Deel 44

1.6K 100 2
                                    

Deel 45 uit Waarheid of Leugens?

Perspectief Amina

Me moeder zetten de thee op tafel en ik dronk een beetje ven de thee. Ze vertelde me veel over de zwangerschap. Wat ik niet mocht eten. Niet veel stressen etc.

Ik denk steeds aan Achraf. Hij moet wel weten dat hij een kind krijgt, maar toen bedacht ik me dat hij Halima al heeft.

Ik bedacht me dat ik ook gewoon een rondje kan lopen. Ik heb frisse lucht nodig. 'Mama Yassin en ik gaan even een rondje maken even frisse lucht.' Zei ik.

Yassin keek me raar aan maar ging er toch mee akkoord. Me moeder knikte en ik liep met Yassin de deur uit. 'Yassin hoe ga ik dit doen'? Vroeg ik hem.

'Het komt goed schat maak je geen zorgen joh'. Hij stopte met lopen. 'Amina'. Zei hij en keek me recht in de ogen aan'. Zei hij.

Ik keek in zijn ogen mooie ogen. Yassin was een knappe jongen. Hij was breed en had mooie groene ogen. Zijn haar met die krulletjes erin. Prachtig.

Hij pakte mijn kin vast en kuste me Deze kus was zo mooi. Zijn lippen proefde goed, maar ik kreeg een raar gevoel. Niet van verliefdheid, maar van bedrog.

Ik voel nog iets voor Achraf, maar ik hou ook van Yassin. Ik liet los en keek Yassin aan. 'Yassin ik hou van je... maar jij verdient beter jij verdient geen vrouw die zwanger is van een ander.' Zei ik.

'Het maakt me totaal niets uit als ik, maar bij jou ben'. Zei Yassin. Ik weet niet wat ik moet doen.

Ik denk dat ik het ga proberen met Yassin, maar of het wat word. Ik weet het niet. Ik voel iets voor Achraf en dat blijft zo. 'Sorry Yassin ik voel nog iets voor Achraf het spijt me'. Zijn gezichtsuitdrukking. Gwn niet te beschrijven vol woeden maar ook teleurstelling.

Meskin ik vind het erg. 'Het geeft niets je bent gewoon net van een scheiding. Ik hou van je Amina en ik doe alles voor je om je gelukkig te zien en zelfs het kind met je opvoeden doe ik'. Zei Yassin. Ik knuffelde hem stevig. Zijn worden zo lief.

Perspectief Yassin

Ik vond het zo jammer dat ze me afwees. Misschien heeft ze tijd nodig, maar als we het kind samen verzorgen komen we steeds dichterbij elkaar en gaat ze iets voor me voelen. Ik ga haar niets dwingen maar ze wilt wel het kind opvoeden met me als ze niemand heeft.

Perspectief Jawad

Ik zag Amina in het park met Yassin. En ze kuste samen. Dat zag ik niet aankomen. Ik maakte snel een foto en verstuurde het anoniem naar Achraf.

Dit is gewoon wraak voor Yassin hoe hij zo tegen mij deed en wraak voor Amina omdat ze me afwees.

Perspectief Achraf

De bel ging en ik deed open. Ik zag de ouders van Halima binnen komen en Halima zelf. Ze wilde me een kus geven, maar ik liep meteen weg. Ze gingen naar de woonkamer en ze namen plaats.

'Wat doen jullie hier'? Vroeg ik. 'We willen dat je snel met Halima trouwt nu je bent gescheiden'. Zei Khalid.

Ik schudden met mijn hoofd. 'Ik wil eerst dat ze bevalt en een test doen op het kind'. Zei ik. 'Nee dan trouw je niet met haar'. Probeerde haar vader me te chanteren. 'Dan niet'. Zei ik.

'Papaaaa'. Schreeuwde Halima. 'Okay okay we doen het'. Ik knikte. Ze liepen meteen weer naar buiten.

Rare mensen. Ik ging op de bank zitten en keek televisie. Ik mis Amina hier in dit huis. Het is zo stil en leeg hier zonder haar.

Ik ga haar echt niet opgeven. Ik hoorde mijn telefoon trillen. Ik keek erop en zag een berichtje van een anoniem persoon. Ik deed het berichtje open.

Het was een foto van Amina die met Yassin kuste. Ik keek met grote ogen naar de foto en gooide mijn telefoon kapot. Ik liep boos naar buiten en pakte de auto en reed richting Amina.

Toen ik bij haar aankwam klopte ik ongeduldig. Ik zag dat Amina open deed en ze me verbaasd aan keek. 'Wat doe jij hier'? Vroeg ze.

Ik zag Yassin ook komen en pakte hem meteen bij zijn kraag. 'WAT ZOEN JE MIJN VROUW'. Schreeuwde ik. Ik zag dat Amina schreeuwde en me weg wilde trekken van Yassin.

Yassin duwde me van zich af. 'WATS JOU PROBLEEM JULLIE ZIJN GESCHEIDEN'. Schreeuwde Yassin. 'Denk je we zijn net gescheiden je kan haar meteen achterna.' Achraf donderop'. Zei Amina boos. 'Hebben jullie wat'? Vroeg ik. Ze negeerde me. 'Hebben jullie wat'? Herhaalde ik.

Perspectief Amina

Ik hoorde de deurbel en ik ging open doen. Ik zag Achraf en ik wist niet wat hij hier deed. Ik vroeg hem waarom hij hier was en toen hij Yassin zag viel hij hem aan.

Ik schreeuwde en wilde ze uit elkaar trekken. Yassin duwde hem van zich af. 'Achraf donderop'. Zei ik boos. 'Hebben jullie wat'? Vroeg hij. Ik negeerde zijn vraag. 'Hebben jullie wat'? Vroeg hij geïrriteerd. 'JA WE HEBBEN WAT NU BLIJ'. Schreeuwde ik.

Ik meende niets van wat ik zei. Yassin keek me verward aan, maar sloeg daarna zijn arm over mij heen. Achraf keek me met grote ogen aan. 'Jij wilde zo graag naar Halima gaan dus wat kijk je zo ga je kind opvoeden.' Zei ik.

'Het is niet mijn kind en ik ga het bewijzen als ze is bevallen. Zei Achraf. 'Okay bewijs dan maar dat zie ik wel over 6 maanden'. Ja ze is blijkbaar al 3 maanden zwanger en ik 2.

Achraf liep verward weg. Ik keek Yassin aan. 'Het spijt me Yassin, maar ik wilde dat hij me met rust liet'. Zei ik. 'Het is niet erg ik speelde ook een beetje mee'. Zei hij.

Waarheid of leugens?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu