Dakle, evo nas na kraju priče!
Prvo bih da zahvalim osobi koja je ( delimično ) inspirisala ovo delo, i bez čijih ideja za pisanje ne bih mogla ovoga da se setim još odavno - mojoj dobroj drugarici i sestri koju je bog zaboravio da mi da, _Someone_2103 , za sve srednjoškolske ideje koje smo prešle, a koje si sigurno imale uticaj na ovo. Druga osoba kojoj bih da zahvalim je jedna jedina DeyaMorley. Ona je inspiracija iza razgovora u poglavlju jedanaestom, kada Marko i Strahinja razmenjuju poruke. I hvala joj što nije prestala da me grli već mesecima <3 :) Treća zahvalnica je dvema anonimnim devojkama koje su ocenile ovu priču, i koje su mi dale savete šta treba da radim. wattnica , hvala na savetima :)
A četvrta, i čini mi se najvažnija zahvalnica ide vama, čitaocima, što ste pratili moj pokušaj pisanja bxb priče, a pre svega romantične! Naravno, kako vreme prolazi biće bolje, ali su mi Marko i Strahinja prvi muško-muški par koji sam predstavila u nekom svom delu, i biće zapamćeni. :)
Budućim čitaocima bih samo da kažem da ne budu previše oštri u kritikovanju, iako je konstruktiva kritika za pisca poput mene uvek dobrodošla, i ako negde vide problem, neka mi istaknu, jer se na greškama uči, zar ne?
A u poglavlju četvrtom, kada se opisuju Markove misli prema Bogu i Bibliji, to ne znači da ja osuđujem vas vernike. Samo sam izrazila stav fiktivnog lika, koji ne mora da se slaže s vašim. Isto tako, u poglavljima šest i sedam, opisi nisu tu da zastraše pripadnike LGBT zajednice, nego da dočaraju atmosferu. Ako sam nekog pak zastrašila, izvinjavam se, nije mi bila namera <3
Trudila sam se da izbegavam stereotipe, i nadam se da sam uspela da predstavim dva centralna lika, na kojima je fokus priče, kao dve osobe, dve individue bez nekih stereotipa koji prate homoseksualce. Takođe sam izbegavala fizičku perfekciju, ali do koje mere sam uspela da je izbegnem, to je na vama da procenite.
Gifovi su dodati radi doživljaja, kako sam ja zamislila likove, ali to nije nužno kako oni zapravo izgledaju. Nego samo najveća sličnost koju sam mogla da nađem s idejom u mojoj glavi.
Za zainteresovane, imam priče na engleskom, nedovršene - Pull the trigger, krimi priča inspirisana Kum trilogijom, s dva dela, od kojih drugi nije objavljen i koji s prvim čini deo THE KING serijala. Takođe imam pauziranu priču And the legend lives on, u žanru fantastike, ali u žanru fantastike sledi još jedna, kasnije. O bogovima, herojima, i mojoj izmišljenoj mitologiji.
A ako baš želite, za ovo ću napisati i epilog. Javite mi :)
LY - NK
YOU ARE READING
From bully to darling ( boy x boy ) ✔️
RomanceDvadesetogodišnji Marko živi život kakav se samo poželeti može - studira predmet koji voli, roditelji ga podržavaju u svemu, država mu plaća školovanje. Kada postavi oglas za cimera, umoran od samačkog života u malom stanu koji je kupio radeći letnj...