister ik vertel je alleen dat ik van je houd.
A: O en nu moet ik zeggen echt waar en dan verliefd worden nou nee dankje ga lekker naar je meiden ofso die je wel aandacht kunnen geven.

En ze hing op. Wat is er met haar sinds wanneer ben ik afgewezen. O wacht zo doet ze wel maar ze vind me gewoon leuk. Ze is heel mooi en als ik der zie dan gaat mijn hart tekeer.

Ik ga der toch alleen gebruiken. NEE ACHRAF JE HOUD VAN DER. Zegt een gek stemmetje in mijn hoofd. Nee ik vind der niet leuk hoor. Oeff ik kan niet meer normaal slapen ik voel me raar als ik Amina der nummer zie. Ik sla der op als "MYWIFE💍👫" ennnn opgeslagen. Met Amina in mijn gedachtes viel ik in slaap.

(POV AMINA)

Oeff wat stoort die gekke Achraf mij man hij maakt me gek. Elke keer dat hij wat doet word ik verliefder op hem maar zelf wil ik het niet toegeven ik kan het gewoon niet toegeven.

Ik wil graag in zijn armen in slaap vallen maar het lukt niet omdat hij alleen maar met me speelt ik wil hem zo graag geloven maar het gaat niet...

Ik krijg opeens weer een berichtje van een onbekend nummer. O laat maar het is Achraf.
Morgen zie ik je gewoon om 19:00 bij parkje😉
Dus niet ik ga echt niet naar het parkje of... ik weet het niet. Ik sla een kussen op mijn hoofd. Ik Houd van deze jongen. 'UGGGGGHH' schreeuw ik in de kussen.

Ik sla hem ff op als "MYMAN👫💍.

Ik vraag het Oumaima. Ik sms haar wel das makkelijker.
A: Oumaima kan je ff komen naar mijn huis.
-----
Er klopte iemand bij de deur van Amina's huis. Adam deed open en zag Oumaima. 'H-hey Oumaima h-hoe gaat het?' Vroeg Adam. 'Goed met j-jou'. Vroeg Oumaima en kleurde rood. 'Goed omdat ik jou zie.' Zei hij en knipoogte naar der.

Oumaima werd helemaal rood Adam moest lachen.. Er valt een stilte totdat opeens ik kom mengen. 'A mongool laat Je vrouw er door.' Zei ik plagend.

Adam werd helemaal rood en Oumaima werd gewoon tomaat dit keer. 'Sorry Oumaima was niet mijn bedoeling om je zo te laten staan.' Zei Adam.

'ma3lish Adam.' Zei Oumaima met een glimlach. Adam liep met nog steeds een rood hoofd weg. 'ga maar beter a rode tomaat.' Ik en Oumaima rende naar Mijn kamer en daar begonnen we te praten over ditjes en datjes toen ik opeens over Achraf begon en ht hele gebeuren.

'uhm Oumaima je weet toch Achraf?'
ja ik weet wie hij is hoezo wat is er met hem?' Vroeg ze. 'Nou iemand heeft hem mijn nummer gegeven en hij appt en belt me steeds en hij wilt vandaag afspreken bij parkje zal ik gaan?' Zeg ik aarzelend

GA GAA E JUNK HIJ VIND JE LEUK WANNEER MOET IK BRUILOFT REGELEN. Schreeuwde ze en joelde van blijdschap. 'HOU JE BEK OUMAIMA MAN. Ik vind hem niet leuk en hij doet alleen zo om me te krijgen en me te dumpen.' Zei ik teleurgesteld en liet een diepe zucht achter.

' a woeshoem ga gewoon en kijk wat er is en je vind hem wel.' Zei ze enthausiast. Ik hoorde mijn telefoon trillen en keek wie me een bericht stuurde. Het was Achraf.
"MYMAN💍👫: ik zie je zo parkje niet vergeten 19:00💋😉"

Oumaima versnelt me en pakt mijn telefoon. Oumaima kijkt met grote ogen naar het beeldscherm. 'Sinds wanneer heb je met Achraf.' Zei ze met grot ogen die op het scherm is gericht.

Ik keek haar vreemd aan. 'Met wie?'
'Wie is "MYMAN👫💍" op je telefoon?' Vroeg ze alsof ik dom was

Oumaima laat het beeldscherm zien. Ik probeer mijn telefoon aftepakken maar Oumaima is niet dom en heeft hem snel in der handen.

'AMINA WANNEER HEBBEN JULLIE EN ZEG NU IK BEN JE BESTE VRIENDINN!!!' Schreeuwt ze hysterisch  'sshhtt shhtt oke oke hou je bek dan ff. We hebben niks maar wilde hem zo opslaan'. Zei ik met een rood hoofd.

'dus je vind hem wel leuk😏' vroeg ze.
Ik knik en word rood. 'luister het is nu 18:20 dus ik maak je op en je gaat.' Zei ze vastbesloten.

'watt door jou ga ik niet meer.' Zei ik.
'Wollah a tamza als je niet gaat hé sla ik je tanden gewoon deruit dus je gaat.' Zei ze.

Oumaima en Ik schieten in de lach en Oumaima begint me helemaal op te maken en hele mooie kleren voor me uit te zoeken. Het was al 18:50 dus het was tijd dat ik weg ging.

': A IZAN HET IS 18:57 loop loop'. Schreeuwde ik hysterisch
Ik en Oumaima wilde net naar buiten gaan maar opeens houd Adam ons tegen.

'Waar gaan jullie naartoe? En waarom zie je er zo uit?' Vroeg Adam en keek me doordringend aan.

'Adam hou je bek man.' Zei ik. 'AMINA.' Schreeuwde hij. 'Adam ik wil niet bemoeien maar ik deed dit we gaan alleen heel snel naar Chaima ze gaat meiden avondje houden.' Zei ze en het leek erop dat Adam het geloofde. 'Okay ga maar veel plezier en niet te laat blijven.' Zei hij streng. Ik en Oumaima knikken hevig en lopen de deur uit.

'Alleen omdat jij dat zei gaf hij ons toestemming om te gaan.' Zei ik en keek der raar aan. 'Nee joh Adam is gewoon Adam hij moet een bevestiging voor alles hebben.' Zei ze.

'Hij vind je LEUK.' Schreeuwde ik bijna. Oumaima kleurde rood en zei dat we bijna telaat waren en we renden bijna.

We waren aangekomen bij het parkje en ze zagen Achraf daar staan. 'Okay luister ik blijf me hier verstoppen en jij gaat naar hem toe.' Zei ze en duwde me naar voren. Achraf zag me en glimlachte naar me. 'Hey Achraf.' Zei ik. 'Eindelijk ben je er.' Zei hij

Sorry babiesss ik had het druk man school you know😂 maar snel komt er een nieuw vervolg doeiggg💋

Waarheid of leugens?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu