III -Novi horizonti

875 45 21
                                    


" Čuj, Marko, a da je odvedeš na sastanak? " Strahinja se nadvikivao s glasnom muzikom kafića u kojem su se našli, srknuvši gutljaj kafe.  Oči su mu se raširile, u nekom čudnom iščekivanju, dok je gledao Markovo namršteno lice.

" Tu tvoju bivšu? Onu crnokosu? " Marko je izgledao začuđen, neprijatno, dok je srkao svoju kola-kolu, mada se to nije čulo od glasnog remiksa pesme Into You Ariane Grande. Marko je nikada nije preterano voleo, ali mu nije ni smetala da je čuje. Bolje to da čuje, smatrao je, nego one narodnjake uvijajućih glasova ili besramne pesme srpskih rep umetnika, ako se oni mogu nazvati umetnicima.

Posle predavanja, svaki na svom fakultetu, dva momka su otišla u kafić po Strahinjinom predlogu, da se opuste, i po njegovim rečima, "zbliže." Marku se sve to činilo čudno, to što bi isti Strahinja, koji mu je davao modrice i podrugljive komentare u hodnicima gimnazije koju su zajedno pohađali, sada hteo da se zbliže. Iako sumnjičav, prihvatio je poziv, podsvesno se nadajući da će se zbližiti.  Plašio ga je taj podsvesni osećaj, ali je to možda bilo samo trenutno, dok Strahinja ne zezne stvar i Marko ga ne istera iz stana.

" Ne, onu plavu. Znam je, ćerka je drugara mojih roditelja. Zove se Ema, naše je godište. " objasnio je Strahinja, pokazavši na farbanu plavušu koja je sedela za stolom preko puta. Marko se zagrcnuo, kada je video da ga devojka posmatra, i slatko mu se smeje.

Morao je da prizna da nije bila ružna, i da je imala smisla za oblačenje- u cvetnoj, letnjoj haljinici i belim baletankama, kose pokupljene i šiški sklonjenih naočarama za sunce. Na rukama joj je zveckala srebrna narukvica, a na vratu gotovo neprimetno, malo srebrno lanče. Pa ipak, odlučio je da odbije ponudu, tvrdoglav u svojoj nameri da se pobuni protiv Strahinje - nešto što nije mogao kao gimnazijalac, pre dve godine.

" A zašto bih je pitao da izađemo? Sigurno ima dečka. "

" Raskinula je s zadnjim pre tri meseca, i gleda te celo veče. A moraš da priznaš, nije ružna, štaviše i sviđala mi se u jednom periodu. "

" Ume lepo da se obuče, to je tačno, " izvalio je Marko. " Ali nije ono što mi treba kod partnera. "

" Znaš, sve mi se više čini da si gej. Partner, ozbiljno? Znaš, možeš mi reći ako te ne zanimaju žene i tražiću ti lepe momke. "

" IDI U ĐAVOLA, STRAHINJA, VIŠE S TIM. " odbrusio je Marko gorko, oštro, ali mu nije promakao tračak nade u Strahinjinim očima kada je to govorio. Namrštio se, zbunjen i radoznao da sazna još o tim malim pogledima, tračcima nade koje Strahinja odavao svaki put kada bi započeli tu temu.

" Izvini, Marko. Trebalo bi da znaš da sam... " započeo je Strahinja, igrajući se s prstima oko bele šolje kafe, koje gotovo da nije bilo, kada se čuo lak bat ženskih koraka i glas mu je zamro u grlu.

Marko se zapitao zašto.

" O, Strahinja, " počela je Ema, prišavši i pozdravivši se s starim drugom. " Ovaj drug ti je sladak, ko je on? "

" Ja sam Marko, i nisam sladak. " Marko je izdeklamovao, namršten.

" Oćeš da izađemo nekad? " Ema je otvoreno pitala, a Markov pogled prešao preko Strahinje, pa sve do Eme, koja se smešila. Iznenadio ga je razočaran pogled koji je Strahinjino lice, na trenutak, misleći da ga niko ne gleda, poprimilo, ta mešavina razočarenja, bola i izneverenih očekivanja. Kroz glavu mu je prošlo pitanje zašto, zbunjenost koju je jedva uspeo da sakrije ; ali je zaćutao, rekavši sebi da će pričati s Strahinjom o tome već treći put, radnja na čiji je put stala tvrdoglavost, princip i rešenost da odbije Strahinju.

Ali nesvesno, Strahinja mu se ugnežđivao u srce, malo po malo.

Glasom koji mu se nije činio njegov, Marko je odvratio. " Ne, jer imam nekoga. Strahinja, idemo. "

Opet taj tračak nade, plamičak oživeo je na trenutak u Strahinjim očima, pre nego što je pošao za Markom ka kolima, i odatle kući.

Te večeri Marko nije oka sklopio, istražujući tu čudnu želju da ne mrzi svog bivšeg siledžiju.


A/N: Gore je Ema. I ne, ovo ni pod razno nije ljubav.

From bully to darling ( boy x boy ) ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang