Deel 40

1.6K 116 7
                                    

Deel 40 van Waarheid of Leugens?
1 week later

Perspectief Halima

Vandaag gaan we naar Achraf en Amina en vandaag is de dag dat we die twee uit elkaar gaan halen. Eigenlijk gaan alleen Jawad en ik.

Ik had het plan met mijn ouders afgesproken en ze vonden het goed.

Achrafs ouders zouden wel komen dus dat kwam goed uit. Yassin ging ons brengen. In de auto zeiden hij en Jawad geen woord.

Yassin kan Jawad niet uitstaan. Niemand kan Jawad uitstaan van die hollanders.

Denken ze3ma ze zijn rijk ga weg man. Bij hun aangekomen groette ik iedereen behalve Amina natuurlijk.

Ik knikte naar Jawad van dat het gaat gebeuren. 'Achraf waar is het toilet'? Vroeg ik lief.

Amina keek me vies aan en ik keek der dodelijk aan. Als blikken konden doden was zij allang dood.

'De gang op naar links eerste deur. Zei Achraf. Ik lachte naar hem en ging naar de wc. Ik pakte de test en deed hem. Er stond positief op.

Ja ik was zwanger, maar niet van Achraf maar dat weten hun niet. Ik rende schreeuwend naar de woonkamer waar iedereen was en knuffelde Achraf.

'ACHRAF IK BEN ZWANGERR VAN JUH'. Schreeuwde ik blij. Iedereen keek geshockeerd naar mij.

Achraf liet me los. Ik duwde de test in zijn handen. 'Kijk zelf maar'. wie zegt dat ik het ben'. Zei Achraf droog. 'Wist je nog afspraak'. Zei ik.

'Ow ja en hier is een brief met DNA bewijs' zei ik. Hij las het met grote ogen voor. Amina rende huilend naar boven en de moeder van Achraf rende achter haar aan.

Achraf wilde naar boven gaan maar zijn vader en Yassin hielden hem tegen. 'KIJK WAT JE DOET A ZEMMER JE BENT EEN SLECHTE ECHTGENOTE HEB IK JE ZO OPGEVOED'. Schreeuwde zijn vader. 'BEN JE ZIEK ACHRAF WOLLAH ALS ADAM DIT HOORT SLACHT HIJ JE'. Schreeuwde hij.

Achraf liep boos de deur uit met zijn vader en Yassin. Alleen Jawad en ik bleven over. Ik gaf hem een highfive. 'Het is gelukt broertje'. Zei ik blij. Hij knikte. 'Ze gaan sowieso scheiden'.

Hoe heb je die papieren geregeld'? Vroeg hij. 'Van die jongen die ik betaal'. zei ik. Hij knikte. Ik sms'te mijn moeder en zei dat het gelukt was.

Perspectief Amina

Ik kon mijn oren niet geloven Halima is zwanger van mijn Achraf. En hoe kon hij het bed delen met haar. Ik wist dat er iets mis was toen hij zo Halima zogenaamd naar die afspraak bracht.

Ik rende huilend naar mijn kamer en lag huilend als een kleine baby op bed.

De moeder van Achraf kwam binnen en troosten me meteen. Wat een schat van een vrouw. Ze lijkt mijn tweede moeder.

'Het spijt me schat ik had dit niet van hem verwacht'. Zei ze met een brok in haar keel en moest ook huilen. 'Ik snap niet dat hij zo doet ik vond het al raar hoe hij zo laat thuis kwam'. Zei ik huilend.

'Benti ga je met hem s-scheiden'. Zei ze. 'Sorry gelti, maar ik denk het wel ik wil niet met een man die met andere vrouwen naar bed gaat hij moet zijn kind opvoeden met Halima'. Zei ik.

'Maar ik wil je niet weg als mijn schoondochter ik wil Halima niet als mijn schoondochter'. Ik huilde het uit bij haar en toen we naar beneden gingen zag ik Halim en Jawad zitten.

Ik klapte Halima bond en blauw. Ik had schijt aan het feit dat ze een baby in haar buik had. Jawad haalde me weg van haar en knuffelde me.

Ik wil hem niet knuffelen en duwde hem van me af. Ik stuurde ze weg.

Ik rende nog snel naar boven en pakte mijn spullen in. De moeder van Achraf heeft mijn moeder ingelicht en mij ma zei dat ik naar huis moest komen en bij haar moest slapen.

Adam en mijn vader zijn even naar België gegaan voor zaken anders sloegen ze Achraf bond en blauw.

Toen ik beneden klaar stond om te gaan zag ik de moeder van Achraf mij huilend knuffelen. 'Ik wil niet dat je weg gaat.' Ik liet ook tranen vallen. 'Ik ook niet galti maar zo kan het niet meer'. Ik hoorde de deur opengaan en zag Achraf met zijn vader binnenkomen.

'Waar ga je naartoe'? Vroeg Achraf. 'Weg van jou ga lekker met Halima een kind opvoeden'. Zei ik . Ik had schijt dat zijn ouders hier waren. 'HOE HEB IK JOU OPGEVOED HOE. BEN IK DAN EEN SLECHTE MOEDER KIJK WAT JE DIT MEISJE AAN DOET MESKINA ZE HOUD VAN JE EN JIJ MAAKT HAAR KAPOT TFOU'. Schreeuwde zijn moeder. Ze sloeg hem. Zijn vader hield haar tegen.

Achraf liep naar me toe. 'Ik kan het uitleggen'. Zei hij. 'Ga alsjeblieft niet weg'. Zei hij bijna huilend. 'Ik hou van je'. Zei hij.

Ik gaf hem een rake klap. 'Zeg nooit meer dat je van me houd want ik weet dat je liegt zeg dat tegen je nieuwe kindje die groeit in Halima's buik.

Ik voelde me opeens misselijk worden en rende naar de wc. Ik gaf alles over. 'Gaat alles goed'? Vroeg Achraf. 'Achraf ga weg jij bezorgd haar meer hoofdpijn'. Zei zijn vader.

Ik friste mezelf op en liep de deur uit. Ik zag de ouders van Achraf mij uitzwaaien en Achraf wilde mij niet laten gaan maar zijn vader hield hem tegen.

Toen ik thuis aankwam deed mijn moeder de deur open en knuffelde me stevig. 'Yemma waarom gebeurd dit bij mij'. Benti kom kom niet huilen'. Zei ze.

Ik legde alles uit en ze keek geshocked. 'Ik had de ouders van Halima gebeld en ze waren blij om het feit dat ze van Achraf zwanger was.

Ze zeiden dat Achraf moest scheiden en met Halima moest trouwen'. Zei mijn moeder. 'Laat haar maar trouwen met hem want ik ga de scheidingspapieren nu opzoeken en doorsturen naar Achraf.

Ik ga de scheidingspapieren opzoeken en doorsturen naar Achraf want hij en ik worden niets meer van elkaar. Het is over en uit.

De waarheid lijkt niet te bestaan maar alleen leugens blijken te bestaan.

Waarheid of leugens?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu